HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Rúzs

Szexofon 2010.07.23. 07:15

Azt mondják, a női ajkaknak üzenetük van. Hogy mi férfiak nem is tudjuk, mert a tudatalattinkra, az ösztöneinkre hat. Női praktika ugye (nem tudom, hogy a nők tudják-e miért rúzsoznak, vagy csak megszokásból?)

Szóval immár közhely, hogy a száj a puncit szimbolizálja, ennek megfelelően mi hímek egy telt és vörös női ajakpárról rögtön a nőstény lábaközére indulunk rá valójában.

Hát nem tudom. Tény és való, hogy van valami vonzó, valami elegáns, valami különös abban, ha egy nő kirúzsozza magát. De egyben ünnepi is az én szememben. Soha nem volt olyan csajom, aki mindig rúzsozta volna az ajkát.

Írtam már egyszer egy ismerősünkről, a Vasutaslányról, akinek például olyan vastagok az ajkai, hogy minden második ember szükségét érzi megkérdezni Tőle: feltöltötte-e őket?

Nem, természetesek - válaszolja rendre unottan (én soha nem kérdeztem meg Tőle:-D)

Amikor pedig katona voltam (bizony!) az egyik szobatársam Pia Zadora (mond még valakinek valamit ez a név?) képe láttán csak annyit mondott:

- Micsoda szopós szája van!

- Ugyeeee?! kérdezett vissza a kép gazdája.

No megint valami, amiről lemaradtam. nAgyjából ennyi élényem van a női ajkakról, leszámítva azon megtörtént eseteket, amelyek korántsem aszociációkról szólnak a posztokban.

Szóval most magamba néztem és beszéltem a tudalattimmal. Meg kellett állapítanom, hogy a fényes, nedves, rúzsozott női ajkaktól nincsenek erotikus képzeteim. Ez nem azt jelenti, hogy ne tetszene.

De az igazat megvallva egy magassarkú cipőben lejtő kecses láb, egy formás popsi (niná!) vagy egy blúzon áttüremkedő feszes cici sokkal hamarabb kelt bennem szexuális képzetet semmint...

Sőt! A keze is. Bizony néha azon kapom magam, hogy ha egy csajjal beszélgetek, a kezem (és a gondolataim) el-el kalandoznak affelé, hogy férfiasságomat mondjuk hölgy kezébe képzelgem. Ez van :-/

Azért persze tetszik, hatásos és szép eszköz ahhoz, hogy valaki vonzó(bb) legyen. és azt hiszem ezzel eljutottunk ahhoz a vékony vonalhoz, ami elválasztja a vonzót az erotikustól.

Vonzó lehet még például (nagyon vonzó) a nő szeme. Egy szép csillogó szempár....Na abban el tudok merülni (huhh de mennyire!)

Ami vonzó, az egyszerre hat a szívre, a lélekre és az erotikus ösztönre...

Címkék: fotó

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr122153914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.07.23. 20:31:31

most hallottam először nálad, hogy a női kézre lehet ezt fantáziálni. ezentúl tudatosabban fogom használni a kezemet a gesztikulációimnál, hogy jól megzavarjam vele a férfiakat.
ha netán a vastag húsos számra nem figyelnének föl :)

Esbeth 2010.07.26. 00:11:02

Én nem rúzsozom az ajkam soha... magától is elég telt és hangsúlyos... engem nem az szokott zavarba hozni, ha a mellemmel beszélgetnek (ha kiteszem, az okkal van ;-D), hanem ha a számat nézik...
A kéz meg szerintem is lehet határozottan erotikus... persze, én a másik oldalról nézem... pl egy zongorista ujjai, mikor játszik...:D

Dors 2010.07.26. 00:30:37

Igen jó kis kép :D

Esbeth: vagy egy gitárosé... hmmm, láttam már olyat, nagyon beindított.
Ha nézik a számat, tuti, hogy leheletnyit megnyalom :P Amúgy csak alkalmanként rúzsozok, igazából nem szeretem, de ha "kell", elviselem, megéri :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.26. 09:40:05

@barracud4: Akkor ezentúl figyelj erre is. Lehet hogy nem vagyok ezzel egyedül! :-)
süti beállítások módosítása