HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Kézi gyönyör

Szexofon 2010.07.06. 07:19

Szinte az egész napot ruhátlanul töltöttük. Kettesben, kinn a nyaralóban, távol a világtól. Egész nap nem találkoztunk senkivel, nem csörgött a telefon. Csak magunk voltunk.

Mivel meztelenül alszunk és a napfény ébresztett bennünket, egész nap a ruhátlanság szabadságában tobzódtunk. Ettünk, ittunk, beszélgettünk. Megmártóztunk a medencében és a teraszon olvastunk.

A délutáni punnyadásra ráerősített a kellemes hűs fröccs. Időtlen bódulatban feküdtünk egymás mellett a két napágyon, napszemüvegben. Ő az újságokat olvasta én - végre - egy jó kis könyvet. Hol bealudtam, hol olvastam tovább a sorokat, időnként pedig csak csukott szemmel a nap felé fordulva engedtem, hogy pityókás gondolataim szabadon vigyenek amerre éppen kedvük tartja.

Naná, hogy csak idő kérdése volt, amikor a szex felé kanyarodtak.

Csukott szemmel tártam ki bal karomat feléje, tenyerem a melleit keresték. Meg is találták! :-)

Van az a pillanat amikor a kezeddel látsz.. ismerős?

Sötétben, vagy - mint itt - behunyt szemmel siklik a kezed a Kedves testén, szemed pedig vetíti a képet, ahol az ujjaid járnak a bőrén. Gyakran érzek így, szemnek használom a kezemet, a tenyeremet, az ujjaim begyét.

Érintésemtől a napfényben is borzongó cicjéről elvándorolttam a kitárt lábaközéig. Ujjaim a a rés peremén cirógatták, símogatták. teste nem adott reakciót, de nem is ellenkezett. Az ellenkező oldalra fordítva fejét olvasta az újságot. Szemeit, arckifejezését a napszemüveg takarta.

Visszanéztem a Napba, közben ujjaim tovább szorgoskodtak a Kedves vénuszdombján. Finom simításokkal nyíltak meg ajkai. Mutatóujjam beljebb furakodott, szelíd, észrevétlenül ritmikus mozgásban csúszott fel és alá a síkos vájatban.

Csiklóját kerestem. Néha elkalandozva a barlangjáig megint fel, vissza símogatás és dörzsölés következett. Körbejátszottam a bejáratot, majd nedvvel telve kerestem az egyre duzzadó tömlőcskéjét.

Az ajkak immár szétnyíltak, anélkül, hogy egy mozdulatot is tett volna a lábaival. kezeim lucskos, nedves, forró közegben járták táncukat. A parányi kéjgomb már kidudorodott, lüktetett. Teste kezdett megfeszülni.

Bal oldalamra fordultam, hogy lássam, miközben kezem megszakítatlan ritmusban kényeztette csiklóját.

Még mindig tartotta az újságot és arra nézett. Szemüvegének sötétje hasztalan próbálta eltakarni arckifejezését.

Láttam a mellkasán át dobogó szívét, állai vonalán megfeszültek az izmok, teste a kezem által diktált ritmusra lüktetett.

Csiklója kőkeményen ágaskodott mutatóujjam után, mely síkos táncban dörzsölte, körbejárta, símogatta ágyékát.

Aztán akedves megfeszült, feneke és dereka a levegőbe emelkedett a nyugágyról, majd egy halk nyögés kíséretében befordult önmagába és nagyot sóhajtott. Kiengedte a gyönyörét.

Elpilledtünk, lecsendesedtünk. Órák voltak még a csendes délutáni nap alatt.

 

Címkék: handjob megtörtént eset

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr962130514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.07.06. 08:13:10

Kedves történet, csak szúnyog ne lenne a világban! :-)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.06. 10:32:39

@hzizi: értem miről beszélsz, de a szúnyogok este 7-ig elő sem bújnak. Túl meleg volt nekik... :-)

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.07.06. 12:13:59

Mindíg profi képeid vannak, és most még egy kiváló sztori is.Jó!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.06. 21:07:51

@Szexofon: Nem tudom, nekem egy ilyen élmény után legalább egy jó kis szexeléshez kedvem jött volna, amit viszonzásképpel indítottam volna... ;)))
És majd csak utána megpihenni a délutáni fényben.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.07.06. 22:07:53

ahhh, de jó, hogy este olvastam, amikor már itthon vagyok :) ezt napközben nem birtam volna ki :)

Esbeth 2010.07.07. 00:36:19

Igen... ez szép... A maximalizált szabadság... Tetszett...:)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.07. 10:57:51

@Enchantée: nekem is lett volna hozzá kedvem, de ha már egyszer így alakult....
Van, hogy éppen fordítva történik...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.07. 10:58:45

@Esbeth: és a hétvégén megint megyünk... !
süti beállítások módosítása