HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Méret

Szexofon 2010.12.20. 06:39

Soha nem érdekelt különösebben a saját méretem. Valahogy elkerültek az ezzel kapcsolatos parák éppúgy, mint az a fixáció, hogy extra adottságokkal rendelkeznék e téren. A méret-téma teljesen semleges volt (és maradt) számomra.

Már a harmincadikon túl voltam, amikor először szóba került (a Kedvessel), hogy vajon szerinte kicsi-e, nagy, vagy éppen tök átlagos?

Ez volt az első alkalom, hogy az ágyban bujálkodva végül elővett egy centit és megmérte. :-)

Jellemző, hogy nem is emlékszem pontosan mi lett az eredmény. 

Talán naív vagyok, de tényleg elhiszem azt a - szinte egybehangzó - véleményt, hogy nem a méret számít. Amikor egy társaságban ez valahogy szóba került, éppen a párom mondta, hogy neki az egyik legjobb szeretője, feltűnően kis farokkal rendelkezett (mielőtt a káromra poénkodnátok: Nem rám utalt :-P)

Néha-néha, az ember belefut egy bulvárcikkbe, vagy felmérésbe, azt hiszem egy ilyenben olvastam, hogy az átlagos farokméret 17 cm körül van. Ez azért nem kevés szerintem...

És akkor még nem tértem ki az önálló posztot érdemlő vérfasz-húsfasz kérdésre :-)

Azt is hallottam - ki tudja, igaz-e? - hogy Ázsiában sokkal kisebb méretű kotonokat forgalmaznak (12-14 cm), mert arrafelé az az általános.

Amikor másodszor megmértem... nos az sem saját ötlet volt. Régóta évődtem a lánnyal. És még csak nem is láttam soha. Nem találkoztunk, nem tudtam, hogy néz ki... szinte semmit és mégis mindent. A sikamlós témáktól a hétköznapi dolgokig rengeteg témánk volt mailben, chaten, aztán utóbb telefonon is. Egy igazi lelki társra találtam benne, miközben mindketten, Ő is ... én is éltük a magunk kiegyensúlyozott, örömmel teli magánéletünket.

Aztán a téma néha lebegett, felmerült, majd épp' nem volt alkalmas egészen addig amíg otthoni gépről bejelentkezve rátértünk a dologra.

Ott volt a centi a gép mellett - ezt megírtam neki. - Állítsd fel!... ez volt a "feladata".

Jöttek a szavak a chatablakban. A szavak mondatokká, a mondatok képekké, a képek történetté alakultak a szemeim előtt. Beleéléssel, fantáziával, tehetséggel repített egy elképzelt helyszínre, két - létező - személy közé.

Beleéléssel leírt története nyomán előbb felhorgadt, majd dübörögni kezdtek bennem a hormonok. Ott ültem a monitor előtt és ki tudja hány km távolságra tőlem, ugyanúgy ott ült egy lány a PC-nél, akinek sztorija felizgatott, izgalomba hozott.

Nem tudom hány percig tartott míg a sztorija kibontakozott, aztán elérte azt a pontot, ahol a centit a kezembe vehettem.

Jellemző rám, hogy az eredményre most sem emlékszem tisztán. Visszakereshetném, de most lusta vagyok. 15 vagy 16 centire nyúlt a dárdám. Magyarán: tök átlagos.

Persze itt nem álltunk meg. Nem csináltunk - se Ő, se Én - soha ilyesmit. Valahogy ez olyan idegen volt mindkettőnktől. De új utakra tévedtünk - virtuálsian - kéz a kézben.

A folytatás azonban már egy másik történet...

Címkék: megtörtént eset

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr172519349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.20. 07:36:54

Szerintem is inkább a technika számít... ;)

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.12.20. 09:55:47

Kényes kérdés ... :-)
Volt olyan csaj aki előre megkérdezte, hogy ugye nem extra nagy, mert ő azt nem szereti... és bizony panaszkodtak már páran, hogy a hajlakkos flakon méret nem jött be nekik... szóval a nagy dákó nem biztos, hogy jó. Nekem is azt szokták mondani, hogy átlagos...

schriftstellerin · http://boszimedal.blog.hu/ 2010.12.20. 20:22:50

A nagy (vastag) farok ugyanis fájdalmat tud okozni, nekem legalábbis volt pár kellemetlen élményem...

Esbeth 2010.12.21. 00:30:17

Nem akarok senkit megbántani, de szerintem a méret IS számít... kb 30%-ban... És természetesen se a túl kicsi, se a túlontúl nagy nem jó...

Dors 2010.12.21. 00:59:28

Szerintem is számít a méret, de nálam csak annyiban, amennyiben a konkrét eseményt segíti vagy gátolja. Ha túl pici, folyton kicsúszik, ha túl nagy, fájdalmas (nálam az extra hossz okozhat gondot, akár még vérzést is) - mindkettőt tapasztaltam már. De hogy előre ítélkezzem, hogy nna, ezzel semmiképpen sem lehet jó a méret miatt... ilyet nem szoktam. Esélyt szívesen adok annak, aki megtetszik és vonz. Néha felmerül a méret-téma még előtte, néha nem, mindenképpen igyekszem kihozni a legjobbat a lehetőségekből. Ha egy férfi nagyon bizonygatja a méreteit, ott már bűzlik, hogy valami önértékelési gond lehet. Na, szex helyett pszichomókázni: azt általában lehetőleg elkerülöm. A kaland az kaland, a lelkizés az másik tészta. Persze, lehetnek átfedések, de olyankor nem árt óvatosnak lenni :)

schriftstellerin · http://boszimedal.blog.hu/ 2010.12.21. 22:44:54

@Dors: Jézusom, mennyire pici az, ami konkrétan kicsúszik? :o Azt hittem, ez csak akkor van, ha nem elég kemény...

Stegal · http://sanstegal.wordpress.com/ 2010.12.22. 07:40:02

@schriftstellerin: Nem csak akkor, hanem ha a túl virgonc csajok a pasinak nem hagyják, hogy a lökéshosszt és a ritmust maguk irányítsák.
És az lovaglás közben van, leginkább vágtában.

Dors 2010.12.22. 08:08:09

@schriftstellerin: Nem mértem meg, szemre úgy 10-12 cm körül lehetett, de nehezítésként nagy pocak is járult a pici farokhoz, ezért aztán keresni kellett a pozíciót, amelyben teljesen felnyársalhatott :) Mégis, számomra egy kellemes emlék egy megnyerő fiatalemberrel...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.22. 09:04:03

számít a méret annyiban, hogy se túl kicsi, se túl nagy. én rögtön az elején találkoztam mindkét verzióval, mit mondjak, nem tett jót, sem testemnek, sem lelkemnek komolyabb előző tapasztalatok nélkül... de aztán jött pár átlagos és működik :)
süti beállítások módosítása