HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

A kezdetek

Szexofon 2010.08.26. 06:28

Későn érő típus voltam. Ennek tudatában lassan nyíladozott bennem a szex és a nemiség iránti érdeklődés.

Valahogy mintha akkoriban tudatában is lettem volna ennek.

Privát elméletem szerint azért, mert túl jó gyerekkorom volt. Nem nagyon akartam kijönni belőle. Egészen addig, amíg a hormonok aztán annyira feszegették már a gondtalan gyermekkor biztonságot nyújtó falait, hogy a gyereklét tarthatatlanná vált (más kérdés, hogy a szexben mindig is fennmaradt a játékosság öröme - ez viszont előnnyé lett).

Az erotikus álmokkal kezdődött minden. Nyolcadikos lehettem, amikor - még mindig emlékszem rá - azt álmodtam, hogy az egyik osztálytársnőm a Balatonban állt félmeztelenül és mi (néhány barátommal) a melleit fogdostuk. Ő csípőre tett kézzel és szinte érdektelenül tűrte derékig a vízben állva. Ennyi. Nem túl izgató, mi?

Reggel aztán kissé értetlenül és ijedten néztem a pizsamanadrágomon éktelenkedő foltot, amely akkorra már csontkeménnyé száradt. Hmmm. Ez volt életem első ejakulációja...

Másnap szemlesütve találkoztam az álombeli lánnyal, szinte fürkészve, hogy sejt-e valamit arról, amit Róla álmodtam. Ma már mosolyogtató, de akkoriban halálosan kínos volt :-)

Egy másik alkalommal, valami tévedés okán rájöttem, hogy elkéstem egy rendezvényről vagy különóráról. Franc tudja mi volt az... Miközben rohantam a suli felé, szorongásomból hirtelen kéjes görcs öntött el, ami valahonnan belülről, a farokcsont mögül indult ki, szétterjedt az ágyékomon, lábaim erőtlenekké váltak, mint egy rongybabának és minden átmenet nélkül kéjhullám öntött el.

Később már alig vártam, hogy mehessek lefeküdni és izgalmas, erotikus fantáziákkal ringattam magam álomba. A kéjes magány időszakai voltak ezek, de minden csak a fejemben zajlott.

Aztán egyre gyakoribbá váltak a reggelek, hogy lucskos pizsamával ébredtem. Talán három-négy évnek is el kellett telnie, mire egy lépéssel előrébb jutottam. Nem volt internet, a reklámokban csak elvétve (de azért már egyre gyakrabban) bukkantak fel meztelen nők, így a nemi izgalmat Veres Pali bácsi (szexológus) levelezőrovata és a magyar filmekben meztelenkedő Udvaros Dorottya, Esztergályos Cecília bájai jelentették. Volt egy Edda koncert is, amelynek csúcspontján, sorban és egymás után meztelen lányok jöttek fel az emelvényre, megfordultak, majd lementek.

Persze még mindig fogalmam sem volt arról, mit jelent az, hogy dugni. Igazából masztizni sem tudtam. Az csak valamikor, pár évvel később kezdődött. Eleinte csak annyi, hogy este titokban levetkőztem és meztelenül aludtam hajnalig (hmmm.... manapság nem is emlékszem mikor aludtam utoljára ruhában. Talán egyszer-egyszer ha barátoknál alszunk - de ott is ritkán. A Kedvest pl. én szoktattam rá a meztelenül alvásra).

Majd rájöttem, hogy párzó mozgással pont úgy tudom dörzsölni a szerszámot a lepedőhöz, hogy az jó legyen nekem. Bármilyen nevetséges: igazi FÉRFInek éreztem magam ettől másnap. A reggeli és spontán merevedések ekkorra már állandósultak. Nem egyszer percekig kellett várnom, míg felállhattam egy asztaltól, amíg egy ilyen elmúlik :-)

Hiába: ez a kamaszkor

Az utcán látott kihívó csajokat, osztálytársnőket, ismerősöket és nem ritkán érettebb nőket castingoltam fejben olyan szituációkra, amelyekben Ők vezettek be a gyönyörök világába. Ahogy emlékszem, mindegyik sztori részletekig kidolgozott volt, milyen körülmények között, hogyan keveredtem bele abba a szituba, amikor elvesztem a szüzességem. Az élénk, ugyanakkor aprólékos és részletdús fantáziákról soha nem tudtam leszakadni. Azóta sem.

Tulajdonképpen arra nem is emlékszem, hogy mikor és hogyan jöttem rá, hogyan kell a kezeimet használni. Erről fogalmam sincs.

16 éves lehettem, amikor egy éjszakán kimásztam az ablakon át az erkélyre, onnan pedig a kertbe és tettem egy sétát teljesen meztelenül az udvarban. Nem ment elsőre. Olyan megállíthatatlan remegés töltötte el egész testemet a puszta tervezésre, hogy az első éjjelen feladtam. Remegett a kezem és lábam, a fogaim vacogtak. Jó negyedórába tellett mire az izgalom elhagyta a testemet és elaludtam. A következő éjjelen azonban kijutottam.

Alig néhány lépést tettem az udvar füvén, amikor viharos gyorsasággal a saját combomra fröcsköltem. Mintha nem is én lettem volna az, úgy bámultam a dárdámra. Önjáró lett (lehet, hogy ez volt az a pillanat, amikor átvette az uralmat? :-D)

Aztán hasonszőrű barátaimmal egyre gyakrabban vezetett a társalgás erotikus témákra, találgatásokra. Valaki hozott be egy Playboyt és a szünetben mutogatta, de a puncijukat széthúzó leányok valahogy ordenárénak tűntek, mintha csak a beleiket mutogatták volna, ezek számomra semmilyen erotikus töltettel nem bírtak.

Következett néhány erotikus "bátorságpróba". El tudsz-e szaladni pucéran odáig, meg vissza... és ilyenek. Aztán egy késő estén, amikor kinn dumáltunk a kapunál, az elhagyott utcán egy szerelmes pár ment át a távoli utcasarkon. A csaj fehér nadrágban volt, jól kiemelve isteni popsiját - minden vágyakozásunk tárgyát. Hirtelen megálltak, egymásba fonódtak és csókolózni kezdtek. A lány háttal állt nekünk, így jól láthattuk, amint pasija két kézzel markolja a fenekét.

Na ez már elviselhetetlen volt! A falat kapartam, hetekig nem tudtam (nem is akartam) kiverni... mármint az emléket magamból. Már nem voltam elég önmagamnak. Egy csaj kell. Dugni akarok!

Messze volt az még. Első szemezések, flörtök, plátói szerelmek (melyek lélekemelő élményével rohantam haza a takaró alá új vágyképekkel) után csaknem húsz évesen "futottam be" a célkeresztbe. Ez viszont későinek számít, tudom. Enikő szerint azóta is ezt a lemaradást kompenzálom a hiperaktivitásommal... :-)

A Balatonon, egy sátorban vesztettem el a szüzességemet. Tapasztalatlanul, félszegen, mohón és ügyetlenül. Olyan erővel döngöltem a leányt, hogy - szerintem - minden logika szerint már üvöltenie kellett volna a gyönyörtől. Persze nem így volt, de mindketten kezdők voltunk. Másoknak nem ezt ajánlanám avatásra....

Aztán helyrejött minden, egy dolgot leszámítva: Az áhítat, a különlegesség valahányszor egy nő megosztja velem a testét. Azt soha nem tudom megszokni. Az mindig egy különleges pillanat.

Címkék: maszti megtörtént eset

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr772232574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.26. 07:55:34

Ez hihetetlenül személyes lett, köszönöm, hogy a bizalmat megkaptam/tuk... A fiatalkori tapogatózó próbálkozások utólag már megmosolyogtatók, de akkor húúú,de nagy szám voltak! Nekem egy plüss oroszlán farkának simogató érintése okozott rendkívül érzéki élményeket anno. :)))))
Én is későn értem, 17 évesen csókolóztam először, és 18 múltam, mikor végre a lényeg is bekövetkezett.
Azt hiszem, én is valami kompenzálós fajta leszek majd, ha eljutok odáig, van mit bepótolni. ;)))))

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.08.26. 08:44:42

Ez tényleg jó lett... Itt mindenki későn érő típus... :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.26. 09:32:48

@zotyer: A lényeg, hogy senki nem maradt éretlen... ;))))

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.26. 14:16:31

@Enchantée: @zotyer: Nos tényleg volt egy kis coming-out érzésem amikor megírtam. De aztán elmúlt :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.26. 15:34:46

@Szexofon: Ott is írtam, és azóta is fenntartom, hogy hiába kettővel is, egymás után, de egyik sem volt kielégítő, sem külön-külön, sem egybevéve számomra...
Két gyors menet, ami nekik fasza volt, én meg csak ott voltam. :(
És azért ha a többi posztomat is hozzáolvasod, a szexxel töltött időm az elmúlt 3 évben, háááát, maradjunk annyiban, hogy a számomra ideális mennyiséghez képest a nullához konvergál. :S
Még akkor is, ha magam is teszek a dolog érdekében. ;)
Úgyhogy maradjunk annyiban, ha innentől kezdve életem végéig minden nap lezavarnék minimum 4-5 menetet, akkor sem tudnám bepótolni az elmaradt alkalmakat. És jelenleg (még mindig) társ nélkül ugyebár egyre csak tolódik a pótolgatás kezdete is, ami tovább növeli az elmaradások számát, szóval ember legyen a talpán, aki velem kezd majdan!!! :DDDDDD

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.26. 15:42:22

@Enchantée: hmmm hát ez szomorú.... de a dolgok nem mindig úgy alakulnak ahogy az ember elképzeli. Talán olvastad az én édeskettőésfelesemről szóló élménybeszámolómat. Igaz, azért az több volt, mint h egyszerűen ott voltam.
Nota bene van olyan h ideális mennyiség?
Tudod mennyi az: +1 :-)

Ami az elmaradásodat illeti, hát nem hiszem, hogy ettől elriadnának a férfiak :-P

Esbeth 2010.08.26. 18:19:21

Hmmm... akkor én elbújok inkább, én koránérő vagyok... 16 voltam, mikor először ajándékoztam valakinek a testem... Azt meg be se vallom, hogy mikor éreztem először azt, hogy odalentről csodás dolgok indulnak! :D

SassyGurl 2010.08.26. 20:52:40

Áhh nagyon tetszett, tényleg nagyon személyesre sikerült és ettől lett nagyszerű. Csatlakozom, én is későnérő típus vagyok, 21 voltam mikor először szexeltem...ez a kompenzálós dolog elgondolkodtatott magammal kapcsolatban, ebben lehet valami.. :)

Dors 2010.08.27. 09:16:05

A szerző őszintesége megkapó. Nagyon jól sikerült poszt lett. Köszönjük :)

Banita31 2010.08.27. 10:52:14

Azon tanakodom, hogy vajh', kedves Szexofon hány éves lehet, ilyet szabad kérdezni egy férfitól, asszem.
Egyébként én is csak 18 éves koromban kaptam életem első csókját, szóval ez a késői érés nem egyedülálló, én ismerek olyan fiút és lányt egyaránt aki még 21 évesen szűz, bár ezt a magamfajta hedonista egyén nehezen érti...
Nem véletlen a mondás: "Amiről nem tudunk, az nem hiányzik..."

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.27. 11:45:33

@Esbeth: azért olyan nagyon nem kell bujdokolni, sőt! :-)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.27. 11:50:41

@SassyGurl: No végre valami amiben nem v agyok kisebbségben :-)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.27. 11:51:18

@Banita31: Bizonyos szövegrészekből nem olyan nehéz kitalálni, úgyhogy segítek: A negyedik X-nél járok...

Banita31 2010.08.27. 12:24:11

@Szexofon: igazából sose tudtam olvasni a sorok között, de ha te mondod, hogy ennyifelé jársz, elhiszem. Egyébként fiatalabbnak gondoltalak. Ezt bóknak szántam!!! =)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.27. 14:04:12

@Banita31: Köszönöm.. :-)
Az az igazság nem te vagy az első aki az írásaimból másnak gondol :-)

Banita31 2010.08.27. 14:55:43

@Szexofon: igazából ez a blogosdi meg az egész net elég kettős érzetű, ha érted mire gondolok... jól el lehet takarni, hogy az ember valójában kicsoda, hogy lehessen homlokegyenest állítani hozzászólásban, vagy akárhol máshol... jártam már úgy egy ilyen barátkereső oldalon, hogy a pasiról tök jó kép volt fent, még helyes is volt, aztán később amikor felvettem skyp-ra, olyan mókus nézett vissza rám, hogy fúúúú, félreértés ne essék, nem bántani akarom szegényt, csak eléggé zavaró, hogy az ember nem tudhatja mit várhat a "vonal" másik végén ülőtől... remélem, érthető, amit mondani akarok...

Dr. Jula Watson 2010.08.27. 17:24:40

Jó írás lett, és nagyon részletes. Én a korán érő tipusba tartozom, 16 évesen volt az első élményem partnerrel. És mindenkinek csak azt tudom ajánlani, hogy az elsőt érdemes gyakorlott társsal átélni.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.08.28. 21:16:31

Jó a poszt! Személyes és elgondolkodtató is egyben. Én is visszaemlékeztem kicsi koromra. Már 2 évesen felfedeztem, hogyha dörzsölöm a punimat az nekem jó. 16 évesen már férfi nemi szervvel álmodtam és kivántam. 17 éves korom óta aktivan gyakorlom is a szexet.

aJeti 2010.08.29. 22:37:03

@barracud4: irigylésre méltó közegben nevelkedtél, asszem. nekem csak az volt tíz év, hogy leperegjen rólam amit otthon sugároztak a témában :D

amúgy 21!

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.30. 11:54:06

@Dr. Jula Watson: @barracud4: Hát én voltam olyan szerencsés, mint Ti, de ennek is megvannak a logikus okai.
Jól érzem magam a bőrömben, de bármilyen távol is vagok ma már a kezdetektől, a jelentőségével még mindig tisztában vagyok

Esbeth 2010.09.01. 15:29:37

@Dr. Jula Watson: Nem értek Veled egyet... az elsőnél szerintem nem a tapasztalat számít, hanem hogy szeresd, bízz benne... ja és természetesen hogy kölcsönösen kívánjátok egymás testét is...

littledestiny 2010.09.01. 19:51:24

Humoros, őszinte. Élvezet volt olvasni.
Nyilvánvaló viszont, hogy ma már divatosabb a korán érés...
Ami igazából nem jelent plusz tudást, legalábbis szerintem nem.
Nem tudom már ki írta, hogy *hogy képes az ember ennyi ideig várni*. Nálam ez abszolút bizalom és félelem függő volt. ( Plusz erős kisebbségi komplexus, amit azóta azért a pozitív visszajelzések miatt már hanyagolok jó ideje..)De a nagy bizalmaskodásnak az lett a vége, hogy 17 évesen utaztam egy pesti sráchoz, első randira.. Nem is tetszett. Nem volt a srácban semmi extra, mégis két óra múlva már nem az voltam, mint aki elindult otthonról. Az érzés kb akkora szám volt, mint maga a pasi..de utána nagyon szégyelltem magam, mégis valamiféle kéjes büszkeség töltött el. Eltöltöttem még egy évet vele...de a próbálkozásai nem arattak továbbra sem olyan kitörő sikert, mint reméltem.
Még szerencse, hogy másokból azért többet is ki tud hozni az ember lánya. A nyuszi-effekttel pedig tökéletesen egyet tudok érteni:)

Jadedreams 2010.09.01. 20:24:51

őszinte gratula, Szexofon, nagyon tetszett ez a velejéig őszinte írás. És hát igen, eszembe jut, hogy nálam hogy indult el ez az egész.Kellemes emlék.

Mielőtt elfelejtem: Üdv a velveten megjelenő blogok táborában :)

a_balazs 2010.09.01. 20:49:39

a 20 eveddel elbujhatsz.:) ismerek olyat, akinek 26 eves korában jott csak ossze az elso csok is, nemhogy a szex. es azota se viszi tulzasba, egy kezen meg lehet szamolni, hany novel jutott akar csak a csokig.

kiberneky 2010.09.01. 23:49:12

Jó cikk,de az nem Playboy volt. Ott nincs punciszéthúzás.

h734790 2010.09.02. 09:44:46

Szuper bejegyzés, és gyönyörű az utolsó bekezdés. Nagyon jó volt olvasni.

Dors 2010.09.02. 12:41:39

@littledestiny: Hadd idézzek tőled: "Nyilvánvaló viszont, hogy ma már divatosabb a korán érés...
Ami igazából nem jelent plusz tudást, legalábbis szerintem nem." Egyetértek. Agyban és szívben is érettebbnek kell lenni ahhoz, hogy a korai (bocs, de én a 13-14 évesen kezdőket annak tartom) szexelés tapasztalatait megfelelően értelmezzük, dolgozzuk fel és végül a megfelelő "fakkba" kerüljenek, mert különben fennáll a veszély, hogy később lelki bonyodalmak okozói lesznek. Ezért tartom korainak. Én 17 (egy hónap híján 18) évesen is nehezen dolgoztam fel, hogy megtörtént: elvesztettem (odaadtam) a szüzességemet. Bár azóta egyenesbe jöttem magammal :)

Esbeth 2010.09.02. 12:52:34

@Dors: Nem csak a koron múlik. Én alig voltam 16, de egy pillanatig sem bántam meg. Azóta sem voltam olyan szerelmes soha, és ő is szeretett engem. Ha érzelmileg elég érett vagy, akkor nincs mit "feldolgozni". Csak kiélvezni a csodát, amit a szeretkezés nyújt (mert jó esetben akkor még minden kétséget kizáróan szeretkezés). Ha perig nincs meg az érzelmi háttér, akkor lehetsz 30 éves is, akkor is összezavar.
Bár az tény, hogy nagyon kevesekről hiszem el, hogy 13-14 évesen készen állnának a felnőtt élet legcsodásabb részét tényleg megélni-átélni-kellő helyen kezelve élvezni... (egyébként ismerek ellenpéldát. Egyet.)

Banita31 2010.09.02. 17:29:00

@Szexofon: Lehet, hogy értelmetlen kérdés lesz, de az elején, amikor el kezdtél meztelenkedni, akkor nem lettél beteg? Azért kérdezem, mert én nagyon fázós vagyok, és általában akkor meztelenkedem, amikor pasi fekszik mellettem, és akkor ugye fennáll a lehetőség, hogy az ember teste "hidegbe kerül", mármint ha lehúzzák rólam a takarót, arra az én testem náthával felel meg megfázással... :-(

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.03. 11:11:13

@Banita31: Aranyos szó ez a "meztelenkedés" :-)
Amúgy nem, nem lettem beteg. És exchibicionista sem. csupán a nemi érés, önfelfedezés része volt, ami rövid ideig izgalmat okozott.
Vacogtam, hogy a fogaim összekoccantak, de az nem a fázástól volt hanem az izgalomtól. Mint írtam, azon az éjjelen ki se mentem, csak az ágyamban remegtem az izgalomtól. Jó fél óráig tarthatott mire a testem lenyugodott, pedig csupán a saját tervem, elképzelésem zaklatott fel ennyire...
Régen volt

Knorr 2010.09.26. 07:31:40

(a playboyban nem huzogatják szét, biztos hogy nem az volt)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.02.25. 21:58:57

Jó, h trackbe betetted :-)
Ó, ez a meztelenül ki az udvarra nekem is megvolt - csak kert. :-P
süti beállítások módosítása