HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Nyári meglepetés

Szexofon 2010.01.14. 07:02

Tavalyelőtt nyáron volt, hogy egy héttel előbb lementem a Balatonra. Több volt a szabim, így alakult. A Kedves vonattal jött utánam, kinn vártam az állomáson.

Este hosszas vacsora a bérelt ház teraszán. ragyogó idő és valamiért még szúnyogok sem voltak. Aztán amikor a család kidőlt, mindenki elvonult aludni, a kedves hátrahívott a ház mögé az udvarba. Későre járt már, tán éjfél is elmúlt.

Pokrócot terítettünk a fűre és néztük a csillagos eget, élvezve hosszú kihagyás után a kettes együttlétet. Nem volt eg ytalány, hogy hamarosan bujálkodásba fog torkollni az este.

Mikor a párom kibújt a könnyed nyári ruhájából (előtte lefejtette rólam a pólót-nadrágot) kezemet óvatosan és reakciómat fürkészve "oda" vezette.

Teljesen leborotvált a puncijánál, ez volt az Ő meglepetése. Korábban - még a szabi előtt - hármasban egyik (igen bizalmas) haverunkkal - nevezzük itt Mesternek -, akibe a Kedves annak idején nagyon szerelmes volt, de beteljesületlen kapcsolatuk évtizedes barátsággá szilárdult, beszélgettünk a fazonírozásról, meg annak kezdetéről a Kedvesnél, akit éppen Mester beszélt rá az intimborotválás előnyeire. Majd ezt a sztorit is megírom egyszer.

Ez adhatta Kedvesnek a tippet, hogy egy hétnyi nélkülözés után meglep vele. És sikerült. Volt egy csajom, akit egyszer rábeszéltem erre évekkel ezelőtt. Most azonban meglepiként kaptam a csupasz puncit. Sajnos annyit ittam már addigra, hogy a varázslatosnak indult szerelmeskedés a szabad ég alatt kudarcba fulladt. Nem voltam képes helytállni. Ezt ma is sajnálom kicsit.

De az izgalom bennem maradt, így később nyugovóra térve, már a hálónkban pótoltam a kimaradt szerelmeskedést. Azóta megint fazonírozza. Nekem is jobban tetszik így, de jó volt kipróbálni.

 

Címkék: megtörtént eset

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr221669229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2010.03.12. 19:27:13

Ezt én is meglepi ajándékként adtam a kedvesemnek annakidején, annyi különbséggel, hogy "közmegyegyezéssl" azóta is így tartom karban :P

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.03.15. 22:00:07

@Dors: Hmmmm... akkor most vesztettem magamban egy fogadást.

Dors 2010.03.16. 01:42:39

Kíváncsi vagyok, én hányadszori nekifutásra nyerem meg a magamét...
süti beállítások módosítása