HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Handjob - finom női kézzel

Szexofon 2009.11.20. 07:07

A kép után szöveg is van, ha érdekel... 

 

 

 

 

 

 

 

A Kedvesemnek én vagyok az első, akinek ezt csinálta. Megannyi pasi, alkalmi partner volt az életében... egy sem kérte, egy sem kapta meg. Előttem úgy gondolta, ez amolyan kurvás, érzéketlen dolog. pedig imádom. Az étlap része. Izgató, semmi mással össze nem hasonlítható érzés, amikor a párom a (mutató)ujja hegyével a szökőkútnál :) játszadozik. Ez a legjobb kezdet húzogatás előtt. Aztán a golyók. Nyalogatása, nyelvvel kényeztetése.

Máskor, utcán, sörözésen, társaságban, ha egy csinos, vonzó lányt látok, gyakran megnézem a kezeit elképzelve, milyen is lehet ahogy fogná a dákót... ez a fantáziálás része.

Az előjáték kezdete szinte mindig ezzel indul, aztán olyan estéken (vagy reggeleken ébredéskor), amikor csak én vagyok motivált, a párom gyakran megcsinálja, pusztán az én kedvemért, amikor többre nem futja a kedvéből, vagy az energiájából. Nagyon szeretem, nagyon izgat, már csak a látvány is, hogy a kedvesem kezében "vagyok". nem tudom megmagyarázni, de olyan ez, mintha birtokolna.

A legjobb (érzékenyebb) ha férfiember borotválja. Ez a lánynak is kényelmesebb  mert nem megy szőr a szájába (én külön az ő kérésére kezdtem el borotválni... izé .... vele borotváltattam, az izgisebb játék volt a fürdőkádban). Persze lehet marokra fogni, símogatni, morzsolgatni (óvatosan ! nagyon érzékeny). A golyónyalogatásban benne van az izgalom, hogy néha-néha lejjebb is megy a nyelvével, kényeztet... de az már egy másik poszt lesz.

A végén persze már a gyorsított ritmuson van a hangsúly. Óriásit lehet évezni a lassú-lassú cirógatástól, húzogatástól, de az rengeteg idő és van esély rá, hogy közben az emberfia elernyed. 

Fontos még a pozíció. Ha a Kedves a lábaim között térdel, akkor valahogy nagyobb irányítása van a dolgok fölött, ha pedig mellettem fekve, mintegy felülről kézimunkázik, akkor csak arra kell figyelni, hogy a testével ne nehezedjen a mellkasomra, hasamra, mert nehezíti a kiteljesedést :)

Amit nem szeretek: az előző csajom mechanikusan, minden érzés nélkül "csinálta meg" ami odáig fajult, hogy egyszer észrevettem, hogy közben a fejét a hasamra hajtva ásítozik, miközben jár a keze. Megkértem, hogy hagyja abba (mármint a kézimunkát). :-(

Az volt az utolsó alkalom, hogy együtt voltunk az ágyban.

Címkék: handjob megtörtént eset

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr641536778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása