HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Hét nap (befejező rész)

Szexofon 2010.02.01. 07:07

Miután felavattatták velem Anikót, őt már nem láttam többet. A lányok párbeszédeiből úgy tűnt, valahol a házban tartják őt is bezárva meztelenül. Az utolsó éjszakára. Nem tudtam mi lesz másnap. Mit terveznek. El kell engedniük valahogy.

Este volt már mire jöttek a szobába. Megvacsoráztam, kiengedtek a vécére és lezuhanyoztattak gondosan. A búcsúéjszakára már nem cizellálták a vágyakat és a játékaikat velem kapcsolatban.

Hokedlire állítottak, kicsit - szinte szórakozottan - játszadoztak a farkammal, fogdosták miközben beszélgettek egymással. Végre Éva közölte, most az egyszer és utoljára lehet kívánságom. Én dönthetek arról, melyikükkel akarok dugni. Néma csend volt a válaszom. Tudtam, hogy a többiek ott maradnak és végignézik, de nem ez lett volna az első alkalom a héten.

Annyi féle és fajta orgazmuson és helyzeten mentem át fogságom ideje alatt, hogy arra sem tudtam volna válaszolni, melyikükkel hányszor közösültem és milyen formákban. Csak egy valaki nem rémlett! És ez a legridegebb volt közülük: Andi.

Némán rámutattam. Mindegyikük mosolygott, csak épp a kiválasztott nem. Ebben cinkos voltam Csillával, Emővel és Évával. Együtt láttuk micsoda extázis volt Andinak az együttlétük Évával. Most csak Ő és csak én. Szeretkezni fogunk.

Búcsúszexre készültek a lányok. Egyhetes dominaságuk a végére jár.

Odaléptem Andihoz és szájon csókoltam. Merev fadarabként, szinte zavarban állt mozdulatlanul. Bal kezemmel átfogtam a derekát, jobb tenyeremmel a tarkóján simogattam. Meztelen derekam és ágyékom hozzápréselődött, bőrömön éreztem farmerjének hieg fémgombját, blúza alatt piciny mellének kemény bimbóit. A lábujjam a cipőjéhez ért. Ott álltunk ketten, egy csupasz férfi és egy felöltözött nő.

A másik három diszkréten a háttérbe húzódott, nézni kettőnk játékát. Minden érintésemmel, minden mozdulatommal azon voltam, hogy Andi testében vágyat ébresszek. Kezem a tarkójáról lassan és finoman csúszott le a hátán. Fenekéhez érve kézfejemet becsúsztattam a farzsebébe, kivettem onnan és keményen megfogtam a fenekét.

Hajlatába nyúlva feljebb emeltem és magamhoz húztam, miközben csókjaimból áttértem a nyakára. Belecsókoltam a nyakába, füle alatt kényeztettem a számmal. Éreztem ahogy a merev tartása oldódik. Egész lénye, ha nem is az elméje de a teste elkezdett hangszerként muzsikálni érintésemre.

Finoman és egyenként gomboltam ki blúzát. Közben mélyen a szemébe nézve. Kiismerhetetlen mélységű sötétbarna szemei nem árulták el mi lakozik benne. Egyszerűen semmit nem tudtam kiolvasni belőlük.

A blúza szétnyílt, leengedett kezein át megszabadítottam tőle. Letérdeltem elé és kioldottam nadrágját. Fehér, szinte jellegtelen bugyi volt rajta. Lehúztam a farmert a térdéig, majd - cipőjét rajthagyva - kibújtattam belőle. Kétoldalt megfogtam a csípőjét. Simogattam picit, szemeim apró, sportos melleire szegeződtek.

Hirtelen támadt agressziómban egyetlen mozdulattal letéptem róla bugyiját. A vászon hatalmasat reccsent. Andi felsikoltott, de nem mozdult. Ott állt előttem meztelenül. Szemeimet szinte belefúrtam háromszögébe, majd felálltam és kézenfogva az egyik ágyhoz vezettem. Magassarkú cipője élesen kopogott a szobában.

Leültettem az ágyra és föléhajolva hanyattdöntöttem. Kezem már a lábaközét simogatta dörzsölte, miközben vad elszántsággal csókoltam. És Ő először visszacsókolt. Átadta testét nekem, a férfinak. Sikamlós nedv áradt szét ujjaim között. Folytattam amíg tudtam, hogy készenáll a befogadásomra.

Ráfeküdtem és egyik kezemmel felsőtestemet fölötte tartva, dárdámat bevezettem a puncijába. Andi szája hangtalanul szétnyílt. Szemei lecsukódtak. Magába fogadott.

Puhán és érzékien kezdtem ringatózni benne. Rá figyeltem, azt akartam, hogy neki jó legyen. Oldalt tekintve láttam, amint a másik három pajtása néz minket és susmorog. Ez megint felizgatott.

Vagináját szűkre zárva szinte folytogatta makkomat, miközben ütemesen döfködtem. Fokozatosan adta át magát a gyönyör ritmusának, lábait terpeszben kiemelte, kezével megragadta, megmarkolta fenekemet, körmei beleágyazódtak a párnáimba, amit csak fokozta kéjemet. Vad szorítással és fogai között sziszegve húzott újra és újra magába. Éreztem ahogy puha húsát belülről hasítja a farkam.

Pici és kemény melle kitartóan remegett, most fejét oldalra hajtva megfeszült egész teste megfeszült. karjaival már az ágy vastámlájában kapaszkodott. Feszes inai kidagadtak a karjain és csuklóján, nyakán az ütőerek majd megpattanva kidudorodtak.

Láttam ahogy szemét összeszorítva vicsorog a kéjben, ajkát beharapva nyüszített és nyögdécselt, valahányszor a dárdám mélyre és egyre mélyebbre feldöfött belé.

A beteljesülését a farkammal éreztem. Hirtelen úgy összeszorította férfiasságomat izmaival, hogy moccanni alig bírtam. Kéjes dörzsölése kínzó szorításba ment át, melyből akig tudtam moccanni, de tudtam, most nem hagyhatom abba, itt az orgazmusa.

Lelki szemeim előtt már vér pattant a makkomból, attól féltem ha kihúzom a fogságából, nem férek be vissza a gyönyörtől görcsben rángó izmai között. Mintha valaki teljes erőből, marokkal fogta volna a farkamat. Döftem rajta még kettőt, majd újabb kettőt, inkább csíbőből semmint a dárdámmal. Kiáltás és kéjjel teli nyögés szabadult fel a torkából, dereka messze megemelkedett az ágyról, Andi kéjben vonaglott alattam.

Puha mozgással megvártam míg rángása lelohad, majd határozott fogással és mozdulatokkal hasra fordítottam. Nem ellenkezett. Kicsit öntudatlan volt még a gyönyörtől és én szabdjára ereszetttem állati énem legbelsőjét.

Hátulról lábai közé térdeltem, csinos popsiját szétnyitva hátulról hatoltam beléje, ugyanoda, ahol imént dugtam őt. Síkos, nedves és befogadó barlangjába élvezettel, könnyedén csúsztam be.

Passzív volt, de ez most nem érdekelt. Az iménti hévből még nem estem vissza, így hevesen láttam neki, hogy saját örömömre, dugjam, nem! Nem hanem basszam őt!

Ez nem szerelmeskedés volt, ez nem dugás. Párzottam vele, legbelsőbb énem állati részének szabad teret engedve döngettem a fenekét. Öklei görcsben kapaszkodtak, gyűrték a lepedőt, vöröslő feje az ágyba préselődött.

Megemeltem csípőjét, feltérdeltem és pont ebben amagasságban tágan nyíladozott előttem puncija. Azonal visszatoltam belé nedvességtől csillogó dárdámat.

A rövid megszakítás után ismét heves mozdulatokkal, térden állva dökfödtem. Kezemmel fenekét széthúzva diktáltam az iramot.

Andi jajjogot én meg vicsorítva üvöltöttem, nesze-nesze te kis kurva. Nem ismertem magamra, nem tudom, honnan szabadult fel bennem ez a vadállat. Én úgy szeretkezem mint egy lepke, de most felismerhetetlen voltam.

Jobb hüvelkyujjamat elém nyíló ánuszába süllyesztettem vastagon. Valahányszor mélyebbre toltam benne farkamat, ugyanabban a ritmusban ujjaztam a fenekét.

Forgattam benne az ujjamat, minden alkalommal mélyebbre és mélyebbre hatolva benne, mintha el akarnám érni benne dolgozó kőkemény dárdámat.

Másik kezemmel húztam és vontam teljes csípőjét, teljesenen az irányításom alatt állt, gyönyörű látványa, izmos háta, kitárulkozó formás, izmos popsija fokozta gyönyörömet.

Minden lökésre úgy éreztem, most lmegyek, de ahogy feljebb és feljebb jutottam a kéj létráján, ott beteljesülés helyett a gyönyör egy újabb fokozata várt rám.

Talán csak másodpercekig, talán hosszú percekig ökleltem így, az idő elvesztette jelentőségét, mire az utolsó kaput átlépve kiszakadt belőlem az üvöltés, hatalmas és hosszann tartó spriccelésekkel lüktetően adtam belé nedvemet. Már áléltan hanyatlottam hátára, ágyékom még mindig önállóan működött. Újabb és újabb rángásokkal lövellte belé ami csak bennem volt. Tudatom nem volt, fejemnek csak a kéj jutott.

Elaludtam. Hajnalban magányosan, lucskosan és nedvektől ragacsosan ébredtem. A négy lány jött vissza értem.

- Indulunk.

Véget ért tehát a rabságom. A tűző napsütésbe, szabadon vezettek ki meztelenül a lányok a hátsó kijáraton, az konyhán át.

Andit leszámítva a lányoknak még újra támadta vágyaik. A szabad ég alatt fogtak és játszadoztak meztelen testemmel. Újabb fotókat csinált, ezúttal Andi, mint vadászokról a trófeával.

Egy kopott régi Daihatsu állt az üzemi bejáratnál. Csapott hátulját felnyitották. Csomagtartója pokrócokkal volt kibélelve. Belefektettek, majd rámcsapták a tetejét vihogva.

A kocsi szinte azonnal indult. Hallottam amint a kerekei kipörögnek a kavicson és félórányi autózás következett ismeretlen tájakon. Nem láttam semmit. Ők mind a négyen az utastérben ültek, hangjaik, beszélgetésük szűrten áthallatszott hozzám. Tudtam és értettem, azt beszélik meg, ahogy Anikót fogják majd kitenni.

Valahol estefelé egy kiszemelt stégnél, a nádasban meztelenül viszik be a Balatonba. Ruháit és cuccait a szomszédos strandon teszik le, majd elhajtanak. Mire Anikó csupaszon kijöhet a vízből, anélkül, hogy bárkinek alkalma volna meglátni, ők már messze járnak a kocsival. Ez volt tehát a tervük. Gondoltam velem is így tesznek.

A kocsi most hatalmas hepehupákon ugrándozott, letértünk az aszfaltról. Fejemet egy bukkanónál a fölöttem lezárt kalaptartóba vertem. A kocsi lassított, majd megállt.

Kiszálltak és kocsiajtó csapkodást hallottam, majd kinyílt fölöttem a csomagtartó. A nyári, émelyítő virágillattól dús levegő felszabadítóan áramlott be a tüdőmbe.

Egy erdőben voltunk, vasúti tötlés és sín ment mellettünk. Fehér lenkötelet kötöztek kezeimre, annál fogva vezettek, mint egy állatot.

Talpamat szúrták az éles töltéskavicsok, lábamat meg-megégette a sínek forró vasa. talán száz métert mentünk, majd egy ösvénynél letértünk, be a bokrok közé. Az erdőben vezettek pucéran és vihogva. Andi vállán hátizsákomat láttam, benne nyilván a ruháimmal...

Kiértünk egy füves tisztásra. Lábaimnak megkönnyebbülés volt a szőnyegszerű pázsit érintése. Kimentünk a közepére, távol, minden lakott helytől, csak a szélben lengedező fák surrogása hallatszott. Kezeimről nem vették le a köteléket.

Gyors numerára tartogatták utolsó izgalmukat. Dugni immár képtelen voltam, de nem is ez volt a tervük. Egy hevenyészve leterített pokrócon sorban egymás után, Emő, Éva és Csilla, felhúzták nyári ruhájukat terpeszben kitárva előttem puncijukat és sorban egyenként mindegyiküket kinyaltam. Sietős kéj volt ez nekik, befejezésül vitték magukkal emlékbe a hazaúton. Számban hármuk nedve keveredett, mikorra Csilla édeskés puncijával végeztem, a mögöttem őrként térdelő Andi is befejezte ujjazásomat, mely kéjt nem okozott, csak a tudatot, hogy alá vagyok neki rendelve.

Befejeződött hát. Csilla egy magányos fához vezetett. Kezemet testem mögött hátrakötötték, nyakamat újabb kötelékkel a fához rögzítették. Mire végeztek egy kocsi hangját hallottam a földúton közeledni. Nem estek zavarba, még csak oda sem pillantottak. Aztán amikor felismertem a Daihatsu hangját megértettem miért nem jöttek zavarba. Andi időközben elment, csak én nem vettem észre, most a kocsival idejött.

Ott álltam előttük meztelenül az erdőben. Kezeim hátrafeszítve, a nyakamon átvetett kötél a fa törzsén átvetve. Csilla szólt hozzám.

- Mire innen kiszabadulsz, mi már messze járunk. A cuccaid és a ruháid innen 300 méterre vannak annak az útnak az oldalán, egy rozsdás sorompó mellett a kukoricásban. Többet ne halljunk rólad és ne is láthassunk. Ne feledd! A fotók nálunk vannak!

Ezzel sarkonfordult és elment. Beültek a kocsiba és nagy port felverve elhajtottak. Mikor elült a távolodó autó zaja, magamra maradtam az erdő csendjében. Szégyenlősen letérdeltem, majd leültem. Csupasz fenekemet szúrta a tisztás füve. Összekötözött kezeimet átvetettem a talpam alatt, így pillanatok alatt előrevettem a két csuklómat és fogamhoz emelve lassan kiszabadítottam magam a kötelékekből. Amikor ez megvolt, nyakamról levettem a köteléket és meztelen erdőjáróként megindultam a földúton, remélve senki nem talál rám.

Már kezdett eluralkodni rajtam a kétségbeesés, hogy átvertek és itthagytak a semmi közepén anyaszült meztelenül, de egy forduló után megpillantottam egy régen elhagyott sorompó csonkját az út szélén. Odavezető úton egy közeli autóút zajait hallottam. Néhány jármű oly közel haladt, hogy  - bár nem láttam - a biztonság kedvéért az árokba feküdtem. Ernyedten csüngő falloszom porosan és a kiserkenő folyadéktól mocskosan csüngött le lábam közé.

Végre megtaláltam a csomagomat. Mohón nyitottam szét a tetejét. Tettek bele egy ásványvizet és felöltöztem. Bőröm egy egész heti csupaszság után ismét ruhát érzett magán. A végén cipőt húztam, kész vagyok.

A ruha érzése börtönként hatott rám, mint vademberekre erőltetett öltözék. Fura volt ismét megszokni. Hozzászoktam a meztelenséghez. Felvettem a zsákomat és elindultam a civilizáció felé, hogy stoppoljak haza.

Epilógus

A négy lány egyikével sem találkoztam soha többet. Nem kerestem őket és nem is küldtek figyelmeztető jelzést. Úgy gondolták elég volt az amit tudok. Gyönyörökkel, szexszel, megaláztatásokkal és kéjjel zsúfolt egy hét után hónapok teltek el, mire ismét egy lány érdekelt. Több mint félévig senkivel nem szerelmeskedtem. Nem is érdekelt. Ösztöneimet hosszú hónapokra előre kiszívta amit tettek velem.

Aztán sűrűn váltogattam partnereimet. Soha, senkiben nem találtam rá annyi izgalomra, fantáziára és változatosságra, mint a négy lányban és amit velük átéltem.

VÉGE

Címkék: saját fantázia

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr71706917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2010.03.13. 17:44:51

No. Végig visszaolvastalak (csak a korábbi két videó maradt ki, most technikai okok miatt nem tudom megnézni, de bepótolom, amint lehet). Végre! Mit mondjak, csak megszilárdult bennem, amit a puzzle-ról mondtál.
A Hét nap pedig olyan ötletgazdag, dús fantáziáról árulkodik, hogy... könyvet kellene írnod. A stílusod is megvan hozzá, no doubt.
A vibrátoros rész kissé ütött :) Viszont ki nem találnád, hogy az egész sorozatból melyik mondat ragadt meg bennem leginkább. Ezért elárulom. Valahogy így szól: "azóta sem tudok úgy joghurtot enni, hogy fel ne állna tőle a farkam" :D
Várom, hogy a hosszú hétvége után újra olvashassak valamit tőled :)
süti beállítások módosítása