HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

"Ezt nem hiszem el..."

Szexofon 2011.04.21. 06:56

... ezek voltak a szavai, amelyeket elsuttogott elrebegett. Kapcsolatunk hajnalán voltunk. Titkos légyottok, carpe diem és mindenféle jövőkép nélküli világban éltünk, amely nem teremtettt lehetőséget nekünk, hogy akkor és úgy találkozzunk, amikor kellett volna.

Lekéstünk, elcsúsztunk egymásról az életben. Pedig ha a megfelelő időben, a megfelelő helyen találkozunk, akkor senki nem vitatta volna, hogy Ő az én másik felem, és én az Ő másik fele vagyok.

De ezzel nem törődtünk. Szenvedéllyel és vadul estünk egymásnak, mint akiknek meg vannak számlálva a napjaik, perceik, óráik. Csak a mának éltünk, az élvezeteknek az élmények, a testiségnek és a ... lelkeink szeretkezéseinek. Igen, nem csak a testünk, a lelkünk is szeretkezett egymással, valahányszor összefonódtunk, csak egymás karjaiba temetkeztünk, elmerültünk a másik ölelésében, csókolóztunk, beszélgettünk, vagy éppen némán néztünk egymás szemébe. A csend sohasem volt kínos.

Ő nekem olyan volt, mint akit valaha, romantikus, naív és álmodozó kamaszkoromban elképzeltem, kitaláltam magamnak. Aztán ahogy felnőttem, megértem, beszereztem az első sebeimet és hegeimet a valóságtól, elkopott bennem ez a naív elképzelősdi. A kitalált lány iránt.

El is felejtettem, aztán a hátamon tengernyi kereszttel és kötöttséggel egyszercsak beállított az életembe a kitalált lány, a megálmodott nő. Létezett.

De már késő volt. Túl késő!

Egymásnak estünk, habzsolva az élvezetet, mint a halálraítélt az utolsó vacsoráját.

...és habzsoltam szó szerint is, nyalva-falva a punciját, fürdőzve az Ő élvezetében és az önhittségben/hiúságban, hogy milyen jó vagyok neki, milyen jót teszek vele. Kell ez a férfiembernek (is).

Éppen, hogy csak magához tért, lihegett a kényeztetésből, amit a szájam, a nyelvem adott neki, ereje nem volt, hogy tiltakozzon, ellökjön az ölétől. Beletörődve megadta magát, majd újra megindult felfelé a gyönyör lépcsőjén, ahogy a nyelvem a csiklója völgyét szántotta, ujjaim pedig dörzsölték belülről érdes barlangocskáját - megint.

Olyan érzés ez egy férfinak, mint amikor borzasztóan szomjas vagy. Magad elé kapsz egy hatalmas pohár (Mit pohár? korsó!) hűs limonádét a sivatagi szárazságban, és kortyolod, kortyolod, a tüdőd már oxigénért kapkod, de a szomj erősebb, a szád nem engedelmeskedik az agyadnak és iszol tovább.

Így ittam a levét, nyaltam-faltam abbahagyhatatlanul a Kedvesemet, aki szétterülve tiltakozott, majd megadta magát ajkaim erőszakának.

Szinte másodpercek, talán csak egy perc telt el és ismét beteljesült. Nem emlékezett rá, mikor volt ilyen utoljára. Az eü-kúrások, alkalmi pasik, hormonkák korszakában "tengette" napjait.

Az egyetlen mondat, amit zihálásban ki tudott préselni magából ennyi volt: Ezt nem hiszem el! - és közben arcát a kezeibe temette.

Akkor és ott, istennek éreztem magam. Ő tett azzá. Ő tett önhitté. Ő a hibás érte. :-)

Címkék: orál ágyban megtörtént eset

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr942825250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jadedreams 2011.04.21. 07:45:59

Tetszik teszik eszik :)

Valami hasonlót mondtam én is, amikor először együtt voltam Kedvessel. Szóval értem én mire gondoltál...

enach 2011.04.21. 08:12:03

A nő, aki a történetben szerepel a mostani Kedvesed? Együtt vagytok azóta? Vagy ez az a fajta soha be nem teljesült szerelem egyike?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.04.21. 08:33:02

@enach: Igen, Ő az... Vhogy így kezdtük...
És ennek már 10 éve :-)

enach 2011.04.21. 08:42:00

Jajjjj de jó, hogy ezt írta!!

És akkor volt olyan szakasza az életednek, hogy huzamosabb ideig nem is találkoztatok, és utána újra egymásra találtatok, és azóta együtt vagytok?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.04.21. 09:41:00

@enach: Nem egészen. Kapcsolatunk első pár éve úgy zajlott, hogy soha nem leszünk egy pár. Csak szeretők. Olyannyira, hogy tettünk is ellene (én pl. vittem randira is)

Aztán.... de ezt már tudod :-)

enach 2011.04.21. 10:02:49

De legalább már van egy példa előtte, hogy így is végződhet egy ilyen jellegű kapcsolat.
Ez biztató! :)

mugurel 2011.04.21. 16:53:47

Sexofon. Talan irtad mar, nem jutottam az osszes post-od vegere, de aruld el - es legy oszinte - mindent te irsz, vagy szokott a "Kedves" is publikalni?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.04.22. 00:02:24

@mugurel: Korábban volt már erről szó: Én írom.

mugurel 2011.04.22. 07:37:03

Olvasgatom - ahogy idom engedi - a regebbi postokat is es a fantazia tortenetek kozott is es a valos tortenetek kozott is vannak fogalmazasi elteresek. Amiert arra gondoltam, hogy esetleg neha a Kedves is irogat. Eddig ez talan a harmadik amirol ez jutott az eszembe. Nem tudnam most hirtelen megmondani melyek azok es jobban megfogalmazni se tudom. Talan azert mert kicsit csajosabb tortenetek es annyira jol vannak megfogalmazva es annyira atelve irod mint aki atelte es nem okozta.
Orulten jol irsz. Nagyon szeretem olvasni csak neha felmerult bennem, hogy esetleg mas fogalmazott, ami persze nem baj, csak puszta kivancsisagbol kerdeztem meg :)

Dors 2011.04.22. 18:04:17

@mugurel: Majd látni fogod, ha még nem olvastad volna azokat a részeket, hogy van néhány vendégposzt is, de ott ezt Szexofon jelzi is. Egyébként meg egyetértek veled: tényleg őrülten jól ír a fickó :) És a hozzáállása is nagyon tetszik.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.04.26. 08:35:12

@mugurel: Úgy másfél éve írom a blogot, ennyi idő alatt kiírtam már a szenvedélyesebb, izgibb történeteket.

Ami a Kedvest illeti, ezt a részt elszúrtam. Annak idején csak úgy, a magam kedvére töltöttem fel fotókat, eszembe sem jutott hogy hova fejlődik ez a blog. Elszalasztottam a pillanatot, most már nehéz leültetni a gép elé és megmutatni neki, hogy nézd csak... Ezt hiba volt elmulasztani.

Szóval: egyedül írom :-) és örülök hogy tetszik...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.04.26. 08:35:54

@Dors: "Figyelmeztetem hölgyem! Nálam hízelgéssel mindent el tud érni" (Kill Bill) :-DDD

Dors 2011.04.26. 10:32:17

@Szexofon: Hát még, ha nem hízelgésből mondom, hanem komolyan is gondolom... :)
süti beállítások módosítása