HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Életem legrövidebb szerelme

Szexofon 2010.04.26. 07:21

Talán éppen ha tizenhét éves megvoltam. Apám vitt haza kocsival. Az első ülésen ültem mellette. A lány a buszmegállóban állt. Kopottas (koptatott?) farmer, kis uniszex poló és egy piros táska, hetykén átvetve a vállán. Félhosszú szőke haja a válláig ért. Jól állt neki. Az egész jelenség olyan sportos, laza és belevaló volt.

Miközben az autó húzott felfelé a kaptatón, tekintetünk összeért. Nem khívóan, hanem szelíden és érdeklődően állta nézésemet. Ekkorra már rég el szoktam kapni a szememet, szégyenlős és önmagában is bizonytalan kamaszként. De ez most nem történt meg.

Tekintetünk összeolvadt és egymás pillantásának rabjaivá váltunk. Szemeinkkel végigéltünk egy szerelmet. Kíváncsiságot, vágyat, érdeklődést, játékot, haragot, cívódást és kibékülést. Emlékeimbe beleégtek a vonásai, az alakja, ahogy a szellőben meglibben egy hajtincse, félig eltakarva balszemét.

Volt benne valami édes, valami kacér. De nem kihívó. Őszinte és romlatlan nyíltság.

Pár másodpercig csak ő és csak én voltunk az univerzumban. Aztán a kocsi továbbhaladt és én elvesztettem a pillantását. A szívem még percekig hevesen dobogott az élménytől. Mintha hallhatatlanok volnánk és évszázadok keresése után, e távoli, félreeső tájon ismét egymásra bukkantunk volna. Mint akik hosszú és szenvedélyes szerelmet éltek át valamikor a múltban és azóta keresik a másik mikor és hol ölt testet bármilyen formában.

Napokig, hetekig próbáltam a legkülönbözőbb időpontokban arra járni, hátha megpillantom és megszólíthatom. Terveztem, hogy hogyan, miként elegyedek vele szóba. De az alkalom nem adatott meg többé.

Soha többé nem láttam azt a lányt. Ő volt életem legrövidebb szerelme. Csupán néhány - örökkévalóságnak tartó - mámoros pillanatig tartott.

Nem felejtem el.

Címkék: megtörtént eset

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr891934859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2010.04.26. 20:35:57

Ez gyönyörű és megható.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.27. 20:09:50

Velem is történt ilyen 17 évesen, hogy álltam a buszmegállóban koptatott farmerben, pólóban a piros táskámmal a vállamon és szemeztem az arra járó autóban ülő fiúkkal. ;)
Aztán megszereztem a jogsimat és soha többé nem álltam buszmegállóban. :)

Dors 2010.04.28. 02:46:20

@Szexofon: Attól szép, hogy megtörtént.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.05.19. 15:06:28

Azért nagyon romantikus vagy te :-)
Ilyenből nekem rengeteg volt, de sose lehet tudni, hogy mennyire egyoldalú, azt hiszem, legtöbbször az. 19 éves koromban pár pillanat, mikor egy szomszéd kocsiban ülő pasi szemébe néztem ... De ki tudja, neki mi járt éppen a fejében?
És milyen ciki, mikor az ember húga ugyanazzal a sráccal szemez a templomban heteken át, mint mi ... Vagyis lehet, hogy a srác egyikünket se látta, csak kancsal volt :P
süti beállítások módosítása