HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Szexforduló

Szexofon 2010.09.07. 07:23

Megdöbbentő beszélgetés volt. Még mindig a hatása alatt állok. Nem elképedés, nem elborzadás, nem is csodálkozás, hanem leginkább az a jéééééééé, ilyen is van?! típusú szemelkerekedés..

Történt, hogy baráti körben az exekkel kapcsolatos viszonyra terelődött a szó. Számomra mindig is nagyon imponáló volt, egyfajta érzelmi intelligencia és kultúra jele, ha azt látom, azt hallom, hogy két ember, akik egykoron párt alkottak, utólag, akár évekkel később is jó viszonyban, baráti viszonyban tudják fenntartani kapcsolatukat

Valahogy azt jelzi és jelenti, hogy az esetleg megvolt sértődöttségeket, bántásokat, konfliktusokat, érzelmeket a helyükre tudták tenni, felnőttként kezelni.

Az örök haragszom-rád, a kapcsolat minimalizálása óhatatlanul annak a jele, hogy menekülnek egymás elől, a mai napig nem tudják kezelni, túllépni rajta. Azon ami történt. Amitől Ők már nem egy pár.

Persze nem ilyen egyszerű ez, azért ezzel tisztában vagyok. Lehet, hogy nincs már mit mondaniuk egymásnak. Olyan nagyon megváltoztak együttlétük alatt és óta, hogy a legtisztább lélekkel és elmével sem képesek immár miről beszélni, egymás asztaltársaságát élvezni.

A régi idők kellemes vagy éppen kellemetlen emlékeinek visszaidézése egy pontotn túl unalmas, ha nincs új téma. Ez lenne a kivétel.

A napokban olvastam egy mondást: Ha egy férfi és egy nő a szakítás után is jóban vannak, akkor azok vagy soha nem szerették egymást, vagy még mindig szerelmesek.

Micsoda egy baromság!

Közelről látom, ismerem a Kedves és exférjének viszonyát. Amikor (évekkel a felbukkanásom előtt) kapcsolatuk válságba került és véget ért, elváltak ágytól asztaltól. Jó, voltak elszámolási viták és indulatok. Csak nagyon röviden. Ez volt a mosolyszünet korszaka.

Aztán mire én láthattam, makkor már régen állandó és színtisztán baráti viszonyban tartották egymássak a vonalat. heti rendszerességgel akár egy egész órát is dumáltak telefonon. Mert az együttélés, a szex, a szerelem már régen nem műkdötött, de az ex és a kedves is ugyanazok az emberek maradtak.

Akivel olyan jót lehet beszélgetni. hétköznapokról, politikáról, filmről, üzletről, közös barátokról, a világ nagy dolgairól, asztrológiáról (böehhh :-) ), mindenről.

Az ex rendszeresen kikérte tanácsát, megosztotta gondolatait az egykor közösen vezetett üzletekről, melyeket immár évek óta egyedül menedszelt (sajnos nem túl jól).

Közös baráti társaságba jártak továbbra is, a válásuk nem szakította szét ezeket a kötelékeket (vö: én barátom - te barátod).

Minden skrupulus nélkül, óvón és féltőn - merném azt írni - szeretettel követték egymás útját, ahogyan alakultak a későbbi kapcsolataik. Nem volt köztük tabu.

Kevés idő telt el, hogy én is megismertem az exét. És nagyon rövid idő alatt eldönthettem, ezzel a sráccal akkor is jól megértnénk egymást, ha teljesen más körülmények között találkoztunk volna. Az meg már ne legyen akadály, hogy voltaképpen lyuksógorok vagyunk :-)

Nehogy már azért mondjak le, zárkózzak el akár egész estéket átívelő beszélgetésekről, vitákról, iddogálásról, mert ez a srác a nőm exe!!! Mit számít ez?

Szóval ehhez hasnolnó élményeinket és viszonyunkat beszéltük éppen az asztaltársaságban, volt aki így, volt aki úgy (mereven elutasítóan), de mindannyian tolerálva a másik hozzáállását.

A legmesszebb ebben Betty ment. Fiatalos, energikus, mindig és minden pillanatban pezseg körülötte a levegő. Imádnivaló. Magabiztossága és az, hogy kétkanállal zabálja az életet vonzóvá, sugárzóvá teszi. Nem hiányzik belőle az önirónia, ami segíti abban, hogy humorral és derűvel kezelje ballépéseit vagy hibáit.

Betty tipikusan az a fajta lány, aki ha lefekszik egy fiúval, csak azért mert megkívánta, másnap nem fog a homlokára csapni, hogy: - Úristen! Akkor én most egy kurva vagyok?

És fordítva: Ha adott esetben több hónapja nem szerelmeskedett, akkor sem kezd azon rágódni, hogy akkor most már egy fapina lett..

Egy ízben azt mesélte, hogy képtelen hozzá méltó pasit összeszedni. Nodehát a hormonok ugye... Nem fél attól (én sem féltem), hogy belefásul az igazi keresésébe, vagy alkalmi partnerei között elveszti önmagát. Amikor összejött egy pasival, akivel nagyon jó volt a szex, de szinte semmiről nem tudtak beszélgetni, kimondva is megegyeztek abban, hogy a beszélgetéseket igyekeznek a minimálisra szorítani (sic!), nem erről szól az ő viszonyuk.

Van azonban egy (a több közül) pasikból az életében, aki nem is az első és nem az utolsó a "nagy" szerelmekből. Vele mindig tartja a kapcsolatot. Ez már tíz éve így megy.

Betty elmondta, hogy bármelyikük bárhol is jár érzelmi és társas életében, van egy nap, a szexforduló, amit mindig megtartanak.

Első közös ágybabújásuk napját minden évben megünneplik.

Hogy hogyan?

Igen! Úgy!

Lehet bármi és bárki az útban, ez a nap az emlékezésé a közös múlt újraélésének ünnepe.

Jó előre tudják, hogy azt a napot (vagy inkább éjszakát, olykor csak a délutánt) egymásnak tartják fenn.

Lehet éppen párkapcsolat, szerelem, szakítás vagy bimbózó kapcsolat, ez a nap, a szexforduló napja, júnuis 29. az egymásé. Akinek ez nem tetszik, az tiplizhet.

Sokféle reakció lehet (és volt is). Őszintén szólva én magamban elismerően csettintettem.

Címkék: megtörtént eset

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr292264249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.07. 07:54:00

Ilyenről még nem hallottam, nem biztos, hogy mondjuk kapcsolatban tudnám tolerálni a társam ilyen irányú igényét, de nem tudhatom... Bár én eléggé önző vagyok, a párom az enyém, mint ahogy én is a páromé vagyok, senki másé. Az élet meg gondolhaja másként. ;)

Dors 2010.09.07. 09:29:22

Nekem tetszik az ötlet és az, hogy következetesen meg is tartják. Ha a páromnak lenne ilyenje, (ma már) minden további nélkül elviselném.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.09.07. 13:48:11

Szép gondolat... kicsit tovább gondoltam... ha minden exel ezt meg lehetne beszélni.... :-)))

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.07. 14:26:41

Így belegondolva azt hiszem elfogadnám a Kedvestől ha ilyen lett volna.
Nekem sajna nem volt ilyen exem...

Jadedreams 2010.09.07. 19:16:16

Bettyről olvasva azt hittem, hogy a húgomról van szó (oké, fel se merült a kor, pedig ha továbbvezetem kizárja...)a szexfordulóig majdnem 100%ban biztos voltam, hogy igen, ő az. Bár lehet, hogy én se tudok mindent :)

Dr. Jula Watson 2010.09.07. 21:27:22

Azt hiszem, hogy ezt én sem tolerálnám. És nem elsősorban a szex miatt. Hanem a hozzáállás miatt. A párom azért a párom, mert szeretem, mert ő a legfontosabb ember az életemben. És minden valószínüség szerint vele képzelem el a jövőt. (abban a pillanatban mindenképp) Márpedig Betty ezzel a hozzáállással nem ezt mondja. Hanem azt, hogy pasik jönnek-mennek, te (mármint a párja) is egy közülük, az épp aktuális, ezzel szemben az ex az örök, ő az aki marad az örökkévalóságnak, és márpedig ezt nyelje be mindenki. Szóval ez ezért nem működhet.
Amúgy a helyzet olyan, mint a Jövőre veled, ugyanitt című mű által felvázolt szituáció. Szerintem onnan vette az ötletet.:)

Amúgy amit az elején írtál az exekről, azzal teljesen egyetértek.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.08. 13:01:41

@Dr. Jula Watson: Nálam a hozzáállás úgy jött le, hogy az az ő emlékük, közös múltjuk egy kis szelencéje, amit időnként megnyitnak.

Én elfogadnám. Nem rendítene meg....

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.08. 13:02:43

@Jadedreams: Amennyiben van egy közös fiútestvéretek is, akkor nem kizárt, hogy a testvéredről van szó :-)))

Dr. Jula Watson 2010.09.08. 18:49:10

@Szexofon: Te más helyzetben vagy, hiszen te ott voltál az elbeszélésnél, többletinformációhoz jutottál. :) Bár nálam alapjában véve nagyon sokminden belefér egy kapcsolatba, a szex másal nem, de itt nem is ez a lényeg. Sokkal inkább a kijelentés, hogy van valami, amihez mindig, mindenáron ragaszkodik, amitől soha semmi sem térítheti el. Vagyis ez a valami erősebb, mint bármi más az életben. Márpedig ez elgondolkodtatna az irántam való elkötelezettségéről. De én épp ilyenek miatt nem szeretem azokat az embereket, akiknek van valami "mániájuk", függőségük. Mert az a dolog irányítja az életüket.

SassyGurl 2010.09.08. 20:54:57

rájöttem, régimódi vagyok, voltam és leszek.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.09. 11:40:48

@Dr. Jula Watson: Igen, lehet h ez a különbség. Hogy írásban nem tudtam átadni ezt a hangulatot, ami mesélve nekem lejött. Nem függőségről van szó, az tuti

Dr. Jula Watson 2010.09.09. 18:30:18

@Szexofon: Akkor ezek szerint lemondana róla, ha épp úgy alakulnának a dolgok.
süti beállítások módosítása