HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Nők és a pia

Szexofon 2010.07.05. 06:46

Vannak olyanok, akik számára egy piás nő visszatettsző, vagy megvetendő jelenség. Namost félretéve azt a női mondást, hogy némelyik férfi mind egyforma (vagy a Vasutaslány szavaival élve: csak a nevük más) én azok közé a hímek közé tartozom, akiknél azonnal megszólal a vészcsengő, ha egy csaj nem iszik, vagy csak a nyelve hegyét dugja bele mondjuk egy mojito koktélba.

Az külön elmélet felállítására inspirál (talán egyszer majd ezt is megírom), hogy mi lehet a vélt összefüggés egy nő szexualitása és az ivóssága között. Rengeteg hasonló elmélet van, pl. akinek nagy az orra, annak nagy a farka, kis ember nagy bottal jár stb. Azt hiszem itt lesz az ideje, hogy én is alkossak egyet a brit-tudósok kategóriában, de erről majd máskor.

Valahogy úgy képzelem, hogy aki nem képes ellazulni egy társaságban annyira, hogy megkockáztassa akárcsak a szalonspiccet is, az az ágyban is hasonlóan tartózkodó lehet és a változatosságra, szabadosságra, gyönyörökre és élvezetekre alkalmatlan, zárkózott. Ez az én megérzésem. (Egyébként más posztokban megírt Csodabogár haverommal jókat vitatkoztunk egy egy kvázi ismeretlen nő szenvedélyességéről az ágyban. Azaz hogy milyen lehet az ágyban: Szexállat vagy kékharisnya...)

Úgyhogy "karrierem" kezdete óta fontos szempont az, lehetőleg olyanokkal keresem a boldogságot, aki képes és hajlandó inni. Ebben is lehet mondjuk mértéket állítani, de minek. Ha jól emlékszem az Index HUSZ fórumán részt is vettem egy olyan vitában, amelyben az ügyeletes erkölcscsőszök ennek kizárólag egyetlen (természetesen szélsőséges) vetületében tudtak gondolkodni: Ez pedig az volt, hogy az egész csakis matarészeg és öntudatlan csajok kihasználásáról szól.

Kétségtelenül van ilyen is. De még nem próbáltam.

Az alkohol azonban olyan (számomra igenis pozitív!) vonásokat tud kidomborítani egy nőben, ami imponál és vonzóvá teszi. Mikre gondolok?

Bevállalósság, önbizalom, magabiztosság, lazaság, élet élvezete és az a bizonyos ejha-érzés, ami egy - ezt csak példaként mondom - asztalon táncoló csajszi láttán elfog.

Nem! Nem a könnyű préda képzete ez a ragadozóban. Hanem a magabiztos és vagány csajok iránti vonzódás. Ez van. Én Őket szeretem. Van aki a jóasszony-típusra bukik. Biztos jó nekik! Nekem unalmas. Nem vagyunk egyformák.

Engem bizony lenyűgöz, sőt beindít amikor kihozza a csajokból a vagányságot a szesz és átszakítja a hétköznapok többé-kevésbé rájuk erőltetett viselkedését... Úgy gondolom/remélem ilyenkor az igazi énjüket látom. És ez tetszik!

Rengeteg dédelgetett emlékem van, az efféle bevállalósra sikeredett bulikból....

Veletek is történt már ilyen, ugyeugye?! :-)

Címkék: fotó buli megtörtént eset

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr672123113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.07.05. 10:57:42

Teljsen egyetértek az elméleteddel, (bár volt már ellenpélda is) egy jó iszogatós hosszú éjszaka, sok szexel valami őrjítő tud lenni, természetesen ha a csaj is úgy akarja.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.07.07. 08:13:48

Sosem ittam , sosem táncoltam az asztalon és sosem vettem részt bevállalós bulikon, utálom ha én vagyok a hangulatfelelős és utálom ha mindenki engem néz! ;)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.07. 10:56:14

@barracud4: Igen! Ezeket az eseteket, amikor NEM csináltad, mind-mind olvastam a blogodban :-)))
süti beállítások módosítása