HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Újabb édeshármas...

Szexofon 2010.05.07. 07:08

Vágytam már egy édeshármasra. E blog a tanúság rá: éreztem, hogy közeledik. És végül megtörtént.

 

Tudtuk, hogy Enikő aznap nálunk alszik. Ilyenkor minden benne van a levegőben. De erőltetni semmit nem szabad. A remény és a lehetőség azonban megvolt. Hogy majd most...

A Kedvesnek benn kellett maradnia így már bőven este volt, mire (hullafáradtan) beesett. Sebaj, Enikő sem jött korábban, sőt, majd' félórával utána érkezett.

Szóval ottmaradtam két hullafáradt nőcivel, akik viszont nagyon örültek egymásnak. Elég ritkán van lehetőségünk Enikővel magában beszélni, mivel a pasija jelenlétében egy csomó téma náluk embargós (féltékenység-hektikus rossz viszony). Ők így élnek, ez van.

Megszoktuk, megszokták. A pia elég hamar megütötte őket, én azért ennél tartózkodóbban iddogáltam (vagy csak ellenállóbb volt a szervezetem? :-D).

Éjfél körül, szinte egyik percről a másikra Enikő kiütötte magát, elindult volna felfelé a hálóba majd némi közjáték után mégis visszatért hozzánk. 

Latin zene következett, amire a csajok egymással táncoltak a nappali közepén, én meg a kanapén ülve legeltettem a szemeimet rajtuk. Hagytam őket, hadd merüljenek el az édeskés hangulatban. Aztán végül vagy harmadik nekifutásra takarodót fújtunk.

A lányok előrementek az ágyba, nem volt kérdés, hogy együtt alszunk. Én még lennmaradtam a nappaliban egy finom cigaretta erejéig... majd utánuk indultam.

Felérve a hálóba látom, hogy a Kedves bugyira vetkőzve az ágy egyik szélén fekszik, Enikő pedig ruhában és harisnyában középen. Odamentem, levetkőztem (teljesen !) lekapcsoltam a villanyt és befeküdtem meztelenül úgy, hogy Enikő maradt az ágy közepén.

Persze még ébren voltak. Dumáltak röhögtek, bár azt nem mondanám, hogy nagyon maguknál lettek volna.... Első dolgom az volt, hogy Enikőt megszabadítsam az összes ruhájától a Kedves azonban nem állt kötélnek, a bugyijához - több kísérlet után is - ragaszkodott. Nem volt túl szexuális állapotban és tudom róla: ha nem akar, akkor nem erőltetjük :-)

Inkább az ágyban felénk fordulva, félálomban (de azért még ébren!) úgy döntött, hogy kukkol. Enikővel hamar összemelegedtünk (a Kedves csak egy fél karnyújtásnyira tőlünk, ez elég izgató érzés).

Mondtuk neki, hogy mi most rosszalkodni fogunk, de csak mosolygott, nem válaszolt. Egy ponton lekúsztam Enikő lábai közé és elkezdtem szájjal, ujjal kényeztetni...

Olyan tipikus és semmivel össze nem hasonlítható pillanat az, amikor egy nő átadja nekem a punciját, rásimul a nyelvem a csiklójára, ujjam behatol a nedves barlangjába. halk, szinte csak képzeletbeli sóhaj és kifeszülő test, mely felkészül a gyönyörre.

Most is sajnálom, hogy nem néztem a Kedvesre, vajon csillogtak-e a szemei.... Milyen érzés lehet nézni, amint a pasija a barátnőjét nyalja...?! Majd kibeszéljük ezt is!

Enikő azonban ezen az estén túl ittas volt ahhoz, hogy élvezkedése mellett öröme beteljesüljön. Úg ytíz perc után visszafeküdtem mellé, mire Ő a kezével megragadott és dolgozni kezdett a férfiasságomon... A Kedves pedig csak nézett, nézett. Szemeiben élvezet csillogott.

Amikor Enikő kézimunkája nyomán már túl közel voltam a csúcshoz, hanyatt fordítottam és ott helyben belebújtam

... szinte nem is dugtunk.

Addigra már annyira "fenn" voltam, hogy szinte fél perc volt és elmentem. Kár....

Kipihegve magam három kifli módjára szendvicsbe fogtuk Enikőt. Én voltam a legnagyobb kifli. 

Egyszercsak érzem, ahogy vendégünk karja ütemesen mozog.... Rögtön tudtam: ujjazza a bugyi alatt a Kedvest.

Ő sem tudta megszabadítani a tangájától, de ez nem Neki jelentett akadályt. Ami engem illet, kielégülten heverve megkerestem Enikő lábaközét és megadtam neki ugyanazt, amit közben Ő a Kedvesnek....

Hosszan voltunk így. Némán egymáshoz bújva, de senki nem fejezte be.

A lányok ma ilyen napot fogtak ki. Édesdeden elaludtunk. (némi csata azért még volt a párnákért)

Hát így alakult az estém, amely nem is teljesítette be egy igazi édeshármashoz fűzött, régóta bimbózó vágyaimat, de azért szex volt elég ahhoz, hogy étvágyamat egy igazira fenntartsa.

Ez volt a két és feles. A Kedvesem voyeurré züllött :-)

Címkék: édeshármas megtörtént eset

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr741978738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2010.05.08. 10:07:28

Hmmm... fincsi estének hangzik. Alakul ez :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.05.09. 19:03:24

@Dors: alakul,alakul, de ez még nem az igazi (volt) :-)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.05.09. 21:17:52

@Szexofon: Tetszett az irásod, az is, hogy türelmesen álltál hozzá és megvártad, hogy a csajok úgy érezzék mintha az Ő ötletük lett volna :)
Én nem vagyok még ilyen viszonyban a férjemmel. Nem tudnék egy ici-picit sem osztozkodni rajta, hogy neki jó legyen. Ráadásul nem igazán gerjedek a csajokra, csak az tetszik ha más csinálja.
A fordított felállás bejönne, de férjem is olyan "konzervativ" mint én, egyszerüen nem birná elviselni ha más férfi hozzámér.
Még önzőek vagyunk....

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.05.11. 15:05:28

@barracud4: nem biztos, hogy ez "még" kérdése. Van akinek megy megosztani az ágyat harmadikkal, van akiknek ez elképzelhetetlen.
De a vágyódást az élmény, az örömszerzés iránt érzem a soraidban... :-)
süti beállítások módosítása