HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Lányok + alkohol + leszbi

Szexofon 2012.02.03. 06:17

Ezt a témát egyszer már a mostaninál bővebben feszegettem, de talán van még mit elmélkedni és emlékezni arról, mi teszi, hogy pár pohár legurítása után bizony könnyebben előfordul, hogy a csajok.... khmmm.... könnyebben megnyílnak egymás felé (már aki). A közelmúltban belecsöppentem egy full női társaságba, ahol egyetlen hímként max. tolerált megfigyelő lehettem. Nem mintha nagyon unalmas lett volna, mert a társalgásuk egyáltalán nem korlátozódott ruhákra, rúzsokra vagy klasszikus nőcis témákra hanem...

Ahogy fogytak a röviditalok, bizony alkalmam volt megszemlélni, ahogy egyre bensőségesebbek lettek a gesztusok, szövegek és pillantások némelyikük között. Volt egy kiszemeltem is, akiről a Kedves már korábbi alkalommal elmondta, hogy amikor egyszer elmentek nőcis délutánt tartani (nem igazán kedveli ezeket, de bele-belefut) akkor a haját bemosva bizony egyáltalán nem úgy (hanem így???) kezelte őt.

A csajok (egy része) rövidesen erőt merített magának, hogy elhatározzanak egy csak női kirándulást a budafoki swingerklubba, a kiszemeltem pedig lazán és igazán tapintatosan győzködte az én Kedvesemet is, tartson velük.

Na jó, igaz. Előtte én adtam alá a lovat, hátha rá hallgat. Aztán már csak a fotelből nézelődtem, amint odaguggol mellé és hosszan beszél a lelkére, miközben keze - szinte észrevétlenül - megpihent az én Kedvesem combján.

Csak ennyi volt, nem több.

Címkék: leszbi

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr683977695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbieds (törölt) 2012.02.04. 22:42:40

Nem is tudom, ez a piás leszbipróbálkozás nekem mindig csak idáig jutott, hülye röhögcsélés, tétova kézrátételek, kétértelmű dumák. Mondjuk ilyen se volt sokszor, de nem bírtam soha tovább menni ennél. Még csak egy csókig sem. :o

barbieds (törölt) 2012.02.05. 21:31:09

@Dors: Tudja a fene... Igen, de talán nem véletlen, hogy sose jutottam tovább.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2012.02.06. 11:30:08

@barbieds: Rosszabb amiatt bánkódni amit kihagytál, semint tanulni olyanból amit megtettél...

talán csak át kell egyszer lendülnöd - a megfelelő hangulatban és a megfelelő pillanatban.

ha meg nem jön be, hát... akkor sem történt semmi baj.

Dors 2012.02.06. 11:42:12

@Szexofon: Én is hasonló értelemben akartam válaszolni Barbie-nak :)
Viszont az első mondatodhoz annyit fűznék még hozzá: a legrosszabb olyasmi miatt bánkódni, amit megtettél, és nem kellett volna. Mert azt visszacsinálni nem lehet, míg, ha nem teszel meg valamit, még bármikor nyitva áll előtted a lehetőség, hogy megtedd, ha szeretnéd.
Huhh. Lőjetek le :D

barbieds (törölt) 2012.02.06. 12:39:21

Na ja, Dorsnál van a pont: utálok megbánni dolgokat.
(De a fő baj az, hogy csajokban rém válogatós vagyok (lennék). Nem tudom, miért van ez, testközelből borzasztó kevésről gondolom, hogy kedvem lenne izé... tudjátok. :D)

Dors 2012.02.07. 09:05:19

@barbieds: Én ezt tökéletesen értem. Amíg ki nem próbáltam, hosszú évek során kb. egy vagy két olyan lány volt, akit konkrétan - mondjuk ki - megkívántam. Mióta van néhány tapasztalatom, talán egy fokkal könnyebben megy az ilyesmi, de továbbra sem akaratlagos a kémia működése, éppen úgy, ahogyan a pasik esetében sem: vagy van, vagy nincs vonzódás, és pont.

Miss Mansfield 2012.02.11. 13:34:01

@Dors: Szerintem ha az ember elég nyitott, akkor nem bánja meg, mert mindenképpen élményt fog kapni.
Jó, két szűz biszex lány nem biztos, hogy csillaghullós sikerrel zárja az estét, de azért a 99%-os esélyük megvan rá.
:))

Dors 2012.02.11. 18:49:21

@Miss Mansfield: Nem csak nyitottnak kell lenni, hanem elég kíváncsinak is :) Én sokáig csak sejtettem, hogy érdekelnek a lányok (is), de végül eljött az a pillanat, amikor megbizonyosodhattam róla. Mondjuk még mindig 90%-ban inkább a férfiak felé hajlok, de azért nem hagyok ki egy jó csajos bulit sem, ha úgy alakul :)
A "szűz biszex" lányokat úgy érted, hogy először próbálkoznak mindketten lánnyal? Mert nekem ilyen volt az első élményem és felejthetetlenül jól sikerült :) Mondjuk elég sokáig "alapoztunk", azaz ismerkedtünk, barátkoztunk előtte.

Miss Mansfield 2012.02.11. 19:18:39

@Dors, úgy értem igen. Bár gőzöm sincs milyen az ilyen eset, mert valahogy mindig nálam tapasztaltabbal hoz össze a sorsom, de valahogy így képzeltem.
Asszem, hogy felületes ismeretségből az ágybafejes csak nagyon felnőtt és érett szexuális kultúrával rendelkező emberek között működik. Azt akarom ezzel mondani, hogy azért más, ha jól ismered a másokat.

Dors 2012.02.13. 10:07:32

@Miss Mansfield: Nagy szerencsém volt az illető ifjú hölggyel, akit fentebb említettem. Ő is éretten állt hozzá, mind agyban, mind szexuális kultúrában megfelelt a szükséges színvonalnak. Mindemellett nagyon is egy húron pendültünk, és erre rögtön az első (ismerkedős) találkozáskor rájöttünk. Egy kincs az a lány :) Szóval ezért lehetett mindkettőnknek jó élmény az első. De volt már ágybafejes is, viszont az olyan körülmények között, olyan helyen, ahová eleve olyan emberek mennek, akiknél elvileg ez is beleférhet. Szvingerklubban. De akkor már tapasztalt voltam női vonalon is :)
süti beállítások módosítása