HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hét nap (6.)

Szexofon 2010.01.11. 07:07

A tábor, amelynek második hetéből nekem már “csak” a lányok jutottak, a végéhez közeledett. Szerda volt. Délelőtt beszöktek a csajok, de most csak egy órájuk volt és ezt is kihasználták. Valószínűleg ellógtak a helyükről, vagy megdumálták valahogy a helyieket, hogy falazzanak nekik.

Az előző esti rulettért úgy láttam nagyon odavoltak, de sem Andi sem Csilla nem lelkendezett azért, hogy arcon lőjem őket. Andi aztán a rá jellemző ötletességgel kitalálta, hogy maradjon a hímrulett, de ezúttal nem szopogatnak, hanem én masztizok előttük. A vörös pír megint a fülemig elöntött. Egy féltucat idegen lány előtt anyaszült meztelenül elégítsem ki magam.... ez többedszerre sem ment remegés nélkül.

Andi és Emő betoltak a szobába egy irodai forgószéket. A kerekekhez kötötték a lábamat sietős igyekezettel. Megkötötték a balkezemet is a szék karfájához is és aztán kendőt húztak a szememre. Utána már csak inkább tudtam mint éreztem, hogy körbetérdelték a széket, amelyhez pucéran ki voltam kötözve.

Amíg mindannyian levetkőztek addig Éva csendesen-lassan simogatta a zacskómat, óvatosan, nehogy idejekorán izgalomba jöjjek.

Aztán megkezdődött: Rámparancsoltak, hogy kezdjem el. Bekötött szemmel nem láttam semmit, az egyikük hátulról tartva a széket odatolt valamelyik lány elé. Én a szabadon maradt jobbkezemmel ütemesen kezdtem rángatni a fitymámat. Eleinte égetően dörzsölődött a makkom, aztán lassan kiegyenesedett a maga teljességében ágaskodó hímvesszőm. Időről időre, úgy kb. 10 mpercenként odafordítottak a következő lány elé, akik olyan közel voltak az ágyékomhoz, hogy a kéjben úszó dorongom hegyén éreztem a forró leheletüket. Nem tudom, hogy egyáltalán körbe értem-e egyszer, mert olyan gyorsan felszaladtam a csúcsra, hogy vörös gyönyörben úszó tekintettel bőlevűen belocsoltam ondóval Emő domborulatait, aki sikítozva, nevetve állta a tüzérségemet .....

Úgy ahogy voltam ott hagytak. Ha jól hallottam, távoztukban azon kuncogtak, hogy a fogadás szerint Emő estig nem zuhanyozhat, bár hangja alapján ez nem viselhette meg nagyon. Szerencsére a jobb kezem még mindig szabad volt, így hamar leoldoztam magamról a kötéseket és kimerülten éhesen átvánszorogtam az ágyra, ahol kialudtam magam a délutáni folytatásig.

Esteledett már, amikor újra jöttek. Hangjukat az ajtón túlról visszhangozta az elhagyott, üres emeleti folyosó. Ebből következtettem arra, hogy a földszinti szobák is üresek lehetnek, hiszen máskor csak halk ajtózárnyitódásról tudtam meg, hogy ismét itt vannak. Valószínűleg a búcsúbulira készülődött mindenki, ezért nem voltak a szobáikban. Másnap véget ért a tábor, a következő estére aztán már csak az maradt, akinek a vonat-csatlakozása holnap után lesz.

Csak Emő és Andi jött. Márpedig ha Andi vezeti a csaptot, akkor már jól tudtam, hogy abba némi megaláztatás mindenképpen belejátszik.... tapasztalat volt ez.

Hűvösebb nyári nap volt ez, összekuporodva ültem az egyik üres ágyon, magamra húzva egy másik lepedőt néztem ki az ablakon a sápadt nyári világba. A két lány, magától értetődő határozottsággal, egy szót nem szólva levették rólam a lepedőt és anyaszült meztelenül kitereltek a WC-be. Megvártak a fülke előtt és átvezettek a zuhanyozóba.

Az elmúlt napok élményei után szinte természetes volt számomra, hogy két felöltözött fiatal lány tekintetének kereszttüzében lezuhanyozom. A forró víz átjárta a bőrömet, jólesően felmelegítette kissé kihűlt pólusaimat. Fejemet és tarkómat a vízsugár alá tartottam, átengedtem magam a kiömlő zuhatagnak. Emő és Andi jelenléte most még erekcióra sem volt érdemes. Tudtam, úgyis lesz benne részem a következő órákban.

Letörölköztem, majd visszaadva a törölközőt megindultunk a szobába. Meztelen talpam halkan csattogot a folyosó linóleumán. Az ajtót ismét kulcsra zárták mögöttem. Kettesben maradtam a lányokkal. A többiek később jönnek - mondták. Figyeltem, hogy mi a szándékuk? Megvárjuk-e őket.

Vártunk. Aztán Andi kiment, hogy felhozza őket. Emővel maradtam kettesben. Sejtelmes mosollyal az arcán közeledett hozzám. Keresztben az ágyon hanyattdöntött. Behunytam a szemem és átadtam magam az érzéseimnek. Puha keze és - izgalomtól jéghideg - ujjai először a zacskómat fogták közre, amitől az hirtelen ráncosan keménnyé összehúzódott. Volt bennem valami felszisszenés és tagadhatatlan kéj is, ahogy a hideg keze ágyékomhoz ért. Markolászását és símogatását folytatta, amire a hímtagom merevedéssel válaszolt. Makkomon kifeszült bőrömet mutatóujjával közögetve símogatta a szökőkútnál. Már az első előcseppek is megjelentek tudtára adva, hogy harcra készen vagyok. Nem szóltam egy szót sem.

Selymes kézjátékát visszafogottan folytatta, miközben arra lettem figyelmes, hogy az ágy matracán egy másik ütemes rugózás is eluralkodik. Nem néztem fel, fejem az ágy túloldalán továbbra is lefelé lógott. De tudtam, hogy bal kezével egyre szaporább mozgásban önmagát kényezteti. Innen ered ez a mozgás az ágyon. Emőnek most csak látványként van rám szüksége.

De magára is vigyázott. Nem akarta idejekorán kielégíteni vágyait, hiszen még csak most kezdődik a délután. Andi visszatért már Csilla és Éva társaságában. Emő - úgy láttam kicsit elpirulva - abbahagyta a simogatásomat és felállt az ágyról. Én is felültem. Meredező falloszom szinte világított a felajzott makkom. Andi kezében egy műanyag flakon masszázsolajt pillantottam meg. A másik kezében.... a másik kezében pedig egy vibrátort.

Tudtam, hogy közeleg ennek a hétnek a vége és azzal is tisztában voltam, hogy a lányok még egyszer utoljára bele fognak húzni, hogy kihasználják a vissza nem térő alkalmat, amit ez a helyzetem teremtett számukra. Aznap délutáni/esti szándékaikat illetően azonban tévedtem, mint rövidesen kiderült.

Két emeletes ágy közé hamarosan matracokat fektettek a földre. Franciaágyat teremtettek úgy, hogy azok szét ne csúszhassanak fetrengés közben. Az ágyak vaslába közrefogta a matracokat, amelyek fixen feküdtek egymás mellett. Emő volt a délelőtti rulett győztese. Elsőnek neki járt a jutalom.

Emő a bujaságot (ennél jobban) nem cifrázta. Miközben Andi, Éva és Csilla - mindegyikük lenge nyári ruhában, de azért felöltözve - a matracokat körülvevő ágyakra ültek, lábuk lelógott a fekvőhelyemre, mert persze én kitárulkozva és meztelenül hanyattfeküdtem.

Emő viszont két könnyed vállmozdulattal kisiklott pántos ruhájából, mely lágyan a földre hullott, és csupaszon odalépett, majd letérdelt hozzám. A szeme csillogott. Finoman, de határozottan széthajtotta felhúzott térdeimet, miközben három cinkosa közvetlen közelről, akár egy mozi első sorában, csupán fél méterre tőlünk csendesen és felajzottan figyelni kezdett.

Emőt nem zavarta, sokkal inkább fokozni látszott izgalmát, hogy közönségünk csupán karnyújtásnyiról szemléli magánszámát. Lehet, hogy ez volt az Ő kívánsága?! Vagy a nyeremény feltétele?! Nem tudhattam.

Bal kezével finoman ismét játszani kezdett velem. Ezúttal szemben térdelt két, földre feszített és széttárt lábam között, jobb kezével pedig maga alá nyúlt és símogatta csiklóját.

Nem kellett sok idő, sem neki, sem nekem. Rövidesen harcra készen vártam, hogy befogadja dárdámat a meleg húsa. És a makkom alatt szorítva, bevezette férfiasságomat a puncijába. Belemozgott, belehelyezkedett és azzal a nem evilágba révedő - hangatalan sóhajjal kísért - nézéssel, amely minden nőnek sajátja a behatolás pillanatában, lovaglóülésben elkezdett ütemesen, lágyan mozogni.

Csendes, meghitt szeretkezésnek indult. Tenyerem a buja idomaira tapadtak. Csípőjét fogtam kétoldalt. Jobb kezem mutatóujjával bátortalanul besimítottam feneke vágatába. Egyre lejjebb haladva ujjammal elértem az ánuszát és ott izgattam síkossá vált rózsáját.

Bal kezemmel derekát fogtam és segítettem az ütemet tartani lovaglásában. Majd két kezem körmeivel végigkarcoltam egész hátát. Fenntről, a nyakától  haladva lefelé és vissza, végig a gerinchajlatban. Feje szinte rögtön a plafon felé fordult. Inkább éreztem, mint láttam behunyt szemeit. Oldalán vgigsimítva kezeim elkalandoztak a dús melleiig, végül erőteljesen megmarkoltam őket. Felsőteste megemelkedett, hogy könnyebben hozzáférhessek kebleihez, miközben csipője gyorsuló ütemben kezdett fel-le ringani az ágyékomon.

Odalenn éreztem, túl gyorsan emelkedik az örömöm. Megpróbáltam kiugrani a testemből, hogy kitartsak, amíg Emő eljut a csúcsra, de majdnem rajtavesztettem. Oldalra néztem és megint szembesültem vele, hogy az ágyon ülő Csilla és Éva (Andi a másik ágyon ült a jobboldalamon), közvetlen közelről nézik, fürkészik, élvezik együttlétünket.

Ettől olyan elementáris erővel megugrott az izgalmam, hogy szinte pillanatok alatt feljutottam a csúcs közelébe, ahonnan már nincs visszafordulás. Jobb kezemmel elszorítottam a makkomat, még éppen idejében, hogy a feltörő kéjtől ne kezdjek megállíthatatlanul Emő forró barlangjába fröcskölni.

Hogy Emő is nézte-e barátnőit, azt nem tudom. Inkább lehunytam a szemem és bal tenyeremet a mellére szorítva, jobb kezemmel csípőjének mozgását erősítve irányítottam, játszottam Emő testén, melyre hangosodó zihálás volt a válasz.

Emő ekkor hátradőlt, gyönyőrű testét ív alakban megfeszítve kezeivel a bokámra támaszkodott és éreztem, haogy vaginája szorosan ráfonódik péniszemre. A mozgás kisebb volt, belső szoírtása azonban ismét megindított felfelé. Gyönyörű látvány tárul szemem elé. Dús kelblei méltóságteljesen és lágyan himbálóztak hátrafeszített testén. Csukott szemmel sziszegett, ahogyan közeledtek a beteljesülésének pillanatai.

Váratlanul mozgás támadt. Szinte csak árnyat láttam, aztán egy nedves, zamatos punci rakódott a számra, a maga teljességében megnyílva egyenesen és kérdezés nélkül a csiklóig nyújtottam a nyelvemet. Csilla volt az. Rám ült.

Emő mozgásán éreztem, hogy előrhajol és a vele szemben (rám)guggoló Évával összefonódnak karjaik. Aztán mellükön kényezetetve egymást, bimbóikat szoros ujjakkal morzsolgatva elszabadult bennem a pokol. Ezt már nem lehetett elviselni. Nem tudtam visszatartani.

Gyönyörömnek erőteljes löketei már megindultak, amikor éreztem és a sikolyokból hallottam is, ahogyan a rajtam lovagló lány öröme beteljesedik. Záróizmai szinte agyonpráselték kéjes összevonaglásukban még javában spriccelő dárdámat, de Emőnek ekkor már nem volt rám szüksége. Szinte egyidőben és egyszerre elmentünk.

Csilla a szeretkezés és a hármas együttlét időtlenségében talán csak egy perc kellett még hozzá, hogy Emő mellei közé fúrva arcát, hangosan kifakadva élje meg orgazmusát, melyet az arcomon ülve kapott meg.

Úgy éreztem többet arról a matracról én már fel nem kelek. Pedig Andi és Éva - tudtam jól - vártak a sorukra.

Címkék: saját fantázia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr851641305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása