HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Az ügyvédnő

Szexofon 2010.07.27. 06:52

Évek óta ismerem. Együtt dolgozunk.

Nem állandóan és nem minden nap, de rendszeresen. Fiatal, ügyes, megbízható... és csinos. Nagyon csinos!

Jó alakú, finom - harapnivaló - popsija van, aminek bőven a jóízlés határain hangsúlyt is ad. Legyen az szoknyában vagy nadrágban. Hosszú és vékony lábai igézőek. Férfiember hajlamos rá, hogy elkalandozzanak a gondolatai másfelé...

Emberileg is rendben van. Értelmes, okos és mi sem áll távolabb tőle, mint a felszínesség.

Nagyon vágyik rá, hogy párra találjon és bizony nagyon meg is érdemli.

 

Fiatal, értelmes, friss és vonzó. Mégis magányos. Az ember hajlamos elgondolkodni azon, vajh mi lehet az oka annak, hogy az ismerettségi körben jobbnál jobb, helyes és kifejezetten szép lányok lézengenek magányosan. Csak ha körülnézek, legalább ötöt-hatot tudnék ilyet mondani. Vajon mi az oka ennek?

Nehéz megkerülni a gondolatot, hogy a férfiakkal lehet valami baj....

Ha szingli lennék, főnyereménynek, ziccernek, ritka lehetőségnek érezném mindegyiket. Nem haboznék a társaságukat-, a szerelmüket keresni. Egyszerűen nem értem mi van itt?! Hogyhogy ezt a férfitársaim nem látják, nem veszik észre??? Vakok talán, vagy mindig éppen elkerülik őket? Elkerülik őket?

Az ügyvédnővel időnként összejárunk. Csak úgy. Inni egy kávét, dumálni. Tudja, hogy mi a hátterem, hogy van párom, ismeri nagyjából az életemet. Talán éppen ezért soha nem tettünk egyetlen lépést sem egymás felé.

Közel állunk egymáshoz, bátran és felszabadultan beszélünk, mint két barát. Semmi intimpistáskodás, "csupán" bizalmas beszélgetések kételyekről, reményekről és problémákról. Akár szexről is. Meghitt társasága vagyunk egymásnak.

Néhány hete egy koncerten futottunk össze. A Kedves éppen elment a mosdóba, én addig beálltam a sorba egy pohár pezsgőért. Az ügyvédnő pont mögém állt be a barátnőjével.

Mikor a Kedves visszatért, akkor mutattam be őket egymásnak. Hallomásból, elmondásaimból már ismerték egymást.

Később - már otthon - (persze minden rosszallás nélkül!) a Kedves azt mondta: látta, hogy hogy nézett rám az ügyvédnő. És ne is áltassam magam: szerelmes belém a csaj...

A nők az ilyet megérzik (?)

Címkék: megtörtént eset

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr62177377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Banita31 2010.07.27. 10:43:48

Minden pasi tutyimutyi, holott lehet, hogy baromi jól néznek ki... lehet az a baj, hogy megijednek ettől a fenenagy emancipuncipancizmustól...
Szerintem, ez a világ végezetéig egy nagy dilemma lesz... de foghatjuk arra a statisztikai adatra is, hogy egy férfira két nő jut... és akkor itt még egy sor dilemma bejön...
Rád, kedves Szexofon, máris három is jut, ahogy az elbeszéléseidből kiveszem... ;-)
Egyébként már egy ideje olvasom a blogodat... na jó, talán egy hete találtam rá, és végigolvastam minden posztot... nagyon jó, a szövegek és a képek is!!! Csak így tovább! =)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.27. 10:49:04

@Banita31: Köszönöm... :-)
Ki az a három?
:-)

nota bene az ügyvédnő szerelmet és társat keres. Ezért (is!) nem lépek felé. Mert minden más csak a becsapása lenne..

Banita31 2010.07.27. 11:03:45

@Szexofon: Persze, elhiszem, hogy társat keres, ki nem keresi... de hosszú az út odáig...
Hogy ki az a három? A Kedvesed, Enikő, és az Ügyvédnő(d)... egyébként egy kedves ismerősöm engem is így becéz, bár nem vagyok az, szóval gyengéd húrokat pendítettél... =)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.27. 11:10:46

@Banita31: :-) Enikő nem keres társat...
Ha így nézzük van egy pár még aki keres a közelemben (nem engem!)
Csak olykor nagyon nagyon hosszú az az idő. És ez számomra érthetetlen. Túl hosszú ahhoz, hogy véletlen legyen, pedig semmi oka nincsen, hogy nem találnak társra.

Banita31 2010.07.27. 11:19:49

@Szexofon: Bár én nem hiszek benne, de van amikor a szerencse vagy a sors vezeti az ember útjába a párját... meg aztán lehet, hogy nem is kéne keresni, rágörcsölni a dologra, mert akkor nem jön...
Egyébként van a másik véglet is, amikor egy illetővel valami összejönne, és mintha még szagot fognának a pasik, begyűrűznek, akkor nehéz a döntés... bár én most már - halkan mondom - de lehet, hogy a sors vagy akármi elém dobta a lehetőséget, egy komoly kapcsolat lehetőségét... ^^'

mpi 2010.07.27. 12:21:44

A nők az ilyet nem megérzik, hanem látják. :)

Banita31 2010.07.27. 12:55:41

@mpi: Mire gondolsz, kedves mpi?

Dors 2010.07.27. 15:33:28

Szerintem hihetsz Kedvesed megérzésének. És jól teszed, hogy semmit sem teszel az ügyben. Úgy látom, Ügyvédnő elég értelmes, hogy ő se kavarjon össze semmit. Marad a barátság és ez nagyon szimpatikus dolog, ahogyan az egészről írtál. Amennyire "ismerlek", teljesen hihető (és érthető), hogy egy ilyen nő beléd szeressen, ugyanakkor tiszteljen annyira, hogy ne zúdítsa ezt rád, körülményidet ismerve.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.07.27. 16:36:17

Huh, igen, nehéz ügy. Lehet csak viccelt veled a kedvesed :-)
Necces kérdés: ha ráhajtasz az ügyvédnőre - bukik a barátság és lehet otthon is lebuksz.
Ha meg nem...... :-)))))

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.27. 16:39:11

@Dors: nem nevezném én ezt szerelemnek, de azt hiszem Te is és a kedves is ugyanabban az értelemben használjátok....

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.27. 16:41:03

@zotyer: nem viccelt sztem, de ez nálunk nem is gond.
nem mondom, hogy nincs bennem kísértés (ffiből vagyok ugyebár), de amire neki szüksége van, az pont az amit nem adhatok meg neki.
Egy szerelmes éjszaka szükségszerűen illúziókat állítana Benne, az pedig súlyos átvágás. Egyetlen szó, egyetlen ígéret nélkül.
Ha valamire nincs szüksége most, az egy újabb csalódás.

Dr. Jula Watson 2010.07.27. 22:20:31

@Szexofon: Már a bizalmas beszélgetések is tudnak illúziókat kelteni a nőkben. Mindenféle szexuális célzás nélkül is. Mert a lelki közelséget lebegteti meg. Szóval kisebb csalódás lett volna csak úgy simán a szex, mint az ilyen "de hisz barátok vagyunk" beszélgetések. :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.07.28. 05:33:18

Nem szerelmes beléd, csak vonzódik hozzád. Mit gondoltál miért találkozik veled? Ilyenekről a barátnőivel is cseveghetne, de mégiscsak szükséges neki a Te pozitív visszaigazolásod. Érzik ám a nők, ha a férfi fejében megfordul "az", még akkor is ha a pasi nem tesz semmit.
Gondolom neked is imponál, ha egy ilyen lány társaságában töltöd el az időt.
Valójában az ilyen találkákkal kölcsönösen kihasználjátok egymást. :)

Hogy az ügyvédnő miért is lehet magányos? Az a tapasztalatom (saját barátnők és ismerősök a minta), hogy a jól kinéző és társaságban édikutyi kedves csajok egy párkapcsolatban nagyon furán tudnak viselkedni, ami nem igazán jön be a pasiknak. Ezt a ők megérzik és távol tartják magukat Tőle.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.28. 09:00:11

@Dr. Jula Watson: szerintem nincs csalódás. Úgy tűnik illúzió van...

Dors 2010.07.28. 10:11:33

@Szexofon: Milyen értelemben használjuk szerinted, kifejtenéd?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.28. 11:31:38

@Dors: "Vonzódás", jó-lenne-ha, de sajnos-de-talán-mégis-egyszer értelemben :-)

mpi 2010.07.28. 13:49:11

@Banita31: Arra, hogy egy nő mindig látja, hogy a másik nő mit érez egy bizonyos pasi iránt. Látszik a tekintetből. Rá van írva az arcra. Ezt nem lehet elrejteni.

Egyébként egyet értek Dorssal. :)

Miszcsi 2010.07.28. 17:47:58

Ez a téma engem is kicsit közelebbről érint,mivel akad a környezetemben pár ügyvédnőhöz hasonló eset, kolleginák,ismerősök.
@barracud4: Kifejtenéd kérlek hogy mit értesz a nagyon fura viselkedés alatt?

Dors 2010.07.28. 18:31:13

Amúgy kiemelted a meghittséget, Szexofon. Nagy-nagy vonzerő tud lenni egy ellenkező nemű beszélgetőtársban az, ha meghittséget ad a közelsége. Hisz egy jó párkapcsolatban a meghittség alapkő. Ez csak fokozza az illúzió erősségét köztetek. És nem te vagy a szenvedő fél, mert neked van Kedvesed. Ez nem szemrehányás, mert mit tehetnél, ha igaz is Kedves meglátása? Semmit. Ő (ügyvédnő) pedig tűri, ameddig tűri, aztán vagy lesz valakije (emellett te simán megmaradhatsz neki egy örök ideálnak, "igaz szerelemnek", így beteljesületlenül - és itt nem a szexre értem, hanem hogy sosem leszel a párja), vagy pedig eltávolodik tőled, kerülni fog, hogy ne fájjon neki. Vagy nem tudom... Magamból indultam ki, én így lennék a helyzettel. Tudod, a reményhal egy nagy állat és nehezen döglik :P

Dors 2010.07.28. 18:35:32

@mpi: Főleg akkor nem lehet elrejteni, ha az őhozzá tartozó pasira néz így egy nő. Hisz mintha tükörbe nézne a Kedves, nem? Saját, kedvese iránt táplált érzelmeit látja egy másik nő arcán... Meg aztán minden érzéke súg neki, hisz Kedves és Szexofon között szoros a kapcsolat, tehát hatványozottan működhet a női megérzés. Simán egyből értelmezi a másik nő tekintetét, és JÓL értelmezi. Szerintem.

Dr. Jula Watson 2010.07.28. 23:37:44

@Szexofon: De az illúzió már megvan. Akár kap tőled egy éjszakát, akár nem. Az legfeljebb csak egy lépéssel tovább vinné abban, hogy van lehetőség az illúzióból valóságot teremteni. A nő vonzódása ebben az esetben nem fizikai, nem annyira szexuális.
Nem véletlenül mondják, hogy egy meghittnek tűnő beszélgetéssel szinte bármelyik nő megkapható.

És igen, a nők megérzik a másik nő érzelmeit.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.29. 12:44:28

@Dors: Ez azt jelentené, hogy - bármennyire is akaratlanul, de - rosszat teszek Vele?
Híú reményeket táplálok benne azzal, hogy jóban vagyunk?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.29. 12:46:05

@Dr. Jula Watson: Az utolsó mondatodat elhiszem és elfogadom. De egy éjszakával nagyon nagy sebet ejtenék rajta, mert akaratlanul és kimondva is óriási csalódást okoznék neki, hogy csak szexről szólt, csak egy alkalom volt.
Inkább nem teszem.
megsebezném vele

Dors 2010.07.29. 19:06:10

@Szexofon: Válaszoltam, és akkor elment a net és elszállt az űrbe az egész. Olyasmi volt a lényege, hogy nem teszel vele rosszat, mert örül neki, hogy vagy. És ha remél is szexet, tudja, hogy utána már nem lenne ugyanaz a barátság. Ezen a szinten láthatólag jól kezeli a helyzetet: nem tesz semmit. Nem is sejti, hogy "lebukott". Egyetértek Watson dokival abban, hogy az ügyvédnő vonzódása különben sem elsősorban szexuális irányodban. Az csak a bónusz :P Ennyi. Fogadd el, törődj bele, hogy imádnak a nők! :D Legyen ez az ő lelki problémájuk...

Dr. Jula Watson 2010.07.29. 21:45:43

@Szexofon: Persze. Most már igen. Én csak azt vetettem össze, hogy ha egy szimpla egyéjszakás lett volna (mindenféle beszélgessünk, intimkedjünk a lelkünkkel nélkül), akkor az kisebb csalódás, mint ez, ami most van. Mert akárhogy is, már megvezetted őt, úgymond behatoltál a lelkébe. Akkor is, ha közben igazából csak magát okolhatja, hogy bedőlt az illúziónak.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.30. 00:29:25

@Dors: :-))) Megpróbálok együttélni mostantól ezzel a teherrel :-D
De nem tudom (elbizonytalanodtam most), hogy ez valóban barátság, vagy folyamatos reménykedés???

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.30. 00:30:55

@Dr. Jula Watson: És mi van azzal a tanáccsal, hogy ha egy ffi barátságba kerül egy nővel, akkor abból már sohasem tud kiszabadulni (értsd: lefeküdni vele)??

Dr. Jula Watson 2010.07.30. 23:13:39

@Szexofon: ilyen tanácsot biztos nem tőlem hallottál :)

Dr. Jula Watson 2010.07.30. 23:21:30

@Szexofon: Kicsit átgondolva a kérdésedet. Szerintem ez úgy működik, hogy ha a barátság már régebb óta tart, akkor egy alkalmi szexre valóban nehezebben vehető rá a nők nagyon nagy része, mert itt már ugye belejátszanak az érzelmek is, és nem akarják azt a fajta biztonságot kockáztatni. Ellenben ha van egy kiszemelt, akkor ott egy rövidebb akció, ahol a férfi nyiltnak és odafigyelőnek mutatkozik, ahol meg tudja teremteni a bizalmas hangulatot, nagyon könnyen le tudja rombolni a legszilárdabb ellenállást is. Persze nem mondom, hogy mindenkire igaz ez, de nagyon nagy százalékban így működik, ahogy a tapasztalataim mutatják.
süti beállítások módosítása