HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Te hogyan masztizol?

Szexofon 2011.04.12. 06:26

Ha van valami (több is...), amiben kétségtelenül előnye van a lányoknak, az a maszti. Emlékszem még a kamaszkomorom zsenge időszakában jártam, amikor valami furmányos módon hozzájutottam az Utolsó tangó Párizsban c. botrányfilmhez.

Marlon Brando partnere, Maria Schneider a közelmúltban halt meg. Neki van egy jelenete, amikor hason fekve a örömét leli magában. Ez akkor meglepett. Erre nem is gondoltam, pedig.... :-)

Aztán kiderült, nem egy, de nem is kettő póz van, ahogyan a nők önmagukat kényezetetik. Neked melyik a kedvenced?

1. Klasszikus (hanyatt fekve)

2. Hason

3. Csak csikló

4. Benyúlva

5. Hason két kézzel

6. Zuhanyban állva

7. Térden

8. Pucsítva

9. Hason - játékszerrel

10. Háton - játékszerrel

11. Máshogyan

12. Nem szoktam masztizni


Itt szavazhatsz péntekig (max. 3):

 

Címkék: teszt maszti lányok

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr602788142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.12. 07:25:13

Olyan variáció nem volt, hogy hanyatt két kézzel, vagy játékszerrel, közben csiklót izgatva... Meg olyan sem, hogy pózokat váltva, vagy sarkon ülve terpeszben, játékszerre csücsülve... Hallottam már ilyenekről is, de szerintem csak a fantázia szab határt ennek. ;)))

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.04.12. 08:25:30

@Enchantée: A válasz egyszerű:
Nem találtam olyan képet :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.12. 08:29:00

@Szexofon: Nem gondoltam ilyen banális indokra. :) De akkor itt a lehetőség Kedvest rávenni: csinálni kell ilyeneket is, hogy legközelebbre már legyen. ;)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.04.12. 08:40:39

@Enchantée:
Fura egybeesés hogy ezt írod :-)
Épp a minap kért rá a Kedves, hogy vessünk be a vibrit (ritkán tesz ilyet), de aztán annyira belemelegedtem, hogy a dobozában maradt a játékszer.

Utána még nekem kellett mentegetőzni, hogy tényleg továbbra sincs semmi bajom a dologgal, csak most nem bírtam abbahagyni... felállt a nyelvem :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.12. 08:43:52

@Szexofon: Ezt most nagyon is meg tudom érteni. :))) Tervbe véve már van egy ideje egy kis különlegesség, mégis odáig eljutni nehéz, mert ha belelendül az ember, akkor már nincs megállás... :D
Addig jó, míg lehet azt mondani, hogy majd legközelebb. :)

barbieds (törölt) 2011.04.12. 09:35:41

Ez a jégbarlangos kép mennyire jó már!
süti beállítások módosítása