HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Szexofon-szemle a Velveten

Szexofon 2010.09.08. 07:18

Múlt héten, a Velveten szemlézték az egyik legkitárulkozóbb posztomat, amit a blog fennállása óta írtam ide. Hogy őszintén mondjam, ez volt talán az első olyan írás, melyen hezitáltam, rákattintsak-e a végül a Publikál gombra.

Megtettem. Naná, hogy ez került a levesbe. A blog rövidke történetének legolvasottab és legtöbbet látott írásává vált. Szuper :-/

Amikor megláttam az Index címlapján, akkor még nem is fogtam fel miről szól, csupán egy jéééé, én is éppen erről írtam a minap - feeling kapott el. De nem véletlen.

Persze a kisördög ott bújkál bennem, mit szólnak hozzá a kéretlen olvasók. Kéretlenek azért, mert akik idejárnak a blogba, ismeretlenül is mind ismerjük egymást. Valahogy egy húron pendülünk. Tudjuk mire számíthatunk, ki mit gondol, hogy érez, min mosolyog és mik a saját élményei. A blog terjedelme adományoz bizonyos intimitást közöttünk. Éppen ezért soha, de soha nem is tettem be a blogajánlóba. Így szeretlek benneteket ahogy  vagytok! :-)

Aztán váratlanul - szíve joga - valaki betol egy irgalmatlan teleszkópot a mi kis hálószobánkba, ahol beszélgetünk, mesélünk, nézelődünk és évődünk egymással.

A távcső túlsó végénél pedig nyálcsorgatva állnak sorba a trollok, erkölcsi megmondóemberek, hogy hozzáférjenek a belátáshoz és szörnyülködjenek.

A legviccesebb beírásokat kigyűjtöttem:

2010.09.01 14:56:02BlackBandika

Hát hál istennek nekem nem kellett a korai magömlés problémájával szembesülnöm soha....

Gratulálok Bandika! De vajon hogy jön ez ide? A posztban egyetlen szó sem esett a praecoxról.

De erre egy szellemes fricskát megkapott mástól:

2010.09.01 16:34:45Quentin vagyok, Montargis-ból

2010.09.01 14:56:02BlackBandika:
Igen, nekem is mindig akkor van magömlésem, amikor élvezek.
Sosem korábban.

Erre mondják: Touché!

2010.09.01 16:41:53Űrhajós

masztizni csak a lányok tudnak ehhh....

Hűha! Hogy ez a srác miből maradt ki! :-)

2010.09.01 16:59:50varvizib

Ez elég égő... ha csak ennyire telik egy újságírótól, inkább adja vissza a diplomáját. Ezért kár volt tollat ragadni.

Ő pedig nem jött rá, hogy éppen egy blogszemlét kommentel...

 

2010.09.01 22:56:261100

Volt egy időben egy másik idióta, aki amál néven írt hasonló baromságokat. Nem lehet, hogy ez a terabithia ugyanaz a személy, csak más néven?
Zsinórban írod ezeket a mindegy hogy mi, csak pöcs legyen, meg dugás típusú szemeteket. A téma sem érdekes, a cikk még szarabb, mégis rendszeresen címlapra kerül. Vajon miért???

Lásd fenn

2010.09.02 08:01:33Hivatásos beszólóművész

Ha nő az író, akkor csak simán nevetséges.

Ha fiú, akkor még buzi is. Ilyet nem ír le férfiember, az tuti.
A f*rokverést férfi nem hívja maszturbációnak.

Óhh! Tehát most megtudtam, hogy nő vagyok. Vagy buzi. :-)

 

2010.09.02 11:19:351100

Az a legrosszabb, hogy itt (meg sajnos a legtöbb ilyen történetmesélős cikkben) fake történetek vannak. Olyan, mint a Nők Lapja, a kitalált, de nevekkel 'hitelessé tett' történetekkel, amiről lerí, hogy valami dilettáns idióta írta. De ez, amiket a 'terabithia' írogat, ez mindennél gyalázatosabb, mert a színvonala a leggagyibb bulvárt sem éri el, nem szól semmiről, csak arra jó, hogy a köztudatban fenntartsa ezt a sekélyes, szexcentrikus, suttyó színvonalat. Tarthatná magát (és az olvasóit) annál sokkal többre az Index, hogy nemhogy a címlapra nem teszi, de megsem jelenteti a hasonló szemetet.
Szerintem ha böfögni, fingani lehetne egy írásban, a terabithia egyet abból is odatenne mindegyikbe, mert az olyan vicces és népszerű.

Halmozottan felszínes. Egyrészt nem világos, hogy írott, vagy szemlézett posztról van-e szó (pedig a link ott van a végén), másrészről én - mint dilettáns idióta - azt gondolom, talán jobb is neki ha úgy gondolja, mindez csak kitalált történet. Mert az nem lehet, hogy (másokkal) ilyenek a valóságban is megtörténnek.


Azért nem bátnam meg, hogy címlapra került, de remélem nem fordul elő többet. Jót mosolyogtam.

Címkék: nyilvános helyen megtörtént eset

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr732268747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.08. 10:09:24

Jajj, nekem! Hogyan választják ki az embert ilyen szörnyűségre?????
Én is azt szeretem a saját blogomban, hogy alig olvassa valaki (bár mostanában éppen többen is, mint kéne, és csak csendben, meghúzódva :S).
Imádom a kis közösségeket, és szeretek ide járni.:DDD Az elmúlt közel 1 évben letisztult a kép, kit érdemes olvasni, és kit nem, ma már megválogatom, mire/kire szánok időt. :)

És csendben reménykedek, hogy én sosem leszek címlap közelében sem, hanem szépen meg tudok bújni az ismeretlenség homályában... :)

Dors 2010.09.08. 12:20:28

"trollok, erkölcsi megmondóemberek" - Touché! :D

Esbeth 2010.09.08. 13:50:00

Ezek aztán az IQ bajnokok...
Meg persze a mindenhez értésük.
Mondjuk engem az is felhúz kicsit, aki felrakta. Írjon valami sajátot. Mert így, kiragadva ez a fél bejegyzés, -ami elég személyes, és érezhetően annak a szűk közösségnek szólt, akik rendszeresen olvassák a blogot-, szóval ez a fél bejegyzés, háttérismeret nélkül van, akinek nem szól semmiről. És persze, hogy lesznek ilyen reakciók, amik viszont nem őt érintik...

Jadedreams 2010.09.08. 18:50:39

amikor az egyik bejegyzésem felkerült, szintén címlapra, majdnem első voltam az ottani kommentelők között. Mármint terabithiának címezve.

Ő:jade, onnantól kezdve, hogy a _nyilvános blogodból_ mindössze idéztem, a folytatásért pedig linkeltem az oldalt, igazán nincs miért pattogni. ha nem akarsz nyilvánosságot, vezess kézzel írott naplót.

de nagyon vicces, amikor Ők mondják meg ÉN miért is vagyok hülye. Sok okoskodó. Erkölcsi megmondóember :)

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.09.09. 09:38:19

Ez már csak egy ilyen játék....

royan 2010.09.09. 21:50:07

Sziasztok!
Én személy szerint örülök a Velvetes nyilvánosságnak (na jó, nem a trolloknak :) ), mert így fedeztem fel ezt a blogot. Kellemes meglepetés ért :) Igényes fotók, jó sztorik, nincs sárdobálás, szóval tényleg felüdülés itt eltölteni időnként egy-egy fél órát :) Jövök máskor is :)

/Csak zárójelben jegyzem meg, az idióta hozzászólásokat látva tartottam tőle, hogy bezárod/megszünteted a blogot. Már két helyen is jártam így:felfedeztem, rákattantam, aztán koppantam...Örülök, h megvagy még :)/

Dors 2010.09.10. 10:54:20

@royan: Szexofonunk érettségének bizonyítéka a sárdobáló trollokhoz való bölcs hozzáállása :)
Nem fog éjjelente párnájába zokogni és/vagy a blogját megszüntetni IQ-negatív hozzászólások miatt. A mi nagy örömünkre :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.10. 11:13:36

@Dors: eszembe sem jutott megszüntetni és különben is!
hagyjuk már ezt a személyi kultuszt! (még, még még!) :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.10. 11:42:17

@Szexofon: Ez a poszt is egy érzelmileg stabil, értelmes ember érett megnyilvánulása volt, csakúgy, mint a többi. ;))))

Egyelőre legyen elég ennyi, majd dícsérlek még máskor is!!! :DDD
süti beállítások módosítása