HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Álmomban letámadott

Szexofon 2011.03.25. 06:59

Nehéz napom volt. Késői elalvás után hajnali kelés. Vidéken voltam, már negyedik napja. Távol a Kedvestől, az ágyától a teste melegétől.

Idegen ágyban, számomra idegen környezetben.

Hullafáradtan értem haza, hogy ismét a saját kis kuckómban legyek, a saját dolgaim között.

Egész nap hordoztam magamban az elmaradt alvásom súlyát, így mire ismét viszontláttuk egymást, végre együtt voltunk használhatatlan szalmabáb voltam csupán.

Rosszul jött ki a lépés, de barátaink felugrottak hozzánk (jó előre le volt fixálva) és tízóra körül mentek el.

4 órát aludtam előző éjjel, így ekkor ez az időpont már hihetetlenül kései volt.

Elkortyoltam közben egy üveg testes barnasört, hogy aztán teljesen használhatatlan legyek.

A Kedves szólított fel, menjek fel aludni, nincs értelme küzdenem az álommal.

Így is történt. Szinte rögtön elaludtam, amint a fejem a párnára ért.

Fogalmam sincs, mennyi idő telt el mire feljött az ágyba. A tudat és az álom határán táncoltam, mikor kezei a farkamra fonódtak. Simogatott becézett az ujjaival. Csókjai elöntötték a hasamat majd az ágyékomat.

Lassan tértem vissza ebbe a világba, de soha nem érkeztem meg teljesen.

Lekuporodott a dárdám közelébe, bal kezével megragadta férfiasságomat és mikor már meredezett, puha, lágy, nedves és forró csókokkal hintette körbe. Amikor a makkom először kibukkant a bőr alól, az volt az a pillanat, hogy tudatomhoz tértem. Ez valóság! Ez most történik! Velem.

Hanyatt fordított és jobb keze a combjaim közt járta útját. Markolgatta, finoman és érzékien dörzsölte a golyóimat, majd mutatóujját előretolva, megindult lefelé a vágaton.

Még mindig a kusza álomvilágban kéjenckedtem, tudva, hogy ez már nem saját elmém szüleménye. A Kedves játszik önzetlenül a testemen, az érzékeimmel.

Ajkai körbefonták, befogadták a farkamat. Ujja pedig.... behatolt az ánuszomba.

Fokozatos és vad rengés lett rajtam urrá. Két oldalról (amit mi férfiak csak ritkán érezhetünk) indult útjára a gyönyör, mint ellentétes hullámok.

Még arra is volt időm, egy gondolatfoszlány erejéig, hogy nem buzis-e ez?

Elvégre engem most ebben a pillanatban konkrétan "megdugnak". De oly erős volt a kéj, hogy ez ott és abban a pillanatban nevetségessé vált.

Szétfeszítette a combjaimat, ujjazott és közben ütemesen szopott. Kezei tökéletes érzékkel adták az ütemet ajkainak, nyelvének, szájának, miközben jobbkezével döfködött.

Félholtan és révületben adtam át magam neki. Teljesen elborított az élvezet.

A gyönyör két irányból jött. Mint két hatalmas hullám csapott össze egyszeriben az ágyékomban, magasra felcsapott vulkánként lövellte ki nedvét a szájába.

Befogadta az utolsó cseppig. Csókolgatta, nyalogatta, kényeztette lágyan és óvatosan.

Egy kicsit meghaltam azon az estén. Mellémkucorodott és én még mindig a távolodó kéjtől görcsösen öleltem, szorítottam magamhoz. Feje búbja a számhoz ért, csókoltam katatón állapotban.

Majd úgy negyedórányival később hátat fordított nekem, belesimult kiskanál módjára az ölembe és fenekét az ágyékomhoz dörzsölte. Lucskos voltam mindenütt az utófolyadéktól. Öleltem, szorítottam, majd végtelen mély, hosszú és teljes álomba merültem.

Címkék: anál megtörtént eset

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr442761639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enach 2011.03.28. 14:14:41

Nekem ez iszonyatosan tetszett!!!! Sikerült nagyon jól leírni, átjött a hangulat, minden...
Én is akarok ilyet okozni! A Barátnőd meg egy Istennő!!! (Szexistennő) :)

Picit fura, hogy nem sok komment érkezik. Lehet sokkoltad a népet! :) Nagyon helyes!

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.03.28. 14:56:41

@enach: Nem volt célom sokkolni, kicsit félszegen írtam meg, dehát így történt!
:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.28. 15:34:22

@enach: @Szexofon: Nem volt sokkoló csöppet sem. Én emésztem a dolgot, hogy egy adandó alkalommal hasonlóképp meg lehessen lepni vele valakit. :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.03.28. 15:35:38

@Enchantée: azért óvatosan. Van aki megijed tőle szerintem....

enach 2011.03.28. 15:41:50

Nekem sem volt sokkoló, sőt! Kifejezetten tetszett. Csak észrevettem, hogy nem sokan szóltak hozzá. És elgondolkoztam rajta, miért lehet ez! Lehet még feldolgozás alatt áll! :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.03.28. 15:51:34

@enach: Jó hogy vannak ilyen csajok mint ti! Rengeteg örömet okozhat a férfiaknak :-D

enach 2011.03.28. 15:52:30

De kell hozzá egy erre nyitott férfi is! Azért ezt se felejtsd el! :)

barbieds (törölt) 2011.04.04. 23:31:19

"engem most ebben a pillanatban konkrétan "megdugnak": ennél komolyabb dominancia nincs is szinte! A popsi "használata" a kiszolgáltatottság és tabu jelleg miatt az alávetettség megteremtésének fontos eszköze. Így gondoltam. :)

aJeti 2011.04.07. 18:03:57

nyilvánvalóan vannak pasik akiket ehhez el kell kábítani...
:)
süti beállítások módosítása