HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Kotton

Szexofon 2012.01.17. 09:18

A tartós kapcsolat "átka". Persze bőven belefér a vállalható (és szükséges!) kellemetlenségek közé, de mégis...

Azt vettem észre, hogy amikor gumit húztam (jó régen volt legutóbb) bizony gondok vannak. Hozzászoktam, hogy gumi nélkül, pedig anno ez egyáltalán nem jelentett problémát.

Oly' rég együtt vagyunk a kedvessel, hogy évek óta fel sem merül. Máshogy védekezünk. Amikor összejöttünk nem kicsit meglepődtem (én naív), hogy nála mindig van gumi a táskájában és az ágya mellett, az éjjeli szekrény felső fiókjában. Nem bízta a véletlenre arra az esetre ha befigyelne valaki hálótársnak. És persze milyen igaza van!

Mégis úgy tűnik ehhez túl konzervatív gondolkodású voltam (avagy prűd?), pedig milyen logikus. Aztán a vágyak következő fázisa az volt, amikor tablettát kezdett szedni és immár gumi nélkül lehettünk együtt.

A blog posztjaiból már tudhatjátok, hogyan élünk és mi a viszonyunk a többeshez, illetve a kalandozáshoz. A legfőbb elv: vigyázunk egymásra, vigyázunk magunkra.

Ilyenkor tehát nem kérdés, hogy kell a gumi. Gumi nélkül nem lehet, nem szabad!

Amikor aztán legutóbb kalandoztam, kissé lefittyedő szájjal vettem észre, hogy a gumitól bizony kókadok. Talán bizony ennyire el vagyok tőle szokva? Talán valami más volt az oka?*

Akárhogy is, az biztos, így vagy úgy, gumi nélkül nem szabad!


 

*Talán bizony mert az már a harmadik menet volt? :-)

Címkék: ágyban

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr843569596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.01.17. 09:51:56

Amennyire utáltam régen, annyira megszerettem az elmúlt években, és az általad felsorolt indokokon kívül ami miatt én szeretem használni, akár fix kapcsolatban is, a gyógyszer mellett: tiszta marad a játszótér még a harmadik menet után is! Mert önző módon, ha már a pasinak nem is megy több, de nekem azért még lehet továbbra is örömet okozni, de kinek lenne kedve a saját nedvében (is) nyalakodni?!?
Tudom, vannak más megoldások is a játszótér tisztán tartására, szeretem, és szívesen élek is vele (hmmmm, nyami!), mert a pazarlás a legutolsó dolog, amit elkövetnék, de a legtöbb pasi azért szeret punciba élvezni, nem? :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2012.01.17. 09:54:32

@Enchantée: nekem nem akadály az orálhoz, ha már korábban jártam ott... de tudom, sokaknak az.

Dors 2012.01.17. 09:57:07

Tetszik a hozzáállásod :) Egynémely kalandomnak hosszasan kell magyaráznom, miért nem lehet gumi nélkül, és még én érezzem magam hülyén emiatt? Áhhh... Ha nagyon akar, akkor úgyis felhúzza, ha meg nem, ágyő :P Van persze középút is, de ha már sínen vagyunk, nem biztos, hogy ott megáll a dolog. NEM a megszakításos közösülésre gondolok, mert a mai világban nem "csak" a terhességtől kell tartania egy nőnek (aki nem szed bogyót, mint én - eleget szedtem korábban). Hanem, ahogy mondod, Szexofon: vigyázunk egymásra, vigyázunk magunkra - de orális szexhez én pl. nem követelem meg az óvszert :) (ilyen is van ám, de meg lehet beszélni előre, hogy kinél mi hogyan megy) A gumi nem csak engem véd, hanem az állandó, illetve alkalmi partnereimet is, hiszen ha többfelé járok, nem bízhatok senkiben bemondás alapján, és ők sem bennem. Hihetetlen, hogy egyesek bedőlnek a "nincs semmi bajom, egészséges vagyok" kijelentésnek, aztán utólag meg szívják a fogukat. Felnőtt emberek! Szerintem a gumi ehhez képest elhanyagolható kényelmetlenség. Elfogadom viszont a tényt, hogy el lehet szokni tőle, éppen ezért megértő és türelmes vagyok az olyan partnerrel, akinél emiatt esetleg kókadás lép fel. Nem szégyen az és lehet rajta segíteni némi odaadással :)

Dors 2012.01.17. 10:00:40

@Enchantée: Így van, de olyan pasik is vannak, akik szívesen nyalakod(ná)nak a saját nedvükben... (gumi viszont kell, és kész!) Külön kérik, hogy ne nyeljem le, úgy csókolózzunk utána... Kinek mi izgalmas. Pedig én is igazán szívesen kebelezem be a "termést" :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.01.17. 10:06:34

@Szexofon: @Dors: Nekem sem okoz gondot a nedvek keveredése bármilyen formában, sőőőőt!. :)))
süti beállítások módosítása