HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hét nap (2)

Szexofon 2009.11.23. 07:14

Ezek mindent előre elterveztek- hasított át az agyamon - Játékszer vagyok nekik egy egész hétre.

 

Másnap reggel újra rádöbbentem a helyzetemre. Itt vagyok egy emeleti elhagyott szobában, mindenki úgy tudja, hogy elutaztam, otthon pedig jövő csütörtökig nem várnak haza. Teljesen ki vagyok szolgáltatva a négy lánynak akik most elégtételt vesznek rajtam egy olyan dologért amit nem is követtem el.

Délelőtt nagy volt a nyüzsgés a földszinti szobákban, de úgy 11 óra lehetett mire elindult mindenki a városba vagy a strandra. Ekkor jöttek értem a lányok. Csak Éva és Csilla jött fel, a két főkolompos. Azt mondták most mehetek WC-re ha akarok. Utána végignézték ahogy lezuhanyozom, tettek néhány megjegyzést a dárdámra, amely most nem mereven, de vérbőn lógott lefelé. Megszoktam az érzést, soha nem voltam még nudista strandon de az is valami ilyesmi lehet. Zuhany után visszakísértek a szobába ahol megettem a reggelit és törökülésben igyekeztem lábammal takarni szégyenlősségemet.

Mire befejeztem feljött Andi és Emőke is. Andin melegítő volt, Emőken csak fürdőköpeny. Megint bezárták az ajtót és én már tudtam, hogy mi következik. Éva rámparancsolt, hogy álljak fel az ágy elé. Csilla hátrafogta a kezemet, mire én ellenkezni kezdtem. Éva rámrivallt, hogy jobban teszem ha szót fogadok, mert négyen kituszkolnak anyaszült meztelenül a ház elé. Engedelmesen hátratettem a karjaimat, mire Csilla az ágyon térdelve összekötötte valamivel ami leginkább egy fürdőköpeny öve lehetett. A szememet bekötötték egy kisebb törölközővel és elkezdtek fogdosni. Mondanom sem kell, hogy a falloszom már gyorsan ágaskodott én meg közben megpróbáltam elfelejtkezni kiszolgáltatott helyzetemről.
 
A négy lány ujjai először óvatosan felfedezték a hasamat és ágyékomat, aztán már bátrabban érintették simogatták heréimet és a makkomat, meg a hasamat és izmos fenekemet.
 
Közben hangosan kuncogtak és bíztatták meg cikizték egymást. Éreztem ahogy arcomat elönti a pír. Aztán az egyik kéz erőteljesen leszorított a földre, úgy hogy térdre parancsolt. Térden járva odébb vezettek. Arra emlékszem ahogyan lengett a falloszom, minden lépésnél és a parketta törte a térdemet.
 
Megállítottak. Egy szelídebb kéz - nem tudom kié volt - előrehajtotta a fejemet és a számhoz meleg, puha szőrpamacs préselődött. Be volt kötve a szemem így nem tudom melyikük volt az, de azonnal éreztem a duschbadja friss illatát.
- Most zuhanyozott a kurvája, ezek mindent előre elterveztek- hasított át az agyamon - Játékszer vagyok nekik egy egész hétre.
 
Erős combjaival közrefogta és kezével irányította a fejemet. Valószínűleg szétnyitotta az ujjaival a szeméremajkait mert a szám könnyen rátalált a mandulaméretű kemény csiklójára. Már nedves volt és valószínűleg Ő is meztelen. Finoman a számba vettem az apró kemény gombocskáját és játszani kezdtem vele. Ki-be szívtam ajkaim között préselgetve, aztán váltottam hosszabb nyalásokra majd újra vissza a csiklójára és újra végignyaltam ágyékát. Megpróbáltam a nyelvem hegyét a lehető legmélyebbre fúrni a hüvelyébe. Ekkor már csatakos nedves volt, majd amikor újra szívtam összerázkódott, megszorította a fejemet lábaival és belemarkolt a hajamba kezeivel is. Tudtam, hogy végeztem. Rövid ideig mozdulatlanul maradtunk, de a hátamat már elzsibbasztotta a természetellenes előrehajlásom. Visszaemeltek. A hangokból tudtam, hogy Emőke volt az. Csendesen sóhajtott és engedte, hogy a többiek átvegyenek. Visszavezettek térden az ágy széléhez és előrehajtották a törzsemet. Most újabb következett. Nem tudom ki volt az, de a másik három lány is egyenként leült elém az ágy szélére, a fejemet a lába közé vette és hanyattdőlt amíg én orálisan kielégítettem őket. A nyelvem törzse már szinte ki akart törni a helyéből. A fegyverem már nem merevedezett mint az első alkalommal, sőt a végén éreztem ahogy csöpögött a síkosító előfolyadék. Befejeztem a másik három lányt is.
 
De nem volt vége. Kioldották a kötést a kezemen, de a szememen még mindig ott volt a kendő és hátammal ráfektettek az ágyra. A karjaimat a fejem fölé húzták és azt hiszem Emőke volt az aki rátérdelt. A bokáján láncot viselt ami valósággal belevágta magát a karomba ahogy rajtam térdepelt.
 
A másik három szétfeszítette a lábaimat és amikor nagyon megijedtem, hogy most mit tesznek szorosan kikötötték úgy ahogy volt terpeszben a két lábamat. Utána megfogták a karjaimat és széttárva az ágy fejtámlájához kötözték. Így maradtam kifeszítve, amíg ők négyen körbefogtak, letérdeltek az ágy széléhez, vagy mellém ültek. Úgy éreztem magam, mint egy kísérleti nyúl akin bemutatót tartanak a gyakornokoknak.
 
A nagyszájú Éva fennhangon szónokolva elkezdett játszani a dárdámmal. Simogatta és húzogatta, éreztem amint tele megy vérrel. Aztán valamelyikük elkezdte morzsolgatni a golyóimat is, de néha úgy, hogy az már fájt. Testem kifeszült de a bokámon és a csuklóimon a kötés csak szorosabb lett. Legalább ketten, de az is lehet, hogy mind a négyen játszadoztak a testemen. Simogatták a hasamat, az arcomat, a combjaim belső felét, gyömöszölték a heréimet és ütemesen húzogatták a fitymámat. Éva vitte a prímet aztán elkezdte cikizni Csillát, a másik nagymenőt, aki erre átvette a farkamat és nekilátott erősen, gyorsan rángatni, hogy az már fájt. A többiek abbahagyták, néha egyikük még simogatta a combomat, de hallottam amint egymáshoz szólva figyelik hogy mikor tör ki a szökőkutam.
 
Nem emlékszem mikor melyikük de szólongatták egymást és vihogtak, hogy - “odanézz, milyen vörös” - “most jön, mindjárt elélvez” - “milyen fényes !” és ilyenek. Aztán kisvártatva kitört belőlem a vulkán. Csilla rendületlenül rángatta a bőrkét és a dákóm ütemesen pumpálta a hasamra meg a mellkasomra az ondót, sőt az elején még a saját államig is fellőttem. Megint kimerülten ernyedtem el. A farkam szinte égett a ráncigálástól, a lányok vihogtak a tüdőm pedig zihált. Valaki végül egy hidegvizes ronggyal letörölte rólam amit saját magamra lövelltem és aztán elmentek. Én úgy maradtam az ágyon kikötözve, a szemem letakarva. Elaludtam.
 
Már délután lehetett amikor arra ébredtem, hogy fázom. Most csak Emőke jött be és megetetett. Nem mert eloldozni, félt, hogy megszököm és inni is csak úgy adott, hogy kezével megemelte a fejemet és kortyoltatott. Estig így hagytak.
 
Akkor ruhában feljöttek, éreztem a parfümjeiket, kikísértek a mosdóba megint, megvárták míg lezuhanyozom és adtak enni, de utána elmentek, gondolom bulizni. Szombat este volt.
 
A sötét ablakból néztem kifelé az udvar betonjára. Már második napja nem volt rajtam semmi ruha. Féltem, kétségbeestem, de túl voltam életem két legerőteljesebb orgazmusán. Ekkor kezdtem várni a következő alkalmat. Még aznap éjjel eljöttek a lányok.
 
Be voltak szívva. Agresszívebbek, hangosabbak és gátlástalanabbak voltak. Évának és Csillának nem kellett nagyon ital, hogy bátrabbak legyenek. Emőke bujasága azonban szembetűnőbb volt, bármit is ittak. Andi csendessége pedig szokatlan határozottsággá változott. Bejöttek, de nem kapcsolták fel a villanyt. Szembe álltak velem, már nem volt mit takargatnom előttük.
 
- te buzi vagy ? - kérdezte kissé sután Emőke
- nem. miért lennék az ? - válaszoltam neki
na most meglátjuk, hogy hogy működsz - azzal letérdelt elém. A kezében egy vizespohár volt, mint utólag megtudtam whisky volt benne. Balkezével meghúzogatta a fitymámat és amikor az már elég hosszú volt de még nem meredezett, felemelte a poharat, úgy hogy az alkatrészem belelógjon a whiskybe. A húgycsövemet kezdte csípni a szesz, a makkom körül pedig égető érzés fogott el. A többiek csak karba tett kézzel nézték Emőke különszámát és hangosan vihogtak.
 
Emőke felállt, miközben balkezével nem engedte el, még mindig szorosan fogta a farkamat és a számhoz emelte a poharat. Nagy lendülettel beleittam. Éreztem amint a nyelőcsövemet majd az egész áthűlt testemet végigjárja a szesz meleg bizsergető érzése. A fütykösömet még mindig csípte a szesz, különösen a hegyét.
Emőke felkiáltott, hogy “naaaaaaa !” és elvette a poharat. - Nekem is maradjon, hékás ! - röhögött artikulátlanul. A többiek is nevettek.
Aztán hirtelen elhallgatott és letérdelt. Letette a földre a poharat, hallottam amint koppan az üveg. Éva és Csilla arcán kéjes vigyor futott szét, amint engem néztek. Andrea inkább hüledezett, de az alkohol elvette szemérmességét.
 
Emőke a kezébe vette a dárdámat és felnézett a szemembe. Rövid ideig ingerelt az ujjaival, majd ráhajolt a farkamra és mélyen a szájába vette. Lenyalta róla a whiskyt. Azonnal megkeményedett a dorongom.
 
Fejemet a plafonra emeltem és ő elkezdett furulyázni rajtam. Mélyen magába szívta férfiasságomat, hogy a lábaim beleremegtek, aztán fürge és kemény nyelvecskéjével csiklandozta a makk szélét. Ütemesen ki-be szopogatta a farkam, aztán megint váltott, a szökőkút nyílásába préselte nyelve hegyét és újra szopni, szívni kezdett. Utána körkörösen ingerelte a makkomat, majd újra szopásra váltott. A hajrában már kezével is besegített, végül szinte szabályosan belefejte a farkamat a szájába, miközben erőteljesen szívta a kilövellő folyadékomat. Ekkor vettem észre, hogy a többiek odaültek körénk és oldalról, közvetlen közelről nézik ahogy Emőke kielégít a szájával. Hangosan sóhajtozva és szinte nyöszörögve élveztem el, Emőke pedig szinte dorombolt ahogy telítődött a szája gyönyörömmel: hmmmmm - dörmögte, de nem nyelte le. Mikor abbahagyta, valamennyit visszaköpött a whiskys poharába, hangosan felkacagott és egy hajtásra kiitta. A többiek megtapsolták. Teljesen kifordult magából. El sem tudtam képzelni, hogy ilyen is tud lenni.
 
A lányok ekkor megegyeztek a fülem hallatára, hogy mindegyikük, megkap egy-egy napra, amikor azt tehet velem amit akar. Nem figyeltem rájuk, csak ültem a padlón a félhomályban és néztem őket. Nedvedző makkomat a saját combomba töröltem.
 
- Akkor most én jövök ! - kiáltott fel Emőke, túlságosan fel volt pörgetve ahhoz, hogy itt abbahagyja.
Hanyatt fektettek a hideg és kemény padlón. Emlékszem ahogy Andi ridegen és kárörvendően a szemembe nézett amikor rátérdelt a tenyeremre, a fejem fölé kinyújtott kezeimen. Emőke pedig közben lehúzhatta a bugyiját, vagy nem is volt rajta, mert úgy ahogy volt ráült az arcomra és számba nyomta kesernyés punciját olyan erősen, hogy a hátul fejem megfájdult a parkettől. Tudtam mit kell tennem. Fejemet letakarta a miniszoknyája, a többiek nem sokat láthattak belőlem. Sikítozva ment el, bár szerintem rájátszott. Ivott és most teljesen kifordult önmagából. El akart menni a végsőkig és el is ment. Valamelyikük közben - talán Éva - újra rákezdett játszani a dárdámon de nem bírtam, nagyon fájt, égetően dörzsölt. Összerántottam a combjaimat és szerencsére abbahagyta. A fenekemet simogatta, szorongatta nagy műgonddal, miközben az arcom felett Emőke vonaglott lovaglóülésben.
 
Aznapra befejezték, de nem mentek el. Saját történeteiket mesélték és Andrea undorodott attól, hogy az ondót lenyelje. Aztán azt taglalták ki hogyan vesztette el a szüzességét, de nem tudtam rájuk figyelni. Ott feküdtem összekuporodva a földön. Éva magához húzott a sötétben. A 60-as évekbeli ódivatú fotelben ülve annak keskeny karfájára ültetett és csendben babrált a farkammal, miközben beszélgettek. Hozzám nem szóltak egy szót sem. Egy lányt a másik csoportból, Anikót cikizték, hogy még sohasem volt dolga fiúval. Mit szólna ehhez itt ?
 
Éva azt mondta, hogy Ő maga sem tudja elhinni amit tesznek. Mondtam hogy én sem, pedig nem mi loptuk el a ruhájukat akkor. Andrea keményen felcsattant, hogy az már nem számít.
 
Andi és Emőke elmentek aludni, Csilla és Éva maradt. Csilla szelíden megkért hogy simogassam. Miközben egy-egy fotelban egymásnak szemben ülve a két lány beszélgetett, én odaültem Csilla lábaihoz és mutatóujjammal behatoltam a puncijába. Csendesen és lágyan körköröztem amíg remegése felerősödött. Benyúltam a vaginájába és azt a kemény kis tömlőcskét bizgeráltam. Éva ekkor elhallgatott, abbahagyták a beszélgetést. A sötétben csak a szőke lány sóhaja hallatszott. Majd kéjesen összeszorította húsos combjait és elélvezett. Utána gyengéden megsimogatott és megcsókolt. Most vágytam rá először, hogy ne érjen véget a tábor.
 
Utána Éva magához vont és én a mellein kezdtem el játszani, nyalogatni. Rövid idő alatt felizgult. Ledobta a ruháit, és én felálltam, föléhajoltam amolyan fekvőtámaszszerűen. Kezeim a karfán, lábaim a földön voltak. Ő felhúzta a lábait és beakasztotta a fotel karfáiba. Nőiessége teljesen kitárulkozott előttem a sötétben én pedig könnyedén és gyorsan behatoltam forró nedves puncijába. Éreztem amint Csilla hátulról fogja, markolássza a fenekemet. Ekkor már szakadt rólam az izzadtság, de Éva nem tudott átlendülni, végül kimerülten abbahagytam.
 
Miután Csilla elment aludni, Éva kielégítette magát kezeivel, közben nyaldostam pici melleit. Késő éjjel feküdtem le aludni, azt mondta Éva, hogy holnap csak az övé leszek.

Címkék: saját fantázia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr321534716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása