HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Koleszban

Szexofon 2010.11.12. 06:31

Egyetlen alkalom volt, hogy közvetlen közelről - akaratlan - tanúja voltam egy szeretkezésnek. Nem, nem kukkoltam, valójában még csak nem is láttam semmit.

Egy koleszban buliztunk és mivel igencsak későre járt, nyilvánvaló volt, hogy ott alszunk. A lányok elszállásolnak bennünket.

Ki-ki a saját teljesítőképessége szerint dőlt ki a sorból és kapott menedéket valamelyik szobában, egy üres ágyon.

István haverom nagy csajozó hírében állt, én akkor még szűz voltam. Az utolsó szobában az utolsó üres ágy nekem jutott, a barátom pedig Judit ágyában kapott szállást. Nem volt semmi erotikus töltése a dolognak (áhh dehogy! :-D), aztán mire elcsendesedett a társaság és kialudtak a villanyok, az egész mégis nagyot fordult.

Rövidesen fura zajok jöttek a fejemnél lévő (L alakban voltak összetolva az ágyak) heverőjükről. Nyikorgás, mocorgás... aztán egy - tapasztalatlan lévén ilyesmiben - leginkább reszeléshez hasonlatos puha hang a takarójuk alól.

Tárt szemekkel bámultam a sötétbe és igyekeztem a lehető legmélyebben alvónak tűnni.

A sercegés - magamban legalábbis erre jutottam - a fanszőrük, ágyékuk folyamatos összedörzsölése volt. Soha nem hallottam ilyet... talán azóta sem.

Csak pár héttel később tudtam meg, sörözés közben, hogy István annyi alkohol után csak dugni volt képes, elmenni nem. Ez némileg enyhített szűzfiús irigységemen.

Címkék: megtörtént eset

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr812435541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.11.12. 09:02:47

Nem kellemes tétlenül hallgatni, hogy mások épp jól érzik magukat/egymást...

MeztelenEmber · http://meztelenul.freeblog.hu 2010.11.12. 22:30:43

Ó hát a legjobb egy elkapott szeretkezés zajai után másnap reggel összefutni a szomszédnővel. :)
süti beállítások módosítása