HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hét nap (1)

Szexofon 2009.11.16. 08:00

 "Álltam a zuhany alatt, amikor se szó se beszéd bejött a négy lány Éva, Csilla, Emőke és Andrea és úgy ahogy voltak, körbeálltak."

Az eset pár évvel ezelőtt, nyáron történt, egy Balaton-környéki építőtáborban. Zolival, az egyik legjobb haverommal mentünk le facéran és kissé kedvetlenül, hátha jót tesz a levegőváltozás. Nem tagadom, közel másfél évi csajszünet után “más” is volt az eszemben, de ami történt arra nem számítottam.
 
Hatosával voltunk beosztva egy-egy területre, a feladat ásatás volt. Mi ketten fiúk kubikoltunk, a lányok meg jöttek az ecsettel, ha találtunk valami követ, cserepet vagy csontot. Négy lány volt mellénk beosztva: Évának egyáltalán nem volt szép arca, de nagyon határozott egyéniség volt, rövid barna haja volt, sovány volt, sőt deszka is, de izmos testalkattal. Látszott rajta, hogy nem az a szűzies típus, van már tapasztalata és ami kell neki azt általában el is veszi. Csilla magasabb volt, szőke, kissé testesebb, nagy domborulatokkal, szép arccal és az a csöndes, de határozott típusú nő volt aki mindig mosolyog és közben nagyon is tudja, hogy mit akar. Ők ketten voltak a hangadók. Emőke egy alacsonyabb, szőke lány volt. A hangját nem lehetett hallani, de kedves mosolygós, jó alakja volt és egyszerűen hatalmasak voltak mellei. Később derült ki, hogy egy punk zenekarban énekel. Negyedikük, Andi pedig amolyan szürke kisegér volt, akiből tizenkettő pont egy tucat. Vállig érő barnahajú egyáltalán nem rossz alakú, de kinézetre csak olyan "semmi-különös" lány.
 
Az eset pontos előzményeit már sosem tudom meg, de az első héten a lányok ellógtak a közeli patakhoz fürdeni. Délután 2 körül lehetett amikor valaki ellopta a vízfölé hajló ágra aggatott ruháikat (különben sem voltak túlöltözve, úgyhogy egyetlen mozdulattal el lehetett intézni az ügyet).
 
Az esetből hatalmas botrány kerekedett, meg voltak róla győződve, hogy Zoli és én űztük velük ezt a vaskos tréfát, pedig esküszöm, azt sem tudtuk hova mennek, mi jól el voltunk az üveg söreink társaságában és csak akkor értesültünk róla, hogy mi történt amikor Éva egy szál nejlonzsákban elénk állt, hogy elvigye a melegítőket (a fürdőruháikat másnap megtalálták a közelben).
 
Bármilyen jó is volt a hangulat hatunk között, a lányok nagyon berágtak, nagy veszekedés lett belőle, annyira, hogy Zoli este fogta a cuccát és visszautazott Győrbe.
 
A másnap csendben telt, a tábor ötödik napja volt, péntek. A lányok egész nap tartották a haragszomrádot velem szemben. A kálváriám délután, munka után kezdődött. Szinte rögtön ebéd után, 2 körül a csajok beadták az unalmast és visszamentünk a kollégiumi épületbe, amely ekkor még teljesen üres volt, a többiek még terepen voltak. Én egyedül zuhanyozni mentem és azon töprengtem, mit csinálok Zoli nélkül, tök egyedül a hétvégén, maradjak-e még ha úgyis elúszott a jó kapcsolat a lányokkal. Ekkor kezdődött.
 
 

Első nap 

 

Álltam a zuhany alatt amikor se szó se beszéd bejött a négy lány Éva, Csilla, Emőke és Andrea és úgy ahogy voltak, körbeálltak. Teljesen ledermedtem. Fülig szappanosan álltam velük szemben, csorog rám a víz, Ők meg gúnyosan vigyorognak és le nem veszik a szemüket “onnan”.
 
Csilla rövid úton felkapta a székre tett ruháimat és elvonult. Éva pedig a szemembe nevetett élvezve a helyzet fölényét és közölte, hogy most visszafizethetem a kölcsönt a múltkori viccünkért. Hiába tiltakoztam, hogy nem mi voltunk azok, a lányok közölték, hogy ha akarom a ruháimat, a cuccom fenn van az emeleten, menjek oda érte, de törölköző nélkül. Ez azt jelentette, hogy a hármuk pásztázó tekintetében csuromvizesen kellett felmennem az emeletre, ami egyébként el volt zárva, mert ott nem lakott senki a nyáron. Úgy látszik megszerezték a kulcsot és az egyik szobába kísértek. Ők felöltözve én pedig teljesen meztelenül. A vizes lábam nyoma mindenhol ott maradt a folyosó linóleumán.
 
 
Amikor bementünk a szobába, bezárták az ajtót, törölközőt nem kaptam, a cuccaim sehol. Nem volt hideg, sőt kánikula volt, de azt hiszem az izgalomtól valósággal vacogtam.
 
Itt is Éva vitte a prímet. A lányok fülig érő szájjal kört alkottak a székekből és leültek rájuk. Éva pedig megfogta, megmarkolta a csupasz fenekemet és elkezdett mustrálgatni, mintha egy rabszolgavásáron én volnék a portéka. Kezemet a férfiasságom előtt kulcsoltam össze, mely most már - hogy még kínosabban érezzem magam - kezdett meredezni a szitutól.
 
Éva közölte, hogy a táborvezetőnek azt mondták leléptem mint Zoli, de ha akarom akkor most rögtön itthagynak, dörömbölhetek kedvemre, estefelé biztosan feljönnek és rámtalálnak így ahogy vagyok, a szobában nincs egyetlen darab ruha, törölköző vagy takaró sem, tehát jobb ha csendben maradok amennyiben nem akarok teljesen megszégyenülni.
 
 
Aztán szépen szétválasztotta a kezemet, hogy látszódjon a dárdám. Megsemmisítő érzés volt. Egyszerre égtem a megaláztatástól de ugyanakkor izgató is volt ahogy négy lány meredt rám és én ki voltam szolgáltatva nekik. Elkezdtem bizonygatni, hogy nem mi voltunk akik elloptuk a ruhájukat, de csak cöccögtek rám és még jobban nevettek. Ekkor Éva beterelt a kör közepébe ahol a lányok csendesen mosolyogva kedvükre gusztálták az egész testemet. Andrea alig mert rám nézni, ő is szégyenlős volt. A másik csendes, Emőke azonban meglepően élénk szemekkel mustrálgatott. Korábbi félénkségének most nyomát sem láttam az arcán. Csilla közben fensőbbséges mosollyal ült velem szemben és száját keze elé téve nézett rám, hol az arcomat, hol a testemet. Éva körbeforgatott, hogy mindenki lásson belőlem mindent. Közben a testem teljesen megszáradt, forrónak, lüktetőnek éreztem a bőrömet, a péniszem pedig vöröslően meredt előre a semmibe, szinte szétfeszült a makkom. Aztán Éva a hátam mögött állva, balkézzel előrenyúlt és elkezdte húzogatni a bőrt a fütyimen. A lányok hangosan felnevettek én pedig szorosan a csípőmhöz feszítettem a karjaimat és becsuktam a szememet. Csupán néhány mozdulatot tett, utána már nem bírtam tovább és visszatarthatatlan vonaglás közepette elsültem. Négy nevető lány szeme láttára pumpáltam a nedvemet a szoba közepére, Éva hozzáértő csuklója pontosan tudta, mit kell tennie, láthatóan volt már tapasztalata a kézi gyönyörben, mert addig rángatta amíg teljesen ki nem ürültem. Miután elöntött a gyönyör teljesen kimerülten és önérzetemben megalázva ültem le az egyik szék hideg lapjára. Éreztem magamon négyük perzselő tekintetét de a testem valósággal remegett a kimerültségtől.
 
Összegömbölyödtem ahogy tudtam, csak az arcom vöröslött, de eltakartam. Aznapra vége volt. A négy csaj még heherészett egy picit aztán elmentek, bezárták az ajtómat. Lekuporodtam az egyik emeletes ágyra és mély, kimerült álomba zuhantam. Estefelé (már sötét volt) bejött Csilla hozott enni és egy üveg kólát. Azt mondta ha akarok, most kimehetek WC-re. Miután visszajöttem, leültem a sötétben az ágyra a kaja mellé. Csilla még bátortalanul megsimogatta a zacskómat, majd felállt és elment. Vége volt az első napnak.

 

Címkék: saját fantázia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr721518125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása