HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

A hátsó bejárat

Szexofon 2010.02.11. 06:35

 

Na ez az a műfaj, amit sohasem próbáltam ki! Komolyan. A nyáron egy buliban a Vasutaslánnyal beszélgettünk, amikor nem tudom milyen összefüggésben kiböktem, hogy na az anál az, amit én sosem csináltam. Kábé úgy nézett rám, mintha azt mondanám, hogy én még szűz vagyok.

Vasutaslányról tudni kell, hogy rendkívül ügyesen egyesül benne a felszabadultság és a gátlás. Szexuális témákat érintve - legyen az társaságban vagy kettesben - mindamellett, hogy jól lehet vele beszélgetni, érezhetően van számára egy határvonal, amit nem hajlandó átlépni. És itt nem az udvarlásra gondolok!

Aranyosan veszi a lapot és tud is riposztolni, de egészen jól kitapintható korlátja van annak, amennyit magából felfed. Na nem mintha túlságosan kitartóan ostromoltam volna kérdéseimmel vagy a beszélgetéseinkben. Ha röviden kellene jellemeznem, akkor úgy mondanám: él benne egy harmónikus kettősség.

Az érdeklődése és kérdései sokkal mélyebbre nyúlnak, mint amennyire Ő beenged a saját intimszférájába. Viszont kiváncsi és nyitott a másikra. Nem önzően, sokkal inkább lelkesen. Aztán ha a kedve, vagy éppen a hangulata úgy adja, minden további nélkül beszél a vibrátorairól, vagy az aktuális pasijáról. Nem locsogva, diszkréten. Kultúráltan.

Vasutaslány szingli. Nem saját elhatározásból, hanem mert van már annyi (keserű) tapasztalata a pasik terén, hogy eljutott oda, egy szinten alul nem adja magát. Akkor már inkább egyedül van, amíg valaki meg nem üti nála a mércét. Addig maradnak a hormonkák - vagyis az eü-kúrások.

Szóval itt van ez a némileg zárkózott lány, aki mindig olyan diszkréten válogatja meg a szavait, ha erotikáról van szó. Csinos, kifejezetten jó nő. Egyetlen mondatával leint, ha túlléptem a vonalat, kislisszol a kérdéseim alól ha úgy hozza a helyzet, de képes akár az asztalon is táncolni, akt-fényképhez pózolni az exének.

A puszta reakciójából, hitetlenkedéséből lejön nekem, hogy az anál simán benne van a repertoárjában. És csodálkozik, hogy én - akiről annyi mindent tud már, és talán kicsit irigyel is - ezen a téren teljesen járatlan vagyok.

Tényleg! Vajon miért is?!

Az az igazság, hogy soha nem érdekelt. Valahogy nem fordult rá a vágyam, a fantáziám és persze a csajok sem, akikkel életem során dolgom volt. Nem voltak sokan, ne higyjétek! Ha jól összeszámolom, összesen hatan... Ez azért elég kevés nem?

A Kedves, amikor ez először szóba került (nem mint lehetőség, csak mint téma), megkönnyebbülten lélegzett fel. Azt mondta Ő ezt sosem engedné. Lehet, hogy így is van. Elég eltökéltnek hangzott...

Engem viszont nem vonz. Egy újabb édeshármasért mostanság a fél karomat odaadnám már - amire a Vasutaslány csak vágyakozóan/tartózkodóan kérdezősködik - de az anál... az nem.

Pedig éppen én szoktam mondani, hogy egyszer mindent ki kell próbálni. Úgy gondolom magamról, hogy a szabadosságot súrolóan nyitott vagyok. Nem valami undor tart távol ettől. Sokkal inkább az érdekődés hiánya.

Néha elgondolkodom rajta, hogy talán a többi szex, amiben részem van, elég jó ahhoz, hogy ne kerüljön az érdeklődési körömbe... Node akkor más pozitúrák és felállások, mégis miért?

Van egy magam előtt is takargatott magyarázat: Lehet, hogy annyira jó lenne, hogy attól félek, utána már nem tudnék meglenni nélküle?

Így inkább kiszorítom a gondolataimból. Amíg nem érzem azt, hogy veszítek vele, valószínűleg ez így is marad.

Címkék: anál megtörtént eset

4 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr731742552

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy igaz történet a férfi seggbe szorult vibrátorról 2010.02.18. 09:24:21

mannaEgy holland állampolgár a Konstanca megyei kórház sürgősségi osztályára került, miután szexuális aktushoz használt vibrátor a fenekébe szorult.A fiatal barátnőjével érkezett a sürgősségre, az orvosok röntgen-kép elkészítése után sebészeti úton meg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meztelen · http://meztelenul.freeblog.hu/ 2010.02.15. 21:33:44

Minket kedvesemmel nagyon izgat a téma, és rendszeresen eljutunk oda, hogy enyhén izgassuk a másikat hátulról. Ő általában jobban élvezi azt, ha nekem csinálja, mintha én csinálnám neki, de azért volt már rá példa, hogy fenti képen látható pózban kínálta a popsiját kényeztetésre. :) Csak ajánlani tudom!

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.02.16. 13:16:20

@Meztelen: Na odáig viszont már mi is eljutottunk, hogy ő tegye ezt velem :-)

Dors 2010.03.06. 09:24:01

Házasságunk első 4 vagy 5 évében én is kategorikusan elutasítottam az anális közeledést (előtte meg eszembe sem jutott, senki sem igényelte tőlem). Majd egy gyertyafényes vacsora után, némi alkohol elfogyasztása után zavartan vihogva megadtam magam. Párom mondjuk eléggé érdeklődő volt mindig is ebben a témában. Hát, elsőre nem volt egy nagy durranás, inkább a neki okozott öröm lelkesített, de aztán lassan meggyőztem magam agyban, és azóta (eltelt jó pár év) kifejezetten élvezem, sokszor én magam ajánlom fel. Tehát biztatnálak, hogy ne add fel, ha nem írtad volna egyértelműen, hogy nem érdekel... :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.03.06. 23:15:28

@Dors: Ott tartok, hogy egyértelműen írtam. Nem mintha érteném magam, de így érzem...
süti beállítások módosítása