HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Privát aktfotózás

Szexofon 2010.04.06. 07:17

Van itt ez a házi aktfotózás téma....

Ez mióta az eszemet tudom, mindig is foglalkoztatott. Valahol az erotika és az alkotás mezsgyéjén.

Mert - őszintén - az ilyesmi nem csak a szexről szól. Minek kellene kamerát a kézbe venni, ha ott van előtted meztelenül a Kedvesed?

És aki fotózott már - bármilyen műkedvelő szinten is, ahogyan én - az jól ismeri a borzongás, a vágy érzését, amikor leül, hogy megnézze a fotókat.

Igen! Persze hogy kívánom. Másképpen nem is lehet jó képeket csinálni szerintem. És az is másodlagos, hogy ezek a képek mennyire jók. Nyilván nem leszünk egy Helmut Newton szintjén, de nem is ez a cél. Azok - miként ennek a blognak a fotói is - legfeljebb ihletként funkcionálnak arra, hogy milyen pózban és környezetben szeretnénk megörökíteni kedvesünket a jövőnek.

Nem hiszem, hogy a próbálkozók közül én volnék az egyetlen, aki időről-időre élvezettel nézi újra pikáns fotóit, amiket ráadásul magam alkottam. Annyi szép emlék, képzet kötődik szinte mindegyikhez...

Az első ilyen fotókat az első csajommal készítettük egymásról. Igen, Ő rólam és én Róla. Ha jól emlékszem Egerben volt ez, egy kis panzióban ahol megszálltunk. Jó régen volt. Hol voltak még akkor a digitális fényképezőgépek?! Amit elkattintottál, annak sikerülnie kellett. Vagy nem. És ez még csak az egyik fele.

Utána jött az előhívás.

Annak a bizonyos sorozatnak az előhívatása. A rutinosabbak az első pár-, és az utolsó pár képre valamilyen teljesen közömbös, szokványos képet csináltak figyelemelterelőnek, de ami közte volt...!

Az ember minden eladó pillantását a bőrén érezte. Mintha mindannyian tudnák.... Aztán kijöttünk a fotóstól és belenéztünk. Ott voltunk mindketten a képeken premierben. Jájj! Ezek voltak az első lépések.

A digigépek korszakában már a laptopra, vagy CD-re kiírva, biztonságosan elrejtve ("magánhasználatra" címke) könnyű mindezt visszanézni. A fontos - és a legjelentősebb aggály - persze, hogy ne kerüljenek illetéktelen kezekbe még véletlenül sem.

Azt hiszem ebből az utóbbiból adódik a Kedves minden szeszélye és kiismerhetetlensége. Hogy van amikor kategórikusan és örökre kizárja az aktfotózás minden lehetőségét, máskor pedig... máskor pedig szinte szeretkezik a kamerával. Affene sem érti a nőket :-)

 

Egy időben sokat vitáztunk arról, hogy - szerinte - mennyire felesleges így fotózni. Ahhoz hogy jó minőségű, elfogadható aktok készüljenek, rengeteg előkészület, fény, beállítás, objektív és miegyéb kell. Órákat jelent. Sminket, ruhát, fénybeállítást.

Eszköztelen voltam ezekben a vitákban, hiszen az exével - többek között - fotósboltot is vittek. Értett a fotózáshoz és kedvelte is. Egyszer a volt férjével elhatározták, hogy csináltatnak róla egy sorozatot (futó pillanatokig ui. modellkedett).

Kiderült, ehhez egy egész nap kell(ene).

Az én érvem mindössze az volt, nem akarok művészi képeket róla, csak szeretném megörökíteni, úgy ahogyan én látom és ahogyan egyes fotók inspirálnak (a blog alapanyagául szolgáló fotók éppen az ilyen ötletek tendenciózus gyűjtéséből gyülemlett fel).

Persze ebből az is következik, hogy egy (nemlétező) kívülálló egészen mást látna egy saját készítésű aktképen, mint én magam. De nem is érdekel.

Ezekután a legnagyob elismerés mégis az volt, amikor a Kedvesnek tetszett egyik, vagy másik róla készített "művem". Engem inspirál, neki ösztönzést ad. Sőt, olyan is volt, amit megmutatott (engedett megmutatni) közülük már közös barátunknak, egyben valahavolt régi pasijának.

Címkék: megtörtént eset privát fotók

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr421883833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2010.04.06. 10:03:32

Egyfelől megértem Kedvesedet, hasonlóképpen voltam én is ezzel sokáig. Aztán átbillentem. Másfelől pedig egyetértek veled: öröm elkészíteni, öröm nézegetni az ilyen fotókat. 10-20 év múlva öröm lesz emlékezni a segítségükkel felidézett pillanatokra, melyek már nem térnek vissza...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.04.06. 12:48:50

@Dors: meg tudod fogalmazni, mi volt az átbillenés?
Egy élmény, egy jobb sorozat, egy jól sikerült fotó, vagy a szokásos női "csak úgy" ? :-P

Dors 2010.04.06. 14:16:32

Nem is tudom. Egyszer csak, alkoholos mámorban úgy éreztem, feltétlenül szerepelni vágyom. Pózoltam, ő meg élt a lehetőséggel. Aztán kiderült, ez nem csak alkalmi felbuzdulás volt nálam, ez után rendszeresen igényeltem, igénylem ma is gyakran. Rájöttem az ízére. Rájöttem, hogy igenis vannak helyzetek, amikor fotogén vagyok. És minél lazább vagyok (némi "rásegítéssel"), annál jobbak a képek, természetesen. Persze, van olyan is, hogy utólag kicsit feszengek egyes fotók láttán, de végül is csak mi látjuk őket, úgyhogy mosolygok, legyintek: ez is én vagyok.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.04.06. 23:00:41

@Dors: Hmmm.. ehhez még annyit tudnék hozzátenni, hogy szoba vagy műtermi körülmények között esetleg zene.. :-)
süti beállítások módosítása