HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Négyesben

Szexofon 2010.03.31. 07:12

Négyesben voltunk - vagyis majdnem. Egy régi nyári hétvégén egy nagyon közeli - baráti - párral voltunk, akik mentalitásban, nyitottságban és korban is hasonlóak hozzánk. Kiadós vacsora és kellemes borozás után, a hűvösödő éj és a szúnyogok elől bevonultunk a teraszról a nappaliba leterített szivacsokra. Villanyok le, zene be, mindenki a kajától és az italtól kellemesen bebódult állapotban nézte a sötétséget. Mindenkiben - persze megint spontán módon, mert a csajommal az máshogy nem megy - kialakult egy intim, összebújós-beszélgetős-együtthallgatós hangulat.

A csajok a benti forróság, a helyzet aurája és a mi (2 fiú) célzásaink hatására, egy fél óra múlva már (alig kellett őket unszolnunk ;-) ) félmeztelenül, egy-egy szál bugyiban hevertek a társaságunkban. Az események innentől lelassultak.

Hosszas beszélgetések és jóleső hallgatások váltogatták egymást. Nagyon meghitt volt az egész. A másik pár fiútagja egy idő után hangosan szólt, tudjak róla a csajom melleit simogatja, mire én válaszoltam, hogy jól teszi (btw már reméltem ;-)), és hát mi mást is mondhattam volna, ha egyszer én már rég az ő párjának combjainál feküdtem és a kezeim is jóideje az ő erogén zónáin kalandoztak.

Eközben a lányok szóltanul mosolyogva hallgattak. Az egész nagyon meghitt és nagyon izgató volt. Majdnem hajnalig voltunk így négyesben összegabalyodva, amikor a másik lány vélhetően bealudt. Maradtunk hárman félébren (2F1L), aztán behelyezkedtünk elalvásra "kanalak" pózban, úgy hogy középen a páromat fogtuk szendvicsbe, előtte én, mögötte pedig a másik srác feküdt (a másik lány merőlegesen feküdt a fejünk felől, én a combját használtam párnának, a kezeim lassú mozgásával pedig igyekeztem kellemes álmot kelteni neki :-)

Ekkor aztán kicsit felélénkültem. A hátamnál éreztem, amint a fiú bepróbálkozik a félálomban lévő kedvesemnél! (előtte nem sokkal beszélgettünk, hogy miként viszonyulna két fiúhoz egyszerre).

Valósággal kalapált a szívem! Na - gondoltam - most eljön-e az igazság pillanata! Vajon mi lesz és én mit érzek. Egyértelmű volt: Izgat!

Megfordultam és figyeltem a párom arcát, aki csukott szemmel mosolygott. Nem tudom mi történt valójában, de végül elhárította a közeledést. Én még leimádkoztam/segítettem róla a bugyit, de végül nem történt semmi. Azt mondta - félálmában alig érthetően - hogy már túl késő (hajnal) van, fáradt hozzá.

Úgy éreztem, hogy egy hajszálnyi választott el, hogy megint előrelépjünk, és a kedvesem megérezze milyen az két sráccal együtt lenni, amihez biztosan rövid úton bevontam volna a második lányt. Végül nagyot és jót aludtunk. Ismét egy betöltetlen de nagyon kellemes éjszaka élménye van bennem, bízom benne, hogy legközelebb már bátran továbblépünk Nekem nagyon bejönne és láttam, hogy megfelelő hangulatnál a páromnak is.

Címkék: gruppen megtörtént eset

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr341878020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2010.04.02. 17:07:19

Ez is egy lépéssel közelebb vitt téged a vágyaid teljesüléséhez vezető úton. Végül is egyáltalán nem az a lényeg szerintem, hogy nem jártatok a lehetőségek végére, hanem az, hogy összejött egy ilyen társaság, kialakult egy ilyen speciális, kellemes, meghitt, intim hangulat és kaptál egy szép emléket. Persze, megfigyelhetted a reakciókat a többieken és önmagadon. Ilyenkor az ember mindig tanul egy kicsivel többet önmagáról, a mozgatórugókról, arról, hogyan működnek az érzései. Szép este volt. Szinte éreztem a köztetek vibráló izgalmat, ahogyan olvastam. Szívesen részt vennék egy ilyen estén, amikor spontán alakul ki ilyesmi, nem pedig kimondottan ilyen céllal jön össze a társaság. Nálunk eddig csak tervezetten történt ilyesmi. Annak is megvan az izgalma, varázsa, de négy embernek spontán ennyire összhangba kerülni nagy ajándék.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.04.06. 12:47:51

@Dors: Én is így próbáltam feldolgozni és mint látod, messze van attól, hogy keserű emlék lenne....
Node egy beteljesülést persze jóval hosszabban írnék meg. Esetleg folytatásokban is! :-)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.09. 21:53:31

Sosem tudtam, hogy hogyan lehet többesben játszadozni úgy, hogy valaki ne bántodjon meg. Most simán beleéltem magam a sztoriba és már értem. :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.04.11. 14:39:23

@barracud4: nos ennek örülök.
Édeshármasról mozgáskoordinációjáról is van korábban írás vhol a blogon :-)
süti beállítások módosítása