HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hét nap (4)

Szexofon 2009.12.07. 07:11

 

Már beesteledett. Meztelenül ültem az ágyamon. Halk sustorgással jöttek fel mind a négyen a sötétben. Késő éjjel lehetett. Ez az este Andi újabb ötletének az estéje volt. Az eddigi legkiszolgáltatottabb helyzetbe hozott. Ez is volt a célja.

- Gyere, megyünk sétálni egyet! - szólt hozzám kacéran és én rosszat sejtettem. Joggal. Csilla és Emőke gyorsan hozzámpenderedtek és anélkül, hogy felkapcsolták volna a villanyt (éjszaka nem szokták) bekötötték egy kendővel a szememet. Aztán azt hiszem ugyanők - ketten voltak - akik megragadták a karomat és elkezdtek vezetni, ki a folyosóra.

- Te jó ég ! Hova visznek ? - mondtam ijedten magamban.

Levezettek a lépcsőn, erősen szorították a karomat. Szerintem most ők is nagyon féltek a lebukástól, bár hajnali 2 vagy 3 óra lehetett. Éreztem a talpammal a kollégium lépcsőjének hideg kövét, aztán a földszinti bejárat vasrácsa vágta a lábamat, majd kijutottunk a kavicsos udvarra. Szinte megállt a szívem verése is a rémülettől, hogy mit tervezhetnek velem most? Meddig fokozhatják a megaláztatásomat? A fütykösöm azt hiszem életemben nem húzódott össze ennyire picinyre, de a sötétben ez aligha látszott, mint ahogy szerencsére az sem, hogy teljesen meztelenül vezetnek ki a szabadba.

Rövidesen éreztem a lábammal a parkoló kavicsos betonját és beültettek Éva kispolskijába. Engem a hátsó ülésre ültettek - szemeim még mindig be voltak kötve. Emlékszem, hogy miközben az előrehajtott elsőülés mellett, a szűk nyíláson behajoltam, hogy hátraüljek, valamelyik lány erősen megszorította a bal fenekemet majd hideg ujjaival szinte belenyúlt az ánusomba, míg végül beljebb lökött, hogy üljek le.

Mindannyian beültek az apró kocsiba, én hátul középen a kicsiny ülésen. Csak annyit tudok, hogy Éva vezethetett, másik két lány mellettem ült, nem tudok melyikük. Talán Andrea lehetett az aki nem sokkal azután, hogy pöfögve elindultunk ismeretlen úticélunk felé, nem vesztegette az időt és a lábam közé nyúlt. Még mindig olyan pici voltam, hogy egész tenyerében elfért a zacskóm és a péniszem is. Emlékszem, hogy szinte teljes ágyékomat befedte a lány odanyúló jeges keze. Tett róla, hogy ne férjen bele sokáig. A bal oldalamon ült és szinte azonnal ingerelni kezdett, előbb markolászva az egészet, majd húzogatva férfiasságomat. Amikor aztán elég nagyra nőtt a dákóm, jobb kezével megragadta, mintha csak a sebváltó lenne. Ekkorra már a jobb oldalamon ülő lány kezét is a combomon éreztem. Dideregtem.

Nem tudtam, hogy a hideg, az izgalom vagy a félelem az erősebb-e bennem. Úgy 10-15 percet autózhattunk, nem sokat beszélgettek egymást közt, inkább csak arról, hogy mikor kanyarodjon Éva erre, vagy arra. Végül egy éles kanyart követően megálltunk. Elhallgatott a polski pöfögő, hangos motorzaja is. Egyikük kiszállt, gondolom, hogy megnézze tiszta-e a levegő.

A szívem őrült ütemben kalimpált, majd kiugrott a mellemből. Vacogásról már szó sem volt. Szinte égetően forrónak éreztem az egész testemen a bőrömet. A pániktól kifutott az erő a lábaimból.

- most kiszállás - szólt rám Andrea, tehát Ő volt a balomon

- itt vagyunk, megérkeztünk !

Amint kiléptem a kocsi szűk ajtónyílásán Emő levette a kendőt a szememről. Egy kavicsos, poros autóparkolóban voltunk valahol a sínek mellett. Egyetlen lámpa világított, de egy nagy darab árnyas fa ágai teljes sötétségbe borítottak bennünket. Közelről azonban így is jól láttam a lányok arcain a leplezetlen mohóságot ahogyan bámultak rám és én teljesen ruhátlanul álltam előttük.. Természetesen Andi volt az aki szokott határozottságával hozzám fordult:

- Most jól figyelj ! - mondta - teszünk veled egy sétát a városban. Ha megpróbálsz ellógni, anyaszült meztelenül bolyonghatsz az utcákon hajnalig, vagy amíg az első rendőr rád talál. Egész életedben szatírnak tartanak majd, úgyhogy a legjobban teszed ha engedelmeskedsz és akkor visszaviszünk.

A torkom teljesen kiszáradt. Nyelni alig tudtam. Becsukták a kocsit és mi elindultunk életem legőrjítőbb sétájára. Először Éva és Emőke ment előre, hogy biztosítsák a terepet, szólni tudjanak, ha valaki jön szembe a kihalt éjszakai utcán. Andi és Csilla közvetlen közelemben mentek, folyamatosan mustrálva meztelen testemet és közben gúnyosan mosolyogtak.

A bozóton alig tudtam átvánszorogni úgy szúrta a lábamat. Akaratlanul is kissé görnyedt testtartásban vánszorogtam kísérőim között. Férfiasságom megtelt vérrel, de nem meredezett, csak vastagon csüngött lefelé. Odaértünk a vasúti sínekhez és a fémkorlátok között cikcakkban áthaladtunk. Még most is emlékszem milyen hegyes és éles kövek vágták a talpamat a töltésen átszaladva.

Ahogyan közeledtünk a lakott részhez egyre erősebb remegés kezdett úrrá lenni rajtam. Egyszerűen képtelen voltam uralkodni rajta. A fogaim vacogtak ha csak be akartam csukni a számat. A lábaim valósággal elerőtlenedtek, de azért mentem tovább a négy lány átható pillantásainak kereszttüzében.

Amikor aztán elérkeztünk a vonatállomáshoz, Csilla előrement a peron túlsó végébe, ahol szerencsémre sötét volt. Nem láttam a táblát, azt se tudtam, melyik városban vagyunk, de egy tipikus balatoni megállóhely volt. Középen egy fedett peron, a két szélén pedig egy-egy sínpár a jövő és az érkező vonatoknak.

Andi szólt, hogy most menjek végig a peronon. Egy nyitott kivilágított betonfelület, amit a fák között még az utcákról messziről is látni lehet. Egy ideig megpróbáltam ellenkezni vagy könyörögni de szavak nélkül is tudtam, hogy nincs választásom. Miközben Andreára néztem esdeklőn, valamelyikük simogatta a hátamat és tenyere időnként elkalandozott a fenekem alsó feléig, ingerlően de finoman simogatott és markolászott.

Aztán elindultam úgy ahogy voltam csupaszon, végig a kihalt peronon a szélére festett fehér vonalon azzal a gondolattal, hogy ha valami gáz van, leugrom a sínek közé fedezékbe. Jobb kéz felől elhagytam az állomás épületét, az egyik ablakban halványan pislákolt valami fény, szerencsére nem vett észre senki bentről. Nem is jött ki senki.

Továbbhaladtam Csilla felé a peron túlsó végének sötétje felé. Nem szaladhattam. Azt megtiltották, de nem is volt ehhez elég erő a lábaimban. Lassan, kimért lépésekkel, mereven előre nézve, végigsétáltam az állomás teljes hosszában. Furcsa és izgató érzés volt belegondolni, hogy napközben ugyanitt százak állnak csomagjaikkal a vonatra várva. (Ha most látnának, belehalnék a szégyenbe).

A lányok nem jöttek velem. Hárman az épület mögül figyeltek hangtalanul, amint megyek Csilla irányába. A végére teljesen és irányíthatatlanul felerősödött bennem a remegés. Lábam egyszer megbicsaklott, gerincem felől elárasztotta egy furcsa zsibbadás az egész hátamat, amely minden egyes lépéssel lejjebb, az ülepem felé koncentrálódott. Ott aztán fokozatosan erősödni kezdett, elöntötte a teljes ágyékomat. Röviddel utána, mikor már majdnem odaértem Csillához (az alakját már ki tudtam venni a sötétben) erőt vett rajtam valami hihetetlen erős zsibbadás, szinte súlytalannak éreztem magam, behunytam a szemem, meg kellett állnom a feltörő gyönyörtől, amivé a szorongás átváltott.

Ez egészen más volt mint amikor szeretkezek, és anélkül, hogy hozzáértem volna a dorongomhoz, a péniszem erőteljesen spriccelni kezdte az ondót a még mindig meleg betonra. Két vagy három löket volt az egész.

Kinyitottam a szemem és felgyorsítva lépteimet odamentem a szemben álló lányhoz.

- Mi történt ? Eldurrantál ? - kérdezte csodálkozva Csilla.

- Igen, azt hiszem- válaszoltam még mindig lihegve az emlékétől - teljesen önkéntelenül - tettem hozzá.

A sötétben is láttam Csilla szemein, hogy tetszett neki. Leültem a beton szélére kimerültségemben. A lábaim innen nem érték el a síneket. Lassan és csendben odaértek a többiek is, Csilla azt mondta nekik, hogy mire odaértem már kilőttem a tárat. Azok kuncogtak, csak Andreának nem tetszhetett mert továbbindulásra szólított.

A következő időszakot nem tudom felmérni. Lehet, hogy 20 perc volt vagy talán fél óra vagy még több, amíg meztelenül sétáltattak a balatonparti városka sötét utcáin. Szerencsémre senki nem járt arra. Egyszer a távolban láttuk egy diszkó fényeit és az előtte beszélgető fiatalokat a motorjaiknál, de a többiek lehurrogták Andreát, amikor oda akart engem küldeni egy cigiért. Túl rizikósnak találták. Nem akarták elveszteni kedvenc játékszerüket.

Aztán kimentünk egy keskeny mólóra. Éva lemaradt a partnál, aztán a többiek lekapkodták a ruháikat és a három lány társaságában, mindannyian meztelenül bementünk a lépcsőn a vízbe. Megfordult bennem a gondolat, hogy elúszhatnék a nádasba és eltűnnék előlük, de tudtam már, hogy nem teszem meg. Könnyed lubickolás következett. Ők is felszabadultak ruhátlanságukban a friss víztől. Éva kinn a parton őrködött, végülis előző nap már kaphatott eleget belőlem. Az úszkálásban, fröcskölésben Emő odajött hozzám, a víz alatt keményen és kéjt okozva megszorította farkamat, majd átölelt és egész testével hozzámsimulva forrón megcsókolt. Emlékszem, hogy hatalmas és mégis formás, kemény mellei szinte befeszítették mellkasomat. Fantasztikusan kemények voltak a mellbimbói. A többiek hujjogtak majd egyenként megismételték velem a produkciót. Mire a harmadikként csókolózó Andreára jutott a sor, dárdám szinte felöklelte az alhasát. Megkívántam őket, de nem hittem, hogy képes vagyok újból, ilyen rövid idő elteltével is ejakulálni.

Aztán kiindultunk a móló végéhez. Csilla és Emő öltözködni kezdett vihorászva. Én addig leültem az egyik gumiszőnyeggel borított lépcsőfokra ami még épp hogy nem ért a vízbe. Andrea utánam jött ki a Balatonból. Megállt előttem, éppen úgy, hogy bozontos puncija a szememtől 20 kb. centire volt. Jobb lábát felemelte és a korlátra tette így selymes nagyajkai szétnyíltak a szám előtt. Még az esti homályban is szinte virított a csiklója a pamacsából. Egy lépcsőfokot lejjebb ültem. A Balaton vize a heréimet simogatta amint gyengén hullámzott én pedig nekiláttam kinyalni Andreát. Már nedves volt és nem csak a fürdéstől. Rövidesen éreztem az ágyékának erősödő sós ízét amint egyre puhábban szétnyíltak kisajkai a szám előtt. Pecke viszont keményebben dudorodott ki. Kezeimmel megtámasztottam a combjai tövénél, pont a finom puncija mellett a hajlatban, aztán két ujjammal széjjel húztam az alsó ajkait, hogy nyelvem fokozódó gyorsasággal minél erőteljesebben és ütemesen dörzsölhesse kemény csiklóját. A végére Andi elkezdett rázkódni és szinte rugózni amint újabb és újabb nyelvöltésekkel meg szinte teljes számmal megpróbáltam beszippantani édes nőiségét. Utoljára összerándult, halkan és elfojtottan felnyögött, majd leroskadt mellém a hideg lépcsőre és pihent egy picit. A lábai még a vízbe értek én meg kedvesen simogattam hegyes melleit és formás popsiját.

Mire indultunk a farkam is lecsillapodott. Visszaernyedt a helyére, így legalább könnyebb volt járni. A lányok most azon az úton ahol jöttünk visszafelé vezettek, már reménykedtem, hogy megúszom. Most Andrea ment elöl egyedül “felderíteni” és a másik három lány jött a közelemben, nevetgélve a himbi-limbimen.

Éppen Csilla volt az aki időnként úgy érezte, hogy bele kell csípnie vagy markolnia a fenekembe. A mólóról a kikötőhöz mentünk, ahol most síri csend volt. Csak néhány csónak és vitorlás nyikorgott a vízen, de a lányok nem vezettek el odáig, csak a közeli presszó éjszakára kinnhagyott vasszékeire ültünk az asztalokhoz. Szerencsémre sehol nem volt senki. Csak a víz felől fújó széltől lettem libabőrös. Akkor vettem észre, hogy a lányok mezítláb vannak, amikor az egész társaság az asztalhoz ült (szerencsére szó sem volt kiszolgálásról, minden zárva volt) és elkezdtek cigarettázni.

A velem szemben ülő Csilla lábfejét a farkamhoz dörzsölte, lábujjaival simogatni, gyúrni kezdte heréimet. Így játszadozott a férfiasságommal amíg Ők beszélgettek. Rövidesen Andrea felparancsolt a vasasztalra. A lányok cigarettázva fogdosták a combomat, simogatták a lábamat és persze nem hagyták ki a nemesebb testrészeimet sem. De nem ingerelt mert végig attól rettegtem, hogy valamelyiküknek eszébe jut belém nyomni a csikket. Nem tették.

Aztán elindultunk a kocsihoz. A kerítés mentén igyekeztem előre, a legkínosabb helyzet egy hídon ért. Valami kanális féle lehetett, ami a tóba vezetett és az fölött ívelt át. A híd ki volt világítva, szorosan a korlát mellett próbáltam szaporázni a lépteinket amikor Andi pisszegett, hogy jön valaki. A szívem megint hevesen vert. Most mi lesz ? Ráadásul a lányok nem engedtek visszaszaladni a fenyőfákhoz.

Azt hiszem Csilla volt aki a korlátnak fordított és a négy lány gyorsan körbevett, teljesen eltakartak a testükkel úgy néztek lefelé a patak medrébe, mintha ott látszana valami. Egy fiatal pár ment el mellettünk. Csak egy pillanatra kaptam el a tekintetüket. Látták, hogy valami nem stimmel, de szerintem nem jöttek rá mi az. Talán azt gondolták, hogy egyikünk éppen rókázik a hídról. Arra mindenesetre nem jöttek rá, hogy anyaszült meztelenül álltam ott, mivel a négy lány többé kevésbé eltakarta pucér seggemet. Nem világított az éjszaka sötétjében. :-)

A vasút melletti főúton viszont futnunk kellett, mert távolról látszott egy közeledő autó. A parkolóhoz azonban most más utat választott Andi. Egy vasból épült felüljárón mentünk át a síneken. Minden lépésükre valósággal döngött a fémszerkezet, persze nem az én lábamtól, hiszen rajtam nem volt cipő sem, rajtuk már igen. Felértünk a tetejére és mentünk át a sínek fölött amikor újra pisszegtek, hogy jön valaki. A formula megint az volt mint az előbb: a lányok gyorsan körbe vettek, odapaszíroztak a korláthoz és eltakartak. Egy középkorú nő jött át velünk szemben, talán valamelyik night clubból, mert amennyire láttam, elég könnyen volt öltözve. Még oda is szólt, hogy “mi van lányok ? gruppenszex ?” de hogy mit látott...?

Végre elértünk az autóhoz. A lányok nagyon élvezték. Emőke érzékien ecsetelte Andinak, hogy milyen erotikus volt látni a mólón orális szeretkezését velem. Beültünk a kocsiba és útnak indultunk. Most nem kötötték be a szemem. Kikanyarodtunk az országútra és amíg a lányok felszabadultan kacagva mesélték egymásnak az utóbbi órában történteket én éreztem, hogy teljesen kimerülök.

Pedig hazafelé még Andreának újabb ötlete volt velem.

Egy kietlen szakaszon megállította a kocsit. Éva félreállt, már majdnem becsúsztunk az árokba annyira lehúzódott. Mindannyian kiszálltak a kocsiból, de csak Andrea tudta, mi következik, a többiek is felcsigázott figyelemmel várták, hogy ezúttal mit találhatott ki. Az ég teljesen tiszta volt. Élesen világítottak a csillagok, a Hold már sehol. Mi jöhet egy ilyen éjszakán még ? - gondoltam.

Körülöttünk a mozdulatlan sötétségben csak a környező mezőkön susogott a szél. Messze el lehetett látni, sehol semmi mozgás. A lábammal éreztem az úttest meleg betonját amit még a napközbeni forróságából őrzött meg.

- Állj oda az út kellős közepére ! - szólt rám Andrea

- nem így - csattant fel szigorúan

- oda be.... középre !

- az egyik lábad a vonal egyik felén a másik a másikon - dirigált.

- most pedig kezdj el maszturbálni ! - mondta hangosan megint elképedtem.

- itt ??? előttetek ?

- pontosan ! - nevetett gúnyosan Andrea miközben a többiek elégedetten mormogtak.

Nagyon tetszett nekik a szituáció. Fiút maszturbálni még nem biztos, hogy nem láttak, de egy országút közepén végképp nem.

- jobb lesz ha hamar elkezded - röhögött Andi - még mielőtt ideérne egy autó...

A farkam nem túl mereven de állt. Óvatosan megfogtam és közben éreztem ahogyan az arcomat elönti a pír. Szinte lángolt amit ők persze nem vehettek észre a sötétben. Majdnem olyan érzés volt mint első este amikor Éva először és a szemük láttára csinált meg engem.

Bal tenyeremmel megragadtam a tojásaimat és jobb kezem hüvelyk és mutatóujja közé befogta a tökömet. Lassan huzigáltam a bőrt és szinte fizikailag éreztem a tekintetüket magamon. Hihetetlenül megalázó volt amikor elkezdtem. Ennyi lány előtt magamhoz nyúlni... de aztán amint kuncogásukat hallottam erotikus töltést kapott a dolog. Egyre vadabbul rángattam a fitymámat. Belelendülve majd lelassulva, újra belelendítve és megint lassabban. Fokozatosan éreztem ahogyan a gyönyör csípni kezdi a falloszom tövét, aztán a kéj elárasztja teljes hímtagomat, míg végül fenékpofáimat összeszorítva, hangos és felszabadult nyögéssel, már lábujjhegyeimen állva az erőfeszítéstől, kifröcsköltem a fehér levet az országút közepére.Erős volt. Nagyon jó volt. A lányok pedig megtapsoltak és éljeneztek. Ott akkor úgy éreztem, hogy szeretem őket.

Gyorsan el kellett takarodnom az úttestről mert már jött egy teherkocsi. Szerencsére nem láttam meg korábban, mert akkor nem tudok időben végezni. Véget ért a kimerítő éjszaka.

Lezuhanyoztam, kaptam a lányoktól vacsorát (tojást mint mindig...) és ájultan feküdtem le. Emő velem maradt egy ideig. Én meztelenül Ő pedig egy száll bugyiban hevertünk az ágyban és szelíden csókólóztunk, elalvás előtt. Aznapra vége volt. Ez volt a negyedik nap, de még csak a hajnala.

Címkék: saját fantázia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr821573611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása