HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Medencésbuli két lánnyal

Szexofon 2009.12.10. 07:16

Jó ideje volt már akkoriban, hogy vágytam-, és a tőlem telhető szelídséggel ostromoltam a Kedvest, hogy ismételjük meg az édeshármast. Józanul mereven elutasító, és határozott nem volt a válasza. Adott helyzetekben és hangulatokban viszont idővel észrevettem, hogy ő maga is hajlik a gondolatra. Mivel tabutéma sosem volt köztünk, minden vágyunkat és élményünket nyíltan megbeszélhettük és meg is beszéltük egymással.

Aztán egy hosszú éjszakába nyúló - kettesben otthon pezsgőzős - éjszakán, kicsikartam egy ígéretet.

Egy ígéretet, ami nem volt szentírás, ezt tudtam, de hittem és reménykedtem. A Kedves azt mondta, ha már édeshármasozunk, előre kitervelve és tudatosan, akkor ne Enikőt válasszuk, mert azzal minden lelki gondját magunkra eresztjük (női logika). Egyetlen ismerős jöhet szóba. A történetemben itt csak Sarinak fogom nevezni.

Sari egy nagyon aranyos, nagyon öntörvényű és csak kicsit flúgos csaj. Rettentő érzéssel kötődik a Kedveshez, olykor tapasztaltabb pótanyaként fordul hozzá. Kölcsönösen szeretik egymást, nagyon kedveli.

Mielőtt félreértenétek - én többször próbáltam félreérteni :-D - ez nem azt jelenti, hogy vonzódnának egymáshoz. Vagy izé... Mondjuk úgy, hogy próbálkoztak volna egymásnál. Barátnők a szó hagyományos értelmében. Igaz, egyszer a Chachachában, amelyik megszűnt már a Kálvin térnél, egy szülinapi buliban, itallal feltöltve és feloldva a jobbomon ülő Sari fogta magát, áthajolt előttem és a balomon ülő Kedvest úgy szájon csókolta, hogy aznap már nem múlt el az erekcióm ettől.

Azt is tudjuk - Sari saját bevallásából -, hogy a biszexualitás nem áll tőle távol. Két pasi között, egy kiábrándult korszakában, mintegy két-három hétig rendszeresen lefeküdt vele egy albérletben lakó Gombóccal - akit én csak felületesen ismerek.

Ilyen előzmények után jelöltük ki a célszemélyt. Kedves akkor azt mondta, ha már megcsináljuk, adjuk is meg a módját. (Szokatlan volt ez a tervezés egy ilyen spontán-típusú csajtól). Legyen úgy, hogy vacsora, pezsgő, gyertyák... stílussal. Fülig ért a szám!

Egyetlen kétségem volt csupán! Sari távkapcsolatban élt egy külföldi sráccal, aki havonta-kéthavonta jött ide, vagy Sari ment oda hozzá. De szerelmes volt az kétségtelen. A Kedves válasza: ugyanmár! Ő is tudja, "ez csak szex". 

Az időpont a születésnapom lett volna (ajándéknak!) ősszel. De a dolgok úgy hozták, hogy az alkalom ennél jóval hamarabb, még a nyári melegben, a szabadságunk alatt. Kinn a nyaralóban, melynek története tele van-, és lesz pajzán epizódokkal.

Éjszaka volt, kint ültünk a teraszon, néztük a csillagos eget és az elénk táruló panorámát. Ez az egyik legszebb időszaka az évünknek. Amikor kettesben elvonulunk a világtól, intimitásba, melybe csak legjobb és legmeghittebb barátainkat egedjük be időnként. Kortyolgattuk az italunkat és arról beszélgettünk, másnap érkezik Sari, aki három napig lesz a vendégünk.

- Mire gondolsz? - kérdezte a Kedves

- Semmire - hazudtam

- Tudom, hogy arra gondolsz...- válaszolt, majd leszögezte: - Most kell megcsinálni!

Bizseregve vártam a következő napot. Sari megjött, az egész napot gondtalan csevegéssel, iszogatással, locsifecsivel és hülyüléssel töltöttük, fesztelen hármasban. Bármennyire oldott és ártatlan is volt ez a nap, ott hátul a kisördög bennem végigvégig az estére koncentrált. Kedvessel nem váltottunk több szót erről. Néma cinkossággal vártuk az est eljövetelét.

Lementünk a Dunára, kimentünk a gát végébe. Sörösdobozokkal a kezünkben imbolyogtunk a mázsás kövek között, jókedvben és vihorászva. Be voltunk alkoholizálva na!

Visszafelé megállás a lacikonyhánál, egy kis hekk, egy kis uborka és még nem kis sör. Az alaphagulat adott volt mire lement a nap. Utána visssza a házba, már lassan sötétedett. Kedves még hazafelé kijelentette, amint hazaérünk, éjszakai pucér fürdőzést rendel el a medencében. Sari csendben hallgatott.

Amíg a csajok a házat rendberakták, előkészítettem a teraszt az éjszakai műszakra. Italok, poharak, hamutartó, rágcsa, minden ami kell a csillagos ég hajnalig tartó bambulásához. Többszörös pokrócréteggel és takarókkal meg is ágyaztam a szabadban, a teraszon.

Eljött hát a pillanat. Sari szabadkozott, hogy ő nem. Nem erőltettük, csak egymásra néztünk, hogy attól bizony mi még fürdőzünk pucéran bizony. Sari fürdőruhát vett magára - olyan flúgosat, amilyet csakis ő találhatott.

Megindultunk hát a medencébe. Elöl Sari, mögötte a Kedves és én - anyaszült meztelenül. Be a vízbe és lubickolás hülyülés, ami ilyenkor felajzott állapotban lenni szokott.

Már láttam, éreztem Sari nem áll kötélnek. A szelíd erőszak és noszogatásunk nem léphette túl a határt. Erre figyelni kell!

A víz meglehetősen hűvös volt, de élvezhető. Mindenesetre nem az, amelyikben félórákig szívesen maradsz az éj sötétjében. A tájat, a medencét és környékét csak a ház ablakain kiszűrődő fény világította be sejtelmesen. A libabőrös testek, hegyes mellbimbók és összezsugorodó dárdám kusza forgatagából a Kedves egyszercsak kipattant, berohant a házba a fényképezőgépért és vadul fotózni kezdett minket a medencében.

A csajom, aki meztelenül fotóz engem egy másik lánnyal... Tudtam én, hogy újabb pillanat ez, amit nem feledek el az életemben. A fényképeket máig jelszó alatt védem, igaz másnap, mintha csak tájképeket nézegetnénk, végignéztük a laptopon. Fura érzés volt.

Ahogy a fürdőzésnek végeszakadt, kijöttünk vissza a teraszra. Valamit ruhafélét, vagy köntöst magunkra kapva, hármasban befeküdtünk a kőre vetett meleg, puha ágyra. Középen a Kedves, két oldalán Sari és én magam.

Éjszakáig dumáltunk, röhögcséltünk oldottan. Sari elmondta, Ő most ahhoz túl szerelmes, hogy ilyesmibe belemenjen. Biztos vagyok benne, máskor, más körülmények között engedett volna. De most nem.

Eljött az idő, amikor bevonultunk a házba, aludni. Mi ketten mindig a nagy, portálos nappaliban ágyaztunk meg, onnan látni az eget, és szeretünk gyönyörű kilátásra ébredni. De most még éjszaka volt. Sarinak az egyik hálófülkében ágyaztunk meg, ajtaja a nappaliba nyílt, rálátása volt az ágyunkra, lekapcsoltuk a villanyt és a sötétben beszélgettünk. Csak az ablakpárkányokra tett mécsesek világítottak a homályban.

A Kedves és én persze a paplan alatt meztelenül. Soha nem alszunk ruhában! Ráadásul az este friss emlékeitől még tomboltak bennem a hormonok. Mikor a beszélgetés elcsendesedett és alvásra fordult a hangulat, páromhoz fordultam és kértem, csináljon meg. Nem kellett nagyon magyaráznom. Hűvös kezei pontosan érezték felajzottságomat a takaró alatt.

Szépen lefonta rólam a takarót, végigcsókolta a mellkasomat, a hasamat, csókról csókra haladt rajtam lefelé, a céljához. Mint egy végsőkig feszített íjj, úgy vártam, hogy érezzem az ajkát, a nyelve játékát a szerszámomon, de a kis kegyetlen még kőrözött, kerülgette szájával a férfiasságomat, mire aztán végül heves sóhajtásomra szája melege körbevette a makkomat.

Nem kellett félni, hogy Sari meghall minket az ágyában. Ha van valami, amit a párom soha nem értett meg, az a csendességem. Úgy szeretkezel, mint egy lepke - szokta mondani. Hangtalanul.

Ajkának, nyelvének játéka fokozatosan begyorsult. Üteme fokozódott, ahogy érezte testem minden porcikáján, milyen könnyen és gyorsan közeledik a beteljesülésem. A hátam, a lábaim lassan ívbe feszültek, ahogyan közeledett a csúcs. Fejem mögé kinyújtott karjaim az ágy korlátjába martak, biztos voltam benne, hogy körmeim kifehéredtek a kapaszkodásban.

Élvezetem a legfelső lépcsőre ért. Ott ahol a beteljesülés előtt olyan jó egy kicsit várakozni. A kéj legerősebb fokozata az orgazmus előtt. Van úgy, hogy néha innen - bármilyen jó is a szeretkezés - nem sikerül átlendülni. De most tudtam, ez a veszély ma nem fenyeget.

 

Tekintetemmel megkerestem az ágyékom fölé hajoló testet, amint ütemesen bólogat a farkamon. A kéjtől oldalra fordítottam a fejemet és a pillantásom... találkozott egyenesen Sari két csillogó szemével.

Nézett minket.

Álltam a tekintetét. A tudat, hogy néz minket, olyan félelmetesen izgató volt, hogy a gyönyöröm szinte azonnal beteljesült. Hullámokban öntött el a kéj és amíg tudtam, közben mélyen néztem a kukkolónk szemébe. Aztán a szemem lecsukódott és utolsó löketeimet már a szemhéjam oltalmazó sötétjében adtam ki a Kedves szájába.

Elernyedtem, elcsendesültem. Talán percekig tartott, mire eláléva ismét kinyitottam a szemem. Mindkét lány aludt már. Sari a szobájában, a Kedves mellémbújva. A ziháló élménytől megittasodva én is mély álomba zuhantam. Azóta sem került sor az édeshármasra Sarival.

Címkék: édeshármas megtörtént eset

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr431583263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.07.07. 08:09:56

Istenem, de jól irtad meg a történetet! Most még pihegek is tőle :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.07. 10:56:49

@barracud4: Pihegsz?
Ha visszagnolok rá, így pár év távlatából, olykor még én is :-)
süti beállítások módosítása