HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hogyan vesztettem el....

Szexofon 2010.10.12. 06:47

Most arra szeretnélek kérni Benneteket, hogy írjátok, meg küldjétek el (névtelenül ha gondoljátok) a felavatásotok történetét. Akár jól, akár rosszul sült el. Lehetne felejthető, vagy utólag mosolyogtató, node mégis csak az első volt! Elég meghitt a hangulata és a közönsége a blognak, így talán alkalmas, hogy az anonimitásainkat megtartva, megosszuk egymással életünk egyik legintimebb mozzanatát.

Hogy jó példával előljárjak, itt az én sztorim:

Már vagy két hete összejöttünk. A hat tagból álló baráti társaságból egyre nyilvánvalóbb volt, hogy köztünk bizony izzik a levegő. Az első (csak nagyon enyhén) erotikus mozzanat, amikor a koleszben (nyáron üres volt), ahol a tábor alkalmával elhelyezést kaptunk, a folyosón futottunk össze, Ő egy szál törölközőben én meg teljes menetfelszerelésben. Igen fura és borzongató volt így beszélgetni vele. De ott és akkor még a csókig sem jutottunk el.

Arra már csak hazatérve Pesten, az első randi végefelé került sor.

Aztán eltelt két hét és haverokkal irány a Balaton. Ez is afféle tábor-féle volt, de itt nagy, katonai sátrakban kaptunk szállást. Az első két napon a lány, megosztotta a sátrát egy barátnőjével. Aztán annak haza kellett utaznia korábban és mi már az első nap délutánján leszakadtunk a többiektől, eltűntünk a sátorban.

Összetoltam a vaságyakat és ügyetlen mohósággal bújtunk össze a párnák és takarók keszekuszaságában. Ő csak egy kicsit volt tapasztaltabb Nálam. Egyetlen alkalommal volt együtt egy idősebb (meglehetősen elvont, lilaködös bölcsész) sráccal. bevallása szerint olyan zavarban volt, hogy végig csak röhögött. Soha nem is látta a farkát :-). Nem mert odanézni.

Arra emlékszem, hogy már ledobtuk a ruháinkat és egymásba gabalyodtunk, amikor hirtelen megszólalt, hogy még nem is látott meztelenül engem (amúgy én sem őt).

Nosza - elég hebehurgyán - felkeltem és a villanykapcsolóhoz sétáltam (bizony! A sátrakban volt vezetékes villany) és... öööhmmm... megmutattam magam.

Aztán e rövid kitérő után elérkeztünk a célegyeneshez. Ágaskodó dárdával, amennyire csak lehet, olyan ügyetlenül igyekeztem behatolni az előttem megnyílt édenkertbe. Fogalmam sincs miért, talán az izgalma, talán a görcs... de mintha lett volna neki egy kapu, ami nem engedett be... Pedig a keménységemre nem lehetett panasz, azt elhihetitek.

Végül valahogy csak sikerült. Egyáltalán nem volt az a csodálatos tüzijáték, amit az ember elképzel, de gondolom ezzel nem vagyok egyedül.

A végén már úgy döngettem szegény csajt, hogy minden elképzelésem szerint őrjöngenie kellett volna a gyönyörtől. Hát... nem egészen volt így.

Aztán amkor túl voltunk az együttléten, felkapkodtuk a ruháinkat és csatlakoztunk a csapathoz.

- Milyen volt a koncert? - kérdezte a csaj az egyik haveromtól.

- Hát annyira nem jó, mint nektek - jött a sejtelmes válasz.

Ránéztem a lányra és láttam, hogy az orcái még mindig pirosak. Talán mégsem lehetett annyira rossz. De kétségtelenül nem volt az igazi.

Címkék: szűz megtörtént eset

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr302343709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2010.10.12. 07:46:25

A történet kedves. Mi lett később, volt folytatása a kapcsolatnak?

Mondd csak, Szexofon drága, véletlenül nem két hímnemű van ezen a képen?! Akárhogyan nézem, egyre inkább úgy látom... Nem igazán illik a témához, csak azért kifogásolom :P

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.12. 08:20:02

@Dors: Ez nekem is feltűnt, de én a fekvő alakot azonosítottam be nőként a magam megnyugtatására. :)

Na, majd jól megírom a saját történetemet! :)))

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.10.12. 08:38:15

@Enchantée: @Dors:
Atyaég!
Tényleg... Csak most hogy jobban szemügyre vettem.
oahh
KÉPET SÜRGŐSEN KICSERÉLTEM
:-)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.10.12. 09:04:30

@Dors: "Mi lett később, volt folytatása a kapcsolatnak?"
Házasság

Dors 2010.10.12. 09:46:04

@Szexofon: Javagyúgy :)

Álmos voltál, amikor a képet választottad? :P Nem szúrod ki a szemem két pasival, bébi :D Ez a kép már sokkal egyértelműbb :)

Banita31 2010.10.12. 09:58:11

Milyen volt a kép? Én hajnali háromnegyed hétkor még bőven pihengettem az ágyikómban (nem mellesleg hasogító fejfájással, csak nem akarok meggyógyulni váááááááááááááá)
Valaki aki látta, mesélje csak el nekem!!!

@Szexofon: Tényleg házasság lett a vége? Manapság ez már nagyon ritka... és utána sokan válnak el, mondván, hogy nem volt fiatalkoruk...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.10.12. 10:52:35

@Dors: vagy csak felületes. A cél a gyengédség volt....
állatira benéztem, hogy az alsó nem nő

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.10.12. 10:54:09

@Banita31: Majd beteszem napközi posztként egyszer "Benézett kép" címmel.. akkor meglátod

Amúg ytényleg házasság lett a vége bizony nagyon nem jött be, de erre csak hosszú évekkel később jöttünk rá :-(
süti beállítások módosítása