HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Éjszakai fürdőzés

Szexofon 2010.06.22. 06:19

Elsőéves egyetemisták voltunk, ők pedig végzős gimisek. A kiszemelt lány hívott le egy balatoni bulira. Ő kiszemelt engem én meg inkább a barátnőjét. Aztán persze egyikből sem lett semmi.... csak majdnem.

Lementünk valahová az északi partra, buli, iszogatás majd induljunk a partra fürdeni. Meztelenül. Persze ugratás volt. Sem ők, sem mi ketten, ott lévő srácok nem igazán gondoltuk (mertük gondolni?) komolyan.

Azt hiszem ehhez még mindenki túl hamvas volt akkoriban. Bernadette viszont komolyan vette. Elhitte. Ő egy harmadik volt, nem a két "potenciális" lány egyike. A legbevállalósabb.

 

Leértünk a partra ahol rájött, hogy mindenki hozott/vett fürdőruhát. Csak éppen Ő nem. A parton maradt. Sajnáltam őt, de megértettem. Imponált az a bevállalósság, amivel éppen felsült. Talán nekünk kellett volna felsülni? Igazságosabb lett volna.

Beúsztunk az éjszakai vízbe, ott levettük a textilt, és pancsoltunk egy 20 percet. Senki nem látott és nem tapintott semmit. Csak az első halovány tapogatózás volt ez későbbi kalandjaink világában. Túl halovány. legalábbis ahhoz képest amiket azóta megtettünk... megéltünk...

Címkék: nyilvános helyen megtörtént eset vízben privát fotók

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr52086728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.06.22. 07:29:19

Egy időben rendszeresen minden balatoni bulis iszogatós táncolós forró nyári estét azzal fejeztünk be, hogy nagyobb társasággal lementük a strandra meztelenül fürödni hajnali 4:00- 5:00 között.
Általában még sötétben botorkáltuk be a vizbe, de mire kijöttünk már pirkadt. Pont jók voltak az ilyen fürdőzések a kijózanodáshoz.
Előfordult velem olyan is, hogy egyedül sétáltam be a vizbe és egy másik csaj pasijával jöttem ki. Történ ugyanis, hogy a csaj szégyenlősen kint maradt a parton amikor mi meg csoprotosan befelé sétáltunk a térdig érő vizben. Oldalra néztem és megláttam, hogy a srácnak áll a méretes szerszáma és kiröhögtem. Erre odajött és olyat mutatott, hogy már egyáltalán nem röhögtem, csak átadtam magam az víz ölelésének és fiatal csikó döfésének.
süti beállítások módosítása