HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Aranyköpések szeretkezés közben

Szexofon 2010.04.19. 07:07

Ma reggel inkább olvasnivalót adok.

Válogatás a netes legendáriumból:

 

Előzményként csak annyit, hogy egy kész állatkerttel alszom minden éjjel. Na nem kell félreérteni! 2 db plüss pandamaciról van szó, és egy nyusziról, volt egy macska is, de azt elkunyizta a húgom kisfia.
Szóval minden este ott figyel a két panda maci, egy kisebb és egy nagyobb, meg a nyuszi. Az eksönök fül-, és szemtanúi évek óta.
- Anno kedvesem mindig figyelt arra, hogy kiszálljon időben, na ennek a kisebbik maci látta kárát. Azóta csak Ragacsnak hívom...

 

 

Anno, még a KISZ-es időkben szervezett építőtáborban utolsó este betonrészegre ittam magam és a tábori diszkóban felcsiptem egy egészségügyis csajt. Nagy nehezen eljutottunk a szobájáig, én pedig kellően részeg állapotomban ráfeküdtem a leányzóra és borzasztóan elkezdtem nyomni neki. Én baromira élveztem a dolgot, gondoltam én vagyok a világ legnagyobb csődöre, mikor egy jó 10 perces erőlködés után rámszólt a lány:
- Mi lenne, ha nemcsak a szőrt bodorítanád?

- Kérlek, tedd még bennebb !!!!
- Sajnos nem megy jobban, kívül már ütközik.

... fekszünk az ágyban, a barátnőm egy darabig szemléli a merev eszközt aztán megkérdezi:
- Ugye te jobbkezes vagy?

Egy másik alkalommal a klasszikus pózban már a csúcshoz közel. A csaj hevesen rúgkapálózik, erre a srác:
- ha lerúgod a Metallica posztert esküszöm kiváglak

Késő délutáni órában szeretkezem. Telefon ágy mellett, csörög. Odanyúlok: Hálló! Ex-kedvesem hangja: Mi jót csinálsz?

Én: Szeretkezek.

Ő: Bocs. Telefon lerak, partnerem megszólal:

Ezt a baszást nevezed te szeretkezésnek?

Én: Ja, akkor várj egy kicsit, visszahívom.
Ezek után kb. 10 percig csak röhögni tudtunk...

A minap épp teljes erőbedobással lovagolt rajtam a kiscicám, amikor egyszercsak lelassít, és azt mondja: Úristen, de jól nézel ki most , így a baáramló fényben, (jól van na, neki tetszem)
Mire én elég igerülten: Ne nézegess, használj!!!
Utána elröhögtem magam

Férfi: - Jössz felülre?
Nő: - Kösz most nem. Tériszonyom van.

Fiú és lány a moziban:
Fiú: Megcsókolhatlak?
Lány: Hogy kérdezhetsz ilyet ? Hisz épp most szoptalak le!
Fiú: Engem?

 ....akarom ... akarom
- Énis ! énis !
- úgyértem a karom, rajta fexel ....
( nevetés ) 

Egyszer vetkőzés közben elsütöttem valami félig-tréfás célzást arra, hogy, izé, nem éppen XL-es vagyok odalent. Mire a NŐ: "Márpedig ebben a szobában ez a legnagyobb f..., tehát ezt fogjuk használni!"

"Ráélvezek a hasadra és ragadjunk össze..."   

Barátom folyton korai magömléssel küszködött. Egyszer nagy nehezen becserkészett egy lányt, vetkőzni kezdtek. Aztán amikor a barátom lehúzta a bugyit a lányról, az alsónadrágjába lőtt. Nézi a lány a dolgot, majd így szól:
-Nem is baj, nekem komoly kapcsolatom van!

Ágyban, párnák közt, kissé hideg szobában, pozícióváltás: párom fölém térdelt, egyben a vállára húzta a paplant és csak ennyit mondott: Batman... az aktus természetesen röhögésbe fulladt

Egy régi barátnőmmel az ágyban.
A másik ágyon a húga a barátjával.
Éjszaka, tök sötét.
Megszólal a húga:-Mit csinálsz nővérkém?
Mire a barátnőm:-Vanilliás rudat szopogatok:)))

Legyen már neked jó, mert nekem már nagyon rossz....

Kedvesem egy finom kis kézimunka után így kommentálta ténykedését:
- Most megbüfiztettem szegénykét...

Nemrégiben, a fürdőszobába mentünk egy kis testi lelki megtisztulásra. Szó mi szó, letéptük egymásról a ruhát a kádba már folyt a víz.
Felültettem a kád szélére és nagy lelkesedéssel nekiláttunk, amikor is érezni kezdtem, hogy csúszunk hátra. Mielőtt bármit is tehettem volna a barátnőm dobott egy hátast a kádba, én pedig olyan balerinásan fél lábon egyensúlyozva kirúgtam a fürdőszoba ajtót :)))

Kedvesemmel a csúcsponthoz igen közel jártunk, amikor szokásához híven meglehetősen hangot adott az élvezetnek. Talán kicsit erősebbet is a szokásosnál.
Mire én:
-Mitől volt most ennyire jó neked?
Mire Ő:
-Végre elment a macska is!
(Ugyanis a játékos kismacskájuk még az elején belecsimpaszkodott a lelógó nagylábaujjába, és a csúcsponthoz érve megunta, és elnegedte a megpróbáltatott testrészt.)

Vad szerelmi csata közepén pózváltás kedvesemmel, úgy döntök térdeljen csak az ágyra aztán majd hátulról jól megkapja a magáét. Én ahogy álltam az ágy mellett egy óvatlan mozdulatlan ráléptem a távirányítóra és a tévé szépen bekapcsolt.Én bár hihetetlen röhögőingert kaptam, próbáltam úgy tenni mintha mi sem történt volna, de éppen időjárás jelentés volt erre megszólal a leány:

Sose gondoltam volna hogy Aignerre fogok élvezni! Na ezután félbeszakadtunk :D

Egy orvosi vizsgálat miatt néhány hétig nem ehettem állati eredetű fehérjét. Nem vagyok nagy húsevő, de a második héten már hiányzott. Egy este a következő felkiáltással buktam a  barátom szerszámára:

"Vééééééééééégre, húúúúúúúúúúúús!!!"

A fiú meg sem állt a lakás túlsó sarkáig...

A volt feleségemmel megy a móka, kellemes bemelegítés, orálisan próbálom fokozni az izgalmakat,érzem, hogy egyre jobban ficánkol és közben "úú...úúúú...úúúú". Gondoltam magamban, hogy ma este aztán bitang jó vagyok, egyszer csak felpattan, és kirohan a fürdőbe, hallom, hogy ezerrel megy a zuhany. Álló cerkával kimegyek utána, látom, hogy a kádban gugol, zuhany a lába közé irányítva. Nem túl áhítatos szemekkel közölte velem :

- Soha többé nem ehetsz lecsót b..meg!

Egyszer a barátnőmmel csináltuk, közben a fülét csókolgattam, de kioldódott az arany fülbevalója én meg véletlenül a számba szívtam. A torkomon akadt, de egy kis küzdés után sikerült kiköpnöm. Ez volt az én legjobb aranyköpésem szex közben.

Címkék: megtörtént eset

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr681917973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2010.04.19. 11:05:54

A mozis klasszikus a kedvencem: engem?! :D
Mond neked valamit az, hogy bogyiszlói lecsó? :P

Jadedreams 2010.04.19. 11:15:03

Nagyon jóóóóó!
Ez kellett nekem, így hétfő délelőtt. most már fülig ér a szám :D

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.04.19. 11:26:05

@Dors: Dors! Ijesztően jó a memóriád Velem kapcsolatban :-)

Dors 2010.04.19. 15:46:33

@Szexofon: Nem csak veled kapcsolatban, de rád különösen odafigyelek :P Azért köszi a bókot :)

Dors 2010.04.19. 15:47:42

@Jadedreams: Nálad is volt valami hasonló nem annyira rég, ugye? Na most akkor ki koppintott kiről? :P Jóvanna, megint nem bírok az elemi gonoszságommal... :D Bocsi :)

Dors 2010.04.19. 20:36:12

Ragacsról jut eszembe: micsoda perverzió már plüssmacira verni? :DDD Teddy bear fetish :P

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.04.20. 08:43:22

@Dors: lehet, hogy csak beleszaladt a baráti tűzbe :-)
süti beállítások módosítása