HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Buli végén

Szexofon 2010.05.19. 07:39

.. amikor lecsengőben van a hangulat. Vagy éppen ellenkezőleg?

Címkék: fotó

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr12002650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mugurel 2011.02.04. 01:13:43

Igy alakult ki az elso, es egyben eddigi egyetlen edes harmasom! :)

mugurel 2011.02.04. 14:17:22

Egy baratnom "nagykorusagat" unnepeltuk meg. 18 evet toltott aznap. Pont pentekre esett. Kiruccantunk egy itteni nem tul nivos, am de annal hangulatosabb pialdaba. Jol berugtunk, aztan az ejszaka kozepe fele, 3 holgy tarsasagaban elindultunk az unnepelthez haza(nevezzuk Beanak) mondjuk Tundevel es Klaraval.
Szulok nem voltak, igy otthon folytatodott a pialgatas. Nem sokkal kesobb, Tundenek mehetnekje tamadt, es megkert, hogy kiserjem haza. A kozelben lakott de az utcan a lampak nem mukodtek igy felt illuminalt allapotban egyedul haza slattyogni. Bea es Klara a lelkemre kotottek, hogy miutan Tundet haza kisertem, meg terjek vissza. Igy is tettem. Mire visszatertem (megjegyzem idokozben eltevedtem a sok egyforma lepcsohaza kozott:P) Bea es Klara mar osszebujtak es az agyban kenyesztettek egymast. Abban a pillanatban, reszegen fel sem merult bennem, hogy beszaljak, igy leultem szembe veluk egy fotelbe es gondoltam majd latok valami szepet. Hat nem. Nagy meglepetesemre a lanyok mindketten kimasztak az agybol, kezenfogtak es magukkal "rangattak" az agyba. Rajtuk mar csak bugyi volt, en fullosan feloltozve. Zavarba jottem, nem tudtam mit tegyek, igy csak fekudtem. Hala Istennek, a lanyok nem voltak zavarban es szepen levetkeztettek. Termeszetesen, en mar teljesen fel voltam izgulva, allt a zaszlorud, mintha betonba ontottek volna. A lanyok ugy gondoltak, viccesebb lesz ha az elejen kelletik magukat es csak huznak, igy hat velem nem torodve, magukkal kezdtek el foglalkozni. Oszinten, nem zavart kulonosebben a dolog, elveztem azt is:) Mikor aztan ugy gondoltak, hogy mostmar ideje velem is foglalkozni, megtortent a baj. Igen, az elso percben sikeresen megtermekenyitettem a semmit:). Meg ugy reszegen is ciki volt de megtortent ez van. Sebaj, gondoltam magamban, osszeszedtem magam es ha mar nekem csak ennyi jutott ma estere, meg ket gyonyoruu teremtesnek okozhatok par kellemes percet. Persze ok ezt alapbol igy is gondoltak, igy hat osszeforrtunk. Kiprobaltunk tobb pozciot is mig vegul en haton, Bea arcal a dakom iranyaba a szamon ulve es Klara a dakom felett a labaim kozt terdelve Beaval szemben. Itt ujabb csavar jon, mert talan a reszegsegnek koszonhetoen, vagy csak ugy altalaba az ugyetlensegemnek, de Beanak nem nagyon akart osszejonni, pedig mar legalabb 10 perce nyaltam-faltam, mikor valamiert Klara a dakomhoz nyult. Nem kellet tobb neki, rogton elkezdett verrel telitodni. Ezt Bea is eszre vette es Klarat finoman odebb tessekelve - gunyosan kijelentve, hogy: lassuk most meddig birod - lement 69-be es mint egy csecsemo az anyuci cicijet, elkezdte szopni. Oriasi elmeny volt szamomra, de szamara is, mert nem telt el meg 5 perc oriasi sohalyok, halk nyogesek kozepette elelvezett. Most kovetkezett Klara. O mindeddig a labaim kozott terdelt, Bea hatat simogatta es neha az en zacsim. Most felmaszott a "lo hatara" de nem ult meg bele a dakomba hanem folem hajolt es csokoloztunk. Oruletesen jol csokolt, nagyon szep dus ajkai voltak, csakugy mint a keblei es a popsija am de karcsu dereka. Ekozben Bea Klarat simogatta, talan szajjal is kenyeztette, ezt nem tudom mert nem lattam tisztan de nyogdecselt csokolozas kozben. Nem sok ido telhetett el, 1 vagy 2 perc talan es Klara, Bea iranyitasaval bele ult a dakomba. Azt az erzest nem fogom soha elfelejteni. Szabalyosan izzot a nedves puncija (na ici picit lehet tulzok amikor azt mondom, hogy izzot:D) es pont mintha az en dakomra ontottek volna. Mikor tovig bele ult, nagyon edesen felsohajtott es lassan csipobol elkezdett mozogni. Kezemet a derekara teva kovettem a ritmust, neha popsin paskoltam, de a melleivel nem tudtam jatszadozni, mert Bea volt elfoglalva veluk es az ajkaival. Sebaj, jo volt ez igy is nekem. Bar idoerzekem teljesen elveszitettem, de mintha egyforma idokozonkent, elkezdett gyorsabban es gyorsabban mozogni es sietosebben nyogdecselni, mig szamomra teljesen varatlanul, egyszer csak mar nem birta tartani magat, hatra dolt Bea karjaiba es abba hagyta a mozgast. Egy mosolyabol, amit nem en kaptam hanem Bea, tudtam, hogy jol teljesitettem. Itt egy ujabb csavar. Leszallt rolam es az en jobbomra, egymas melle osszekucorodtak. Gondoltam pihegnek kicsit es ismet foglalkozni fognak velem, de hoppon maradtam, mert elaludtak. Valahogy nem voltam merges, azzal magyaraztam ezt meg magamnak, hogy en mar ugyis elmentem az elejen...Reggel en ebredtem hamarabb, elindultam a mozsdo fele elvegezni a dolgom es lezuhanyozni, de sikerult felebresztenem oket is, mert keresztul kellett masznom rajtuk. Vegul a dolog jol alakult, bebujtunk egyutt zuhizni, majd ott karpotoltak. Kieligitettek oralisan, aminek a vegen egy nagyon kellemeset elveztem a mellkasukra :) Kicsit suta volt ez az este, de baromi jo!!! Nagyon szeretnek meg ilyet, de ha csak ezzel maradok, mar akkor is egy elmennyel tobb mint legtobb ferfi tarsamnak :P

mugurel 2011.02.04. 14:18:07

Na ebbol egy regeny lett:P Bocsi
süti beállítások módosítása