HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hét nap (7.)

Szexofon 2010.01.18. 07:15

...egyszersmind leplezetlenebbé vált a gonoszsága, ellenszenve irántam. Ami csak növelte kiszolgáltatottságomat. Már ha lehet azt növelni azokután, hogy 4 lány meztelenül fogvatart egy elhagyott kollégiumi szobában immár egy hete...

 

... a heves szerelmeskedés után Csilla és Emő áléltan lefordultak rólam, én pedig ott maradtam hanyattfekve félholtan. A három meztelen test Laokoon-csoporhoz hasonló kuszaságban feküdt a két emeleteságy közé szorított matracokon. Nem tudom meddig lihegtünk ott, de Éva és Andi az ágy szélén ülve közelről és türelmesen nézték a látványt.

Elaludtam. Lehet hogy akár egy órát is tudatvesztve, mély álomban töltöttem, lehet hogy többet. Mozgolódásra ébredtem. Az első amit megláttam, Emő buja mellei amint ringtak előttem, ahogyan felkel, lábra áll, szégyenlősen magára húz egy fürdőköntöst és pár percre kimegy a szobából. Andi gondosan kulcsra zárta utána az ajtót, nem mintha jártányi erőm is lett volna kiszaladni a szobából, pláne meztelenül, ahogy már az első nap óta itt tartottak foglyul. A mozgolódásra Csilla is felkelt. Felmászott a jobboldali ágy emeletére és keresztbefeküdt rajta úgy, hogy csak a feje nézett lefelé a földre terített matracokra, ahol egyedül feküdtem csupaszon.

Míg Emő visszajött nem történt semmi. Ő is a jobboldali ágyra heveredett le, köntösét magánhagyva, combjai izgatóan villantak ki elöl. De ez most nem tudott lázbahozni. Férfierőm minden cseppje elpárolgott a délutáni aktustól. Kétségem volt abban a pillanatban, hogy "kisbarátom" valaha képes lesz-e még megkeményedni.

Éva leült mellém - ruhában - és lágy kézimunkával próbált valami reakciót kicsiholni ágyékomból. Gondolom tudta, hogy kevés esélye van sikerre, mert nem tűnt se meglepettnek, sem csalódottnak.

Kezénél fogva gyengéden odavonta az ágy széléről a mettsző tekintetű Andit. Mint ekkorra már tudtam, ő volt az mindig is, aki a legszigorúbb volt, akinek első volt az élvezet sorában a megaláztatásom és csak utána a saját gyönyöre.

Andi kezeit a testemre irányította Éva, de alatta úgy éreztem magam, mint egy húsdarab, egy tárgy. Andiból teljesen hiányzott az intimitás. Nézése és érintése is nélkülözött bármilyen odaadást vagy gyengédséget. Ő büntetett. Ez lehetett a fejében.

Baloldalamon térdelt, hideg ujjai a combomon és a hasamon szántottak. Időnként belemarkolt a húsomba, a combomba vagy a zacskómba. Rideg szemei ilyenkor az arcomra szegeződtek, hogy lássák a reakciót. Továbbra is élvezte kiszolgáltatottságomat.

Éva ekkor taktikát váltott. Valószínűleg régen készült már rá. Biztos nem kerülte el figyelmét Andi szenvtelensége és enyhe szadizmusa irántam. Mögé látott álarcának. Amíg Emő és Csilla arcomon és farkamon ülve meglovagoltak egy órával (vagy órákkal?) ezelőtt, Andiék csendesen, az orgiát közelről szemlélve nyakára hágtak csaknem egy teljes üveg whiskynek. Ez is Éva tervének a része lehetett.

Oldottab, heherésző Andit varázsolt, de egyszersmind leplezetlenebbé vált a gonoszsága, ellenszenve irántam. Ami csak növelte kiszolgáltatottságomat. Már ha lehet azt növelni azok után, hogy 4 lány meztelenül fogvatart egy elhagyott kollégiumi szobában immár egy hete...

Lágy és óvatos egymásbafonódásunk középpontjává fokozatosan Andi vált. Miközben Andi kezeivel a testemet - nem tudom másképp írni - becsmérelte, Éva egyre kevésbé velem, és egyre inkább Andival foglalkozott. Andi már csak tettleg játszadozott velem. Arca egészen megváltozott, ahogy a fokozatos feszültség eltűnt, érzései felolvadtak Éva érintésétől. A földön feküdtem hanyatt, bal kezem tétován Andi csípőjére siklott és símogatta, de fölöttem az akció lassan egy leszbikus aktusba fordult át, melynek én csak díszlete voltam.

Andi testéről fokozatosan lecsúszott a ruha, bugyiját Éva átszellemült arccal húzta le, miközben én diszkréten hátrahúzódva Andi melleit simogattam. Most már Ő feküdt a matracon és én hajoltam fölé. A két lány teste rövidesen teljességben összefonódott. Éva rutinosan irányította vezetgette partnerét úgy, hogy akár percekre is tétlen maradtam. Andiból kitört a legbelső énje. Soha nem látott felszabadultsággal adta át magát egy másik nő kényeztetésének. Ölelték, csókolták egymást. Éva ajkai forró szívásban merültek el Andi szájában.

Aztán Éva nyelve fokozatosan lefelé kalandozott, átadva a másik lány szabadon maradt felső testét nekem. Andi most nem bánta, vagy nem érzékelte jelenlétemet. Kezemmel és számmal melleit kitartóan izgattam, miközben Éva már javában Andit nyalta, ujjaival pedig hevesen döfködte.

Andi teste már egy túlfeszített íjj módjára kiemelkedett a matracból és kezei mintha segítségért kapkodnának a semmibe, hatalmas nyögéssel elment. Éva arca mosolyogva merült bele a lábaközébe. Tudtam, hogy itt a pillanat. Míg Andi pihegett, átmásztam az ágyékán heverő Éva lábai közé és úgy ahogy ott feküdt, orromat a popsija közé fúrva nyelvezni és ujjazni kezdtem. szinte pillanatok alatt kielégült, arcát még mindig Andi punciján hagyva elernyedt.

Hosszas csend következett. Pihenés, miután a lányok kezdtek magukhoz térni, szokatlan összhangban dolgoztak. Az iménti csend és nyugalom mintha vezényszóra megbolydult volna az összes lány felélénkült. Andi arcára is visszatért a szokásos ridegség.

Határozott mozdulatokkal fordítottak a hasamra. Most középen a két ágy között feküdtem a matracon, nem látva mi folyik körülöttem. Hűvös olaj folyt a bőrömre. Felszisszentem a meglepetéstől. Szorgos női kezek kenték szét a testemen. Masszírozták dörzsölték a sikamlós folyadékot, amely felforrósodott. Hamar elvesztette zavaró hidegét. Ellazultam és utóbb tudom, ezt akarták.

Átengedtem magam a révedésnek, melyik az a férfi aki ne élvezné, hogy nyolc pajkos női kéz kényezteti olajos masszázsban a testét?! Mintha a farkam is óvatosan ágaskodott volna a csípőm súlya alatt, ami az előzmények után nem kis teljesítmény.

Aztán hirtelen megint határozott kezek foglya lettem. Négykézláb, kutyapózba állítottak. Két kezemet elöl csuklónál összekötözték és az egyik ágy lábához csomózták, egészen lenn, a padló közelében. Nem tudom melyikük, felsőtestemet erős mozdulattal a lenyomta, arcomat a matracbafúrva, kezeim a fejem előtt kinyújtva mozdulni is alig tudtam.

De még nem volt vége! Alsótestem és fenekem az égnek meredt. Egy párnát a két térdem közé szorítva enhye terpeszbe kényszerítettek, mindkét combomnál és bokáimnál átvetve a köntösök övszíjjait a kétoldalt lévő ágyakhoz kötöztek. Így már teljesen mozdulatlanul, hátsómat az égnek vetve, fejem a földön, terpeszben voltam a matracom. Se lefeküdni, se fölemelkedni nem tudtam. Fejemben pánikszerű gondolatok suhantak át, pedig egyértelmű volt mire készülnek. Ez is Andi, csakis Andi ötlete lehetett!

Két kéz széthúzta a fenekemet és éreztem, amint újabb adag olajat öntenek az ánuszomra. Csukott szemmel fúrtam a matracba, még mélyebbre az arcomat, amikor egyetlen ujj határozott mozdulatokkal kente szét, le-fel mozogva dörzsölte szét a sikamlós folyadékot. Aztán körökörös kozdulatokkal egyre szűkebben közelített a nyílásomhoz. Éreztem a körmét és biztos voltam benne, hogy Andié a kéz.

A többi lány kuncogott. Úgy hallottam a fejemnél térdelő csaj, aki a felsőtestemet a matracra nyomja talán Csilla lehet. Ő felülnézetből figyelte a küszöbön álló megerőszakolásomat.

Aztán Andi ujja végül a lényegre tért. Az előjáték és a masszírozás után, olajban tocsogva behatolt az ánuszomba. Fokozatos lökésekkel, meglepő hozzáértéssel - talán ahogy magát szokta kényeztetni - egyre mélyebben hatolt be, megujjazott.

Mögöttem térdelt, másik kezével a zacskómat simította, majd vérbőn lifegő farkamat ütemes mozdulatokkal fejni kezdte. Teljes kiszolgáltatottságomban a rémület, a soha meg nem érkező fájdalom helyett furcsa és mindaddig ismeretlen kéjérzet lett urrá rajtam.

Ahogy beljebb és beljebb hatoló ujja elérte a prosztatámat a kéjérzés valami ismeretlen erővel áradt szét egész testemben... Dárdám izgatása szinte másodlagossá vált. Elfedte mindaz, ami a fenekem mélyéből áradt. Hát ezért mosdattak, zuhanyoztattak meg oly alaposan még a kezdetkor. Mindent jól kiterveltek. A ribancok!

Mielőtt a zuhanáshoz hasonlítható érzés mámora heves orgazmusban teljesült volna ki, Andi ujja elhagyta a fenekemet, olajosan kisiklott belőlem a szabadba. Hallottam a vihorászásukat, de nem tudtam mire vélni. Rövidesen világossá vált.

Halk berregés jött, valahonnan távolról. Ismét női kéz ujjai feszítették szét megviselt farpofáimat majd az a bizonyos vibrátor, amit az elején láttam, éreztem... belémhatolt.

Szinte cuppogott a fenekem a sok olajtól, a készülék rezgése pedig gerincemen át felfutott a fejemig, összkoccantak a fogaim és mint egy elektromos impulzus visszavándoroltak a fenekemhez. Kéjes görcs csomójában gyűltek össze a hasamban.

Aztán az egész ágyékom a csípőm... szétáradt benne egy olyan érzés, mintha az altestem súlytalanságba került volna. Soha nem éreztem még ilyet, de már tudtam mi jön....

Az egész altesti révület egyetlen hatalmas érzet formájában a farkamba tolult. A vibrátor még az ánuszomban berregett ki és be mozgatva. Egy csípős pillanat erejéig a dárdám ellenált. Megpróbált gátat vetni az otromló kéjnek, amitől csak még erősebben, mindent elsöprő vulkánban tört ki az orgazmusom. Farkam hosszas és szűnni nem akaró lüktetésben lövelte és lövelte ki belőlem az ondót. A lányok hurrogtak, visítoztak, sikkantottak. Még mindig tartott. Ki tudja hányadik pumpálásban még mindig tört ki belőlem a nedvem, hangosan hörögtem és üvöltöttem. Kötelékeim testemmel együtt megfeszültek, míg be nem fejeződött az egész.

Többre nem emlékszem. Elájutam, vagy elaléltam. Nem tudom mikor oldották ki a csomókat rólam, mikor mentek el. Ott hevertem úgy ahogy hagytak a két ágy közöti matracon. Meztelen testemet egy rámterített lepedő fedte.

Címkék: saját fantázia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr71662710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása