HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hét nap (3.)

Szexofon 2009.11.30. 07:02

 

...nem akartam elmondani neki, mennyire megsemmisítő érzés nyilvánosan ejakulálni, úgy hogy közben négy csaj nézi a vesszőmet. Tudom, hogy pont ezt akarta hallani. Andi nem volt csúnya lány, biztosan lehetett volna barátja, de valamiért elégtételt érzett amikor meztelenségemben próbált megalázni.

 

...Így történt. Éva reggel feljött Andi társaságában. Hoztak reggelit meg teát. Kiengedtek a fürdőbe és megint végignézték ahogy zuhanyozom. Már szinte teljesen megszoktam, pedig csak a harmadik nap volt. Andrea oda is jött hozzám és beszappanozta az egész testemet. Mintha csak egy gyerek lettem volna. Altestemet nagy műélvezettel síkosította be szappannal. Volt egy olyan érzésem, hogy négyük közül talán benne van a legtöbb gonoszság, Ő élvezte igazán azt, hogy mennyire kiszolgáltatott vagyok nekik és csak másodsorban a szexet. Később ez beigazolódott mert Andinak voltak a legszélsőségesebb ötletei arról, hogy mit “játszanak” velem. Ő volt az ötletgazda.

 

 

 
Vasárnap volt. Miután mindenki kirajzott a földszinti szobákból, Andi is elment. Én közben megreggeliztem teljesen pucéran, egy széken ülve. Éva és Andi velem szemben ült és beszélgetett. Andi megkérdezte, hogy élveztem-e a tegnap estét.
 
Azt válaszoltam neki, hogy amikor elmentem az jó volt. Az orgazmus az mindig jó. Azt viszont nem akartam elmondani neki, mennyire megsemmisítő érzés nyilvánosan ejakulálni, úgy hogy közben négy csaj nézi a vesszőmet. Tudom, hogy pont ezt akarta hallani. Andi nem volt csúnya lány, biztosan lehetett volna barátja, de valamiért elégtételt érzett amikor meztelenségemben próbált megalázni. Talán nagyon megszégyenült amikor ellopták a ruháit.
 
Andi elment és Évával kettesben maradtunk.
- Mit akarsz csinálni - kérdezte
- Szeretkezni - válaszoltam, hogy kedvére tegyek.
- Jó, előbb beszélgessünk - válaszolta széles vigyorral és anyaszült meztelenre vetkőzött, ahogy én is voltam.
 
Lehúzott két matracot az ágyakról, a szoba közepére tette őket egymás mellé. Én a székemen ültem és néztem sovány testét. Izmos volt, kicsi mellei keményen meredeztek, bimbói megkeményedtek az izgalomtól. Kár, hogy az arca nem volt szép, de határozottságával és nagy szájával mindent kidumált. Borotválta a fanszőrzetét - tudta, hogy mitől döglik a légy. Az a fajta lány volt aki monokiniben ül le a strandon egy falka fiatalabb gimnazista fiú mellé. Pecke szinte kilógott a lába közé, ha orálisan próbálnám, újra néhány perc alatt kielégíteném. De most leült hozzám, odapaskolt a tenyerével a matracra, hogy üljek le vele szemben.
 
Hozzátérdeltem. Ő szétnyitotta a térdeit, hogy lábai között belássak a pamacsáig, két kezével pedig hátul megtámasztotta magát és rám nézett.
 
Azt kérdezte, hogy tudom-e, első este melyik volt Ő ?
Hogyhogy melyik ? - értetlenkedtem
hát hogy hányadikként nyaltál ki ?! - válaszolta.
Fogalmam sincs, olyan zavarban voltam, annyira meg voltam zavarodva - válaszoltam
és jó volt ? - kérdezte
Nagyon erős volt amikor kézzel csináltad nekem, és izgatott, hogy a többiek látják, pedig szégyelltem magam - válaszoltam.
 
Láttam rajta, hogy ez tetszik neki. A puncija szinte nedvedzett már, de még mutogatta magát. A vesszőm is ágaskodott, pedig sokat használtuk az utóbbi napokban. Szégyellősen eléje kulcsoltam a lábaimat, hogy Éva ne láthassa. A forró férfiasságom odanyomódott a térdhajlatom belsőjéhez. Éreztem ahogy lüktet benne a vér. Évára vártam, hogy szóljon.
 
Ekkor azt mondta, hogy feküdjek hanyatt. Izgalmamtól már a fogam is vacogott. Tudtam, hogy Évával jó lesz és vágytam rá, kívántam őt. Tudtam, hogy nem aláz meg.Miközben mosolyogva a szemembe nézett fölém térdelt, gyengéden megfogta a meredező dárdámat és lassan, óvatosan beleült. Vulvája úgy nyílt szét a dákóm előtt mint a forró vaj.
 
 
Kéjesen felsóhajtott, szorosabbra fogta lovaglóülését rajtam és belső izmaival elkezdte préselni a vesszőmet. Még soha nem éreztem ilyet. Miközben kezeivel a mellkasomon támaszkodott, arca eltorzult a kéjtől és erőlködéstől. Aztán már én sem láttam sokat. Behunytam a szemem. Puncijában izmaival szinte összepréselte a makkomat. Úgy éreztem mintha valósággal szívná, masszírozná a belsejébe a farkamat, közben hasa hullámzóan mozgott, egész teste gyönyörben rángatózott.
 
Olyan erősen szorította benn férfiasságomat, hogy az szinte fájt. Aztán hirtelen elkezdett fújtatni (még véletlenül le is köpött) görcsösen rángatta izmos fenekét rajtam és egész testében megfeszülve elélvezett. De nem hagyta abba, még kiélvezte a gyönyörét amikor az én ágyékomat is elöntötte az a földöntúli érzés és hosszasan lüktetve pumpáltam tele egész punciját ondómmal. Kimerülten rámhajolt, hangosan felsóhajtott és elaludtunk.
 
Ez a lány egyetlen fadarabon is el tudott volna élvezni. Fantasztikus technikája volt. Legalább három vagy négy évvel idősebb lehetett nálam. Korában ébredt mint én és kiment zuhanyozni. Visszajött és előttem megtörölközött. Felvett magára egy farmert és egy blúzt, bugyiját otthagyta és elment kajáért.
 
Visszajött és letette egy tálcán az ebédünket. Felszabadultnak és pajzánnak láttam. Zsömle volt meg virsli, mustárral és uborkával egy papírtálcán. Valamelyik lacikonyháról hozhatta a közelből. Újra levetkőzött anyaszült meztelenre és enni kezdtünk, miközben én állandóan a lába közét néztem.
 
Pajkosan elvigyorodott és teljes döbbenetemre fogott egy virslit és bedugta magának.
Edd ki ! - szólt rám keményen.
 
Négykézláb odahajoltam és befalatoztam a virslit amíg a pinájáig értem, ott egy kis nyalakodással folytattam de őt ez inkább csiklandozta így abbahagytuk. Utána megpaskolta a vesszőmet az ő virslijével és szadizmust színlelve nagyot harapott a virslibe.
 
Aztán lefeküdt keresztbe elém, széttárta lábait és azt kérte, hogy elégítsem ki megint. Lefeküdtem hasra, úgy hogy a szám a puncijához ért. Benyúltam ujjal a G pontjához és a nyelvemmel ingerelni kezdtem. Ajkaimat a csiklója köré szorítottam! A csúcsát igyekeztem gyengéden a számba szívni, és azt a kemény, forró gombocskáját szopogattam, nyalogattam, mint valami cukrot. Aztán a foggal óvatosan körbeharapdáltam a kéjpontocskáját.
 
Egész testében megfeszült, kihomorított. Gyönyörű volt. Arcát szinte nem is láttam, eltakarták előlem a vénuszdombja és a piciny hegyes mellei. A kéj legerősebb pillanataiban lábával összeszorította fejemet, de én dörzsöltem, simogattam nyelvemmel mindaddig amíg erélyesen el nem lökte az arcomat a lába közétől.
 
Legalább negyed óráig így maradtunk mozdulatlanul, ujjam még mindig benne volt, de nem mozgattam. Kimerülten, zihálva feküdt a matracon, míg szinte el nem aludt. De valószínűleg félt tőle, hogy kihasználom a kábultságát szökésre (ami azt illeti a farmerjában meglóghattam volna) ezért szólt, hogy feküdjek háttal a matracra. Néhány gyengéd mozdulattal megkeményítette a dorongomat és lassan, finoman beleült. De nem azért, hogy újabb menetet fusson rajtam, hanem mellkasomra tett egy párnát és lovagló ülésben elaludt rajtam úgy, hogy közben a farkam benne ágaskodott. Szépet álmodhatott, de lehet, hogy én is elszundítottam alatta.
 

 

Késő délután lehetett mire felébredtünk. Valósággal sajgott a hátam, teljesen elgémberedtek a tagjaim a fekvésben ahogyan Éva rajtam aludt.
 
Mikor felélénkült mondta, hogy menjünk zuhanyozni. Anyaszülten sétáltunk végig mindketten a kihalt emeleti folyosó linóleumán, bár Ő hátra maradt egy picit, hogy elrejtse előlem ruháit.
 
A zuhany alatt önfeledten vigadtunk és játszadoztunk, Éva tökéletesen elfeledtette velem kiszolgáltatott helyzetemet. Hátulról mögé bújtam és óvatos dörzsöléssel szappanoztam be egész testét, miközben Ő hagyta, hogy a zuhanyból áradó víz masszírozza melleit. Amikor végeztem izmos popsijával lassan előrekalandoztak szappantól sikamlós ujjaim a mellének bimbóihoz és lába közéhez is.
 
 
Egy idő múlva a lány kitámasztotta két karjával magát a zuhanyozó falához és kemény, formás fenekét felém kifordítva csábosan hívogatott. Férfiasságom ekkor már ágaskodva jelezte, hogy kész a kihívásra.
 
A víztől és a szappantól még csúszós testeink egymásnak simultak a víz permete alatt, a farkam pedig rövid idő alatt könnyű bejáratot talált Éva forró puncijába. Megragadtam a keskeny csípőjét és egyre gyorsuló, ütemes lökésekkel hatoltam bele, mire Ő még jobban feszítette hátra alsó testét. Mikor már mindketten a hajrában voltunk, szorosan átöleltem hátulról, úgy, hogy a teljes testfelületemmel a hátának dőltem, az én súlyomat is Éva kéjtől feszülő karjai tartották, amíg görcsösen kapaszkodtam és masszíroztam sikamlós melleit. Szépívű hátán gyönyörűen kirajzolódtak erős az izmai és most csillogtak a víztől.
 
A zuhanyrózsából áradó víz egyenesen az arcomba szitált, becsuktam a szemeimet és csak a vörös színű élvezetet láttam magam előtt, időnként alig kaptam levegőt a víztől.
 
Nem bírtam így soká, rövidesen éreztem, hogy egész ágyékomat elönti a kéj, majd rövidesen telepumpáltam Évát nedvemmel, de Ő továbbra is vadul tartotta az ütemet. Éreztem amint azon erőlködik, hogy átlendüljön egy ponton ahol már csak a kéjt érzi. Belőlem már nem jött semmi de egészen a fájdalom határáig azon igyekeztem, hogy beteljesítsem a lány élvezetét. Már éppen feladtam volna amikor éreztem, hogy az egész teste mereven kifeszül, én tovább döfködtem dörzsöléstől égő péniszemmel a puncijának forró belsejét, majd kézzel is masszírozni kezdtem csiklóját amikor végre fájdalmasan felnyögött, kiszakadt belőle a visszatartott lélegzete és beteljesült az öröme. Mindketten a végletekig kimerülve roskadtunk össze a zuhanyozó hideg kövére és egymást átkarolva engedtük, hogy ömöljön ránk a hűvösödő víz.
 
 
Csilla talált így ránk. Tett egy maliciózus megjegyzést, hogy úgy festünk mint egy kielégült szerelmespár, de Éva elengedte a füle mellett a megjegyzést és bement felöltözni. Egyedül maradtam Csillával a zuhanyozóban. Törölközőm nem volt, lábaim pedig még remegtek az iménti erőfeszítéstől. Ő gyengéden átmarkolta ernyedten csüngő farkamat, meghúzogatta a bőrt rajta oda és vissza, de mikor látta, hogy az már nem reagál, kedvesen rám mosolygott és elment. Az ajtóból még visszaszólt, hogy készüljek fel, mert este jönnek a többiek......
 
Visszaérve a szobába már nem találtam ott senkit. Évát sem. Csak egy tányéron hagytak ott nekem uzsonnát. Három keményre főzött tojást, megsózva és néhány szelet puha friss kenyeret, meg egy bögre tejet. Az indítékuk több volt mint egyértelmű.
 
 
Kimerülten jóllaktam és elszenderedtem az egyik emeletes ágy tetején. Vártam az estét. De a folytatás inkább a következő nap kora hajnalára esett....

Címkék: saját fantázia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr421545821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása