HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hét nap (5.)

Szexofon 2009.12.14. 06:56

 

 

A kocsikázás éjszakáját követő egész nap az enyém volt. Szinte átaludtam estig. Egyedül, meztelenül bezárva egy elhagyatott emeleti kollégiumi szobába. Valamikor hoztak kaját, de elég késő délután lehetett mire magamhoz tértem. Kimerészkedtem a fürdőbe, lezuhanyoztam és utána bekajáltam. Vártam az estét. Jöttek.

Úgy látszik a tegnap éjjeli emlékek kellemesen felajzották őket, mert nagyon élénken kezdték el az izgatásomat. Még csak félhomály volt, nem esteledett be teljesen amikor megérkeztek. Látszott rajtuk, hogy Andi megint újdonságot ígért nekik. Mohón várták a műsort. Kicsit én is. Napközben már feltöltődött az ágyékom munícióval.

Most először utasítottak arra, hogy én kötözzem le Csillát az ágyhoz. A gyönyörű szőkés hajú lány engedékenyen végigdőlt az egyik emeletes ágy alsó matracán és miközben csuklójára, majd bokájára erősítettem a fürdőköpenyeik zsinórját, csillogó szemmel nézte fokozatosan ágadozó dorongomat. Éva és Emő közben hamar megszabadult lenge öltözékétől és amíg óvatosan bekötöttem Csilla szemét egy törölközővel már javában markolászták a fenekemet.

Mikor végeztem, Andi joghurtot kezdett csöpögtetni Csilla gyönyörűséges, hamvas testére. A lány kissé felsikkantott, mert váratlanul érték a hideg csöppek, kisvártatva forró nyelvvel kezdtem nyalogatni a köldökéből, a hasáról, a cicijéről, az ajkáról és fokozatosan az egész testéről az édes, eperízű nedűt. Mire a belsőcombjához és a lába közéhez értem, már bőven nedvedzett.

Csorgadozó nyállal és vaskos harapásokkal láttam neki kinyalni forró punciját. Az ágy fej- és lábtámlái valósággal recsegtek Csilla kéjes rángatásaitól. Ujjaimmal szétfeszítettem szeméremajkait, ahol joghurtnak már nyoma sem volt - régen megvacsoráztam az Ő gyönyörű testéről - és kemény nyelvvel erősen izgattam egészen addig, amíg kifeszült teljes testében és szétáradt benne a gyönyör. De nem volt vége! Nem fejeztem be.

Lábait összezárta és kiszolgáltatott helyzetében menekülni próbált a szám elől, amellyel még mindig, szünet nélkül mohón nyaltam. Nem engedtem befejezni. Egy ideig minden porcikájával tiltakozott. Fájt neki, kellemetlen volt. Aztán, mintegy varázsütésre, megint megkeményedett a csiklója és fél percen belül ismét kéjes orgazmusban vonaglott az ágyon. A végére csutakos volt a teste az izzadtságtól. Számat és arcomat betöltötte az édes nedve.

Kimerülten pihegett és én még mindig finoman masszíroztam G pontját a mutatóujjammal. A nyakam teljesen elmerevedett abban a pózban, ahogy az ágy végében térdelve Csilla puncijához hajoltam. Közben szinte észrevétlenül kéjelegtem, a tudat határán, hogy Emő, markának finom mozdulataival és érdes nyelvecskéjével izgatta a golyóimat úgy, hogy meztelenül letérdelt mögém és hátulról részesített kedvességében. Csillával végeztem. Ő legalább egy óráig pihenni fog.

De Éva, Andi és Emő annál mohóbbak voltak már. Éva felmászott a Csilla fölötti emeletes ágyra, lábát szétvetette úgy, hogy amikor a létrán engedelmesen felmásztam hozzá, orrommal egyenesen finom, illatos bozontjába ütköztem. Második menet.

Éva két karjával kitámasztotta felsőtestét, amint hátradől és ágyékát amilyen szorosan csak tudta, a fejemhez préselte, miközben lábait lefelé lóbálta, aszerint, hogy éppen a csúcson volt, vagy szelíd gyönyöröket élt át. Csillát már kiszabadíthatták a kötelékeiből a lenti ágyon, mert Emő a helyére térdelt és folytatta férfiasságom becézgetését a szájával a létre fokai között, melyen álltam.

Mesteri módon táncoltatott a kéj és a beteljesülés határán. Amikor az orgazmus csípős görcse már-már elárasztotta altestemet, visszavett a ritmusból, leszopogatta a falloszom hegyén gyöngyöző folyadékot és lassított, hogy aztán nem sokkal később újra elindítson felfelé a gyönyör útján.

Eközben én kezem a kezemmel segítettem a fáradó nyelvemnek Éva izgatásában. A szálkás izmokkal megáldott lány, egyre nagyobb lökésekkel kínálta ágyékát felém és a zsibbadó ujjammal tempósan dörzsöltem síkos hüvelyének belső falát. Végre egy hirtelen mozdulattal és erős fújtatással elment, puncijából dús, sós ízű lé áradt a fogaim közé.

Emő rövidesen abbahagyta a farkam izgatását, miután már negyedszer táncoltatott el a beteljesülés küszöbéig és vissza. Közös nevetgélés vihogás jött. A bőrünk összeért az ágy előtt, ahogyan már a padlón ültünk és a lányok előbb egymást kérdezték érzéseikről aztán velem próbáltatták szavakba öntetni, milyen az, ha egy “hím” (így mondta Éva) elfröcsköl.. ?

Már este késő volt, amikor a lányok új játékba, illetve inkább az előzőbe kezdtek velem. Az utolsó joghurtjukkal egyenletes vastagságban bekenték Emő testét. A nagymellű, formás seggű lány a padlóra feküdt, a többiek - engem is beleértve - körbevettük és érzékien kenegettük teljes testében. Emő néha vihogott a csiklandósságtól, de aztán a lányok átadták a terepet nekem.

A lába ujjától a nyakáig, gyönyörű melleinek kemény bimbóin át, egészen a borotvált illatos puncijáig lenyaltam róla mindet (azóta sem tudok úgy joghurtot enni, hogy fel ne álljon tőle a farkam). Nem ment el tőle, csak élvezkedett. Tudtam, hogy teljesen lezuhanyozott mielőtt bejött hozzám, mostanra azonban ragacsos volt a nyálamtól és a joghurttól.

Sejtelmes mosollyal felült a padlóról és négykézlábra fordult. Azt hittem eljött az idő, hogy hátulról behatoljak Emő rózsaszín barlangjába, de Andi (ki más?!) erélyesen felcsattant:

- Nem úgy ! - szájjal ! Nyald csak körbe !

Idegenkedve, sőt undorodva reagáltam, de már rég letettem arról, hogy ellentmondjak a négy csajnak. Óvatosan szétfeszítettem Emő izmos és gömbölyű popsiját, majd - lesz ami lesz alapon - nyelvemmel izgatni kezdtem a lyukát. Emő azonnal reagált.

Keskeny csípőjét ringatni kezdte, ahogy a számmal és a nyelvemmel körbekalandoztam ánuszát. Szerencsémre semmi kellemetlen ízt nem éreztem. Megittasodva testének játékától, egyre csak nyaltam-faltam a popsiját. Nyelvem hegyével falloszt imitálva bökdöstem, dugtam, ostromoltam záróizmait, egész lénye hálásan vette át kényeztetésem ritmusát. 

Amint elérkezettnek láttam a pillanatot, orrommal és nyelvemmel mélyebbre kalandoztam az altestén. Oda ahol a nedves puncija már hívogatóan, melegen és puhán várta a dajkálást. Szinte teljesen kicsavarodtam a nyakammal, ujjamat pedig pumpáló mozdulatokkal ki-be húzogattam hüvelyéből, úgy igyekeztem visszaadni valamit neki az izgatásból, amiben Ő korábban részesített. A hajrára aztán hanyatt fordulva folytattam a kutyapózban vonagló Emő kényeztetését, péniszem az égnek meredt, valamelyikük rögtön kezelésbe vette, Emő pedig ráült az arcomra meztelenségében és én elvittem az orgazmusig. Fazonírozott punciját folytogatás határáig terjedő kéjben dörzsölte bele vadul a nyelvembe és a számba. Olyan erővel, hogy a koponyámat hátul zúzta a csupasz parketta. De a fájdalomra nem jutott idő.

Az est fénypontja ezután következett. A lányok előre tudták, hogy nem durranhatok el. Ezért vigyáztak hát rám eddig, ennyire. Andi komótosan körbeültette valamennyiüket a parketten. De inkább térdeltek, mint ültek köralakban. Ahogy az első napon is, beállítottak a kör közepére.

- Most pedig hím rulettet játszunk - mondta Andi

- Az micsoda ? - kérdeztem, nem is ijedten inkább csodálkozva.

- Olyan mint az orosz rulett - Ismered ? - kérdezte nevetve - csak most te leszel a stukker... - és már hahotáztak is.

Mielőtt felfogtam volna mi is történik, Éva bekötötte a szememet, ahogy én Csillának egy-két órával korábban. Addigra úgyis szinte teljes volt a sötétség már a szobában, csak a kinti, udvari neon fénye szűrődött be az ablakon.

- Most elkezdünk forgatni - szólt Csilla - szépen lassan. Mindannyian egy picit a szánkba veszünk, aztán továbbadunk - mondta miközben a többiek izgatottan kuncogtak.

- Akinél elsülsz... az a nyertes. Ennyi az egész ! Neked csak forognod kell és élvezned - nevetett.

A szerszámomat nem nagyon kellett már élesíteni. Szerintem már legalább két vagy három órája teljesen csupasz lányok között voltam meztelenül. Odaállítottak a kör szélére és valamelyikük - nem láthattam ki az - először nagyon óvatosan bevette a szájába a farkamat. Amíg a többiek megjegyzéseket tettek, ugratták addig én éreztem, hogy a szájának a melege finoman körbevonja a makkomat. Aztán ahogy belelendült egyre inkább ütemesen szopta, nyalta és kényeztette nyelvével a végét. Már egészen belejöttem amikor abbahagyta. Odafordítottak a következőjük elé és elölről kezdődött. Elvesztettem az időérzékemet, de már tíz perce vagy negyed órája váltogatták egymást a farkamon és én minden váltásnál egy kicsit visszaestem, majd újra megindultam felfelé a gyönyörök útján.

A hajrára már egyre erősebben szívta mindegyikük. Valahányszor új lány kezdett szopogatni, egyre erőteljesebben feszültem bele a kéjbe, de a csúcsra nem jutottam el, előtte váltottak és odaadtak a soron következőnek. Aztán amikor - mint utóbb megtudtam - Csillára került a sor, már ki tudja hányadszor, mert többször is körbe kellett mennem rajtuk, Ő szinte kezébe sem vette a péniszemet, hanem egyenesen benyelte és szorosra húzott ajkakkal erőteljesen szopta a férfiasságomat. Tenyerével, egy határozott mozdulattal teljesen átfogta a csupasz fenekemet és így, egész ágyékomat ütemesen húzogatva végül vadul, s nyöszörögve élveztem el. Csilla asszem kiköpte a dákómat az első spriccelés után, de kezével tovább markolta a fenekemet, és a farkam egymást követő löketekben öntözte be arcát ondóval.

A többiek persze közben hujjogtak és tapsoltak. Csilla nyert. A 4 nap estéjének is vége lett.

Címkék: saját fantázia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr921588059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása