HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Vibrátor

Szexofon 2011.06.20. 06:36

Barátnője magától értetődően - mintegy közbevetve és rögtön folytatva az eredeti témát - mondta, hogy neki van.

Friss voltam még a társaságban. Ma már nem villan fel a kanos lámpa a fejemben egy efféle megjegyzéstől. Megrészegített, lenyűgözött az az életigenlés és a magától értetődő természetesség, amivel a magától értetődő, természetes dologról beszéltek itt egymás között: a szexről.

A Kedvesnek nem volt. Soha. Fel sem merült. Olyan időszakokban, amikor esetleg mások előveszik a fiók mélyéről, Ő inkább a természetes anyagokat - mondhatnánk biovibrátorokat - alkalmazott.

Születésnapjára kapta tőlem. Egyik csomagot, pikánsságot kapta a másik után. Mosolyogva (az túlzás, hogy pirulva, de valami hasonló volt az arcán) szájtátva, kajánul és megróvó tekintettel bontotta az ajándékait.

Aztán amikor már azt hitte vége... előtte hagytam egy újabb dobozt... és - magam sem tudom miért - tapintatosan/gyáván leléptem a közeléből. A lakás másik végébe.

- Ugye ez nem az amire gondolok...? tette fel a költői kérdést.

Azt hiszem tényleg megrökönyödött. Egy vibrátort kapott tőlem. Az első vibrátorát.

Nem lett állandó használati tárgy és némileg igaz, hogy legalább annyira magamat ajándékoztam meg vele, mint Őt.

Ennek ellenére, még mindig előfordul, hogy amikor behevülve, játszdozás közben felmerül benne (benne merül fel), hogy mi lenne ha... mi lenne ha most elővennénk (ma már teljesen jogos a kérdés: melyiket?) akkor van benne egy bocsánatkérés: ugye nem baj?

Már hogy lenne baj? Tudhatná, hogy nem az a fajta férfi vagyok, aki egy vibrátorra (másra sem) féltékeny. De mégis.

Időről-időre előfordul, hogy amikor a munkám, vagy valami más vidékre, küldföldre szólít és egymás nélkül alszunk... indulásom előtt, úgy ágyazok be, hogy a párnáján otthagyom a vibrátort, alig érthető célzásként ;-)

Aztán kajánul figyelem, este a lefekvés idején, kapok-e sms-t. Amolyan teeeeeee...! vagy hasonló üzenettel. A célom nyilvánvaló, aztán hazatérve valahogy csak-csak arra terelem a témát, hogy beszámoltassam, használta-e.

Hangulatfüggő, de az esetek többségében igen. Volt már úgy, hogy a válasza (szintén sms-ben) ennyi volt:

- Épp csak megmutattam neki magam

Erre tanúm is van :-)


Ami még soha nem jött össze, amikor tudtam, hogy valamelyik barátnőnk nálunk alszik, akkor valami egészen mást provokáljak ki. Vagy legalábbis nem tudok róla. Pedig faggatóztam

Címkék: maszti megtörtént eset

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr952985229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbieds (törölt) 2011.06.20. 12:37:27

Ezt a vibrátorra féltékenységet én sem értem, de mondjuk még nem is találkoztam ilyen férfival. Lehet hogy csak urban legend?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.06.20. 16:03:05

@barbieds: Ha hiszed ha nem, vol már olyan csaj, aki a párjának efféle féltékenységéről beszámolt!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.20. 19:53:35

Bizonyos méretű vibrátorok bizonyos méretű férfiakat elbizonytalaníthatnak :-) Szóval, emiatt csak csínján, jól meg kell válogatni. És már annyi fajta vibrátor van ... A továbbiakat is te vetted neki?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.06.21. 08:24:15

@skarlát betű: Igen, a továbbiakat is :-)
helyesebben: 1 db-ot
A vibrátorra féltékenységet olyan mértékben nevetségesnek tartom.... mindegyij jóval nagyobb, mint a saját szerszámom :-)))

barbieds (törölt) 2011.06.21. 09:14:05

Na, ez meg a másik, amit nem értek, a lóméretű vibri. Látványnak még csak-csak, bár annak is inkább ijesztő, de magamba tuszkolni? Az enyém normál méretű, hogy mindenhová kényelmesen beférjen.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.06.21. 10:51:18

@barbieds: Úgy látom a szélsőségek embere lehetsz!
Ki a fene beszélt lóméretű vibriről??? :-)
Az átlagnál nagyobb, oké, de attól, hogy jóval nagyobb a sajátomnál, még nem feltétlenül lóméretű :-PPP

barbieds (törölt) 2011.06.21. 11:21:42

@Szexofon: Hát, öööö..., ezt nem neked írtam, csak SB és a te kommentedről eszembe jutott, hogy mindenfelé ezeket az irgalmatlan nagy műfütyiket mutogatják, mintha erre vágynának a nők. :D (Persze biztos van, aki erre vágyik.)

Jadedreams 2011.06.21. 13:33:54

Nekem kettő van, mindkettőt saját határozásból, oké, kicsit Kedves nyüstölésére vettem. Ritkán veszem elő kettőnk örömére, inkább csak úgy egymagam, ha éppen rám jön.
A féltékenységet én se értem, de azt se, hogy ismerős csajnak mondta a palija, hogy oké, vettél, de csakis előttem használhatod. Nem értem, mert oké a közös játék öröme, de az új az egész, egyedül jobb kitapasztalni. Vagy nem.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.22. 09:16:48

@barbieds: De most úgy beszélünk erről, mintha csak műfütyi vibrátor létezne, pedig sok más, szerintem izgalmasabb is van, lásd: csiklóvibrátor vagy g-pont-vibri (esetleg anál, de ez engem kevésbé hoz lázba). G-pontosról van valakinek tapasztalata? Maga a műfütyi szerintem nem olyan nagy truváj, és tényleg nem kell akkorának lennie ... Bár ez teljesen személyfüggő is.
@Szexofon: A féltékenység meg akkora marhaság ... De van, akit a méretek zavarba hoznak, ez tény.

Dors 2011.06.22. 13:17:44

Szerintem legfeljebb azért kell egy kicsivel nagyobbnak lennie, hogy a kinnmaradó részt meg lehessen markolni, ne tűnjön el az egész a fekete lyukban :DDD Az enyém ebből kifolyólag éppen 5 cm-rel nagyobb (értsd: hosszabb) a számomra ideálisnál. A párom mégsem féltékeny rája :)

barbieds (törölt) 2011.06.22. 14:11:39

@skarlát betű: Én az egy szem vibrátoromat (normál méret) már egy ideje csak popsiba használom, dugás közben. Ha magamat szórakoztatom, ahhoz nem kell vibrátor, valószínűleg mivel nekem kizárólag csiklóorgazmusom szok lenni. :)

@Dors: fekete lyuk :DDD

Dors 2011.06.22. 14:17:03

@barbieds: Nekem is az szok csak lenni.

Mér, hát nem az? :DDD Ha nem is mindent, de sokmindent elnyel :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.22. 16:04:11

@barbieds: Lefogadtam volna, hogy neked egész arzenálod van eszközökből. Persze, itt csak a vibrátorokról beszélünk, de meglep, hogy csak egy van ...
És milyen lehet a normál méret? :-) Rezeg, vagy fix elég, ha odabent van?

barbieds (törölt) 2011.06.23. 09:26:25

@skarlát betű: a fentebb leírt ok miatt engem annyira nem izgat a műfasz/vibrátor, ezért csak egy van, az is leginkább a rezgő funkciója miatt érdekes, és nem vastag, mert az nekem fájni bír néha. És van egy plugom is, az meg a kialakítása miatt jó, nem kell fogni, hogy benn maradjon. ;)
süti beállítások módosítása