HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Szolga egy éjszakára II.

Szexofon 2010.06.09. 06:28

.... Mikor felébredtem a lábai között, már csak pár mécses pislákolt erőtlenül a nappaliban.

Enikő combjai között volt az arcom, csupasz vénuszdombja volt a párnám. Felnéztem. A Kedves ébren volt. Tekintetünk összeakadt. Szemem a szemében elmerülve. Kicsit fordultam és ujjam, nyelvem egyszerre hatolt a köztünk lévő lány lucskos, meleg, pár órája megkínzott puncijába.

Halk nyöszörgéssel ébredt, rám sem vetette tekintetét, úgy fordult rá szájával a Kedves ágyékára. Ő felhúzta a combjait, hanyattdőlt. Fejét hátravetve, becsukott szemmel engedte át testét Enikő nyelve játékának.

Rövidesen vadul, szorgos ütemben ringott a feje Kedvesem ölén. mélyről induló, vastag nyalásokkal hízlalta barátnőjében a kéjt, miközben én lábait széjjelhúzva betérdeltem fenekéhez.

Széthúztam a popsiját, bő nedvűen nyálaztam, szoptam nyaltam csiklóját és ánuszát. Síkos tenger árasztotta el egész ágyékát. Derekának mozgásából éreztem, készen áll a befogadásomra.

Két ujjal szétnyitottam csupasz barlangját és lassan, kéjesen fúrtam bele a dárdámat. Forró, nedves ölelést éreztem a makkomon. Redős gyűrűk, gyönyört árasztva dörzsölték a farkamat körbe és körbe.

Ráhajoltam a hátára és ütemesen döfködni kezdtem. A kéj hullámai egyre erősebben áradtak szét a testemben. Szemem előtt felülnézetből látszott a Kedves kitárt öle, rajta Enikő szorgosan bólogató hajkoronája, amint a párom lábaközét kényezteti.

Lökéseimmel átvettem nyalásának ütemét. Minden egyes mozdulat, ahogy mélyebbre hatoltam, meghágtam Enikőt, csak erőteljesebben taszította száját Kedvesem puncijába. Láttam ahogy a csajom keze fogódzót keres. Egy széklábat, az asztal szélét, vagy galacsint gyúr a szőnyeg sarkából.

Tudtam, ismertem ezt. Közeledett a beteljesülés pillanata. Mindketten fel voltunk ajzva attól, amit korábban műveltünk Enikővel kiszolgáltatottságában. Szeretkezésünk csak a csúcspont volt, az este ennek előjátéka.

Szélvészgyorsan repültem magam is az orgazmus felé. A Kedves nyögései betöltötték a teret. Mellbimbói hegyesen meredtek a semmibe. teste kifeszült, de Enikő nem állt le, hirtelen zuhanásszerű űrt éreztem a farokcsontomon. Az édes görcs hamar szétáradt egész ágyékomon. Leálltam, hogy a csodás pillanatot megfogjam magamban. Egy mozdulat, annyi nem sok, nem tettem.

Tudtam már, hogy átlendültem, de a beteljesülés előtti másodpercet végtelenné szerettem volna nyújtani. megállítani az órát. A szemeim elé gördülő szürke könnyfüggönyön át még láttam, ahogy a Kedves teste ívben kifeszül. Bal kezének ujjai belemarkolnak Enikő hajába, majd bennem is megindult a feltartózhatatlan áradat.

Hosszú és ismétlődő löketekben pumpáltam tele nedvemmel Enikőt. Még mindig és még mindig jött belőlem a gyönyör. Hüvelyét újabb és újabb spriccelések töltötték meg. Oldalt már kicsorogtam belőle, ezt éreztem a zacskómon, de utolsó rángásokkal még mindig vitt tovább a kéjem, megállíthatatlan módon.

Rároskadtam, ő orrát a Kedves puncijába fúrta és forró leheletével zihálva elaludtunk.

Három test összegömbölyödve, a szoba közepén. Mire befejeztük, a sötétség teljes lett a szobában. Hajnalig aludtunk tovább édes gyönyörben, meghittségben.

Mikor a szombat reggeli napfény első sugarai beáradtak a redőny nyílásain a Kedves mellett ébredtem. Enikő épp a fürdőből tért vissza. A Kedves arca csupán néhány centire volt enyémtől. Arcomon éreztem ahogy lélegzik.

Enikő letérdelt a lábamihoz. Hanyattfordított. Kis olajatvett a kezére és síkosan, lucskosan maszírozta golyóimat. Sóhajtozásomra a Kedves felébredt. Szemei tompán és élvetegen nézétk közelről arcomat. Ahogyan fokozódó kéjben úszott.

Enikő kezei már a makkomat facsarták. Ujjai bejárták a szökőkutat, lágy fonatot adtak olajtól síkos dárdámra, miközben másik keze ánuszomat olajozta.

Percekig úsztatott így az édes kéj hullámain, majd ütemes játékba kezdve, két ujjából formált gyűrűvel húzogatta bőrkémet.

Mélyről, torokből jövő hörgéssel adtam át magam a gyönyörnek. Éreztem, ahogy fröcskölve terítem be saját mellkasom.

A kéjből áradó ógörcstől oldalra, kedvesemhez fordultam. Kifacsarodva. Szánk egymásra tapadt, szinte a szájába nyögtem még őt csókolva. Altestem megállíthatatlanul rángott a gyönyörtől, Enikő ujja mélyen ánuszomban lüktetett.

Bevégeztem. Közénk bújt, de fejét csak a kettőnk ágyékáig helyezte. Feje búbját együtt símogattuk. Enikő néhány csitító csókot lehelt lankadó farkamra, mi ketten ott fenn szerelmes csókban süllyeddtünk mély és kielégült álomba. Úgy ahogyan soha máskor, csakis szeretkezés után lehet

Címkék: saját fantázia

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr892065567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esbeth 2010.06.09. 14:57:58

:)

Újabb "Szexofon emlékest" várható azt hiszem...;-)

Dors 2010.06.16. 01:56:47

Huhh. Hozod a színvonalat, öregem :D
Naggyon étvágygerjesztő a fantáziád :)
süti beállítások módosítása