HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Megfoghatom?

Szexofon 2011.11.04. 06:33

Jól benne járhatnak már a buli közepén, mire erre sor került.

A nyáron - khmmmm - magam is jártam ilyen hasonló helyzetben. Enikőék voltak nálunk egész nap, nyaraltunk.

Kissé megdőlve a gintonicozástól és a kiadós ebédtől, bevonultam ledőlni a nappaliba a kanapén egy kis délutáni szusszra. A többiek kinn élvezték a teraszon a napsütést, a tájat, a meleget.

Enikő is kidőlt, mellémfészkelte magát a kanapén - nem merném azt mondani, hogy még öntudatánál volt.

Az évszaknak megfelelően csak egy póló és egy rövidnadrág volt rajtam. Semmi más. Arccal a falnak fordulva heverésztem félálomban, amikor éreztem a hátamnak feszülő kucorgást.

Jobb karja átfonta a derekamat, majd hamarosan elkalandozott a derekam alá. De nem kívül, hanem a nadrágon belül. Hamarost éreztem hideg ujjait a zacskómon, melyek rövidesen ráfonódak önkéntelenül duzzadó dárdámra.

Gyűrűt formált és elindult. Le-fel, le-fel. Kezének ütemét hamarosan átvette csípőm lüktetése. Mindvégig csukva vot a szemem, álom és ébrenlét határán inkább csak éreztem, semmint tudtam, ki az aki mögöttem van, kinek a keze adja a gyönyört...

Ahogy behevültem, gondoltam lesz ami lesz, nem tudom abbahagyni, nincs hova fordulni. Ajjaj! Ebből az lesz, hogy belelövöm a tárat a nadrágba. Nem voltam józan.

Többször a beteljesülés szélére sodródtam. Keze fáradhatatlanul rángatott a kéjbe. Olykor erősen - borzasztó erősen - marokra fogott, szinte fájt. Egy múló pillanatra elkergette a gyönyört és én indulhattam újra felfelé az orgazmus felé.

Ő sem lehetett magánál - még annyira sem mint én - de úgy tűnik egy pillanatra magához tért, és mintha én éltem volna vissza öntudalanságával így szólt:

- Nem lehet, még meglátják...

Ott hagyott engem befejezetlenül.

Amikor este elmeséltem a Kedvesnek, vinnyogott a röhögéstől.

- Tudod milyen bolond szexállat lesz ha iszik...

... és befejezte Enikő helyett.

Címkék: buli megtörtént eset cfnm

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr123302582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dors 2011.11.05. 17:28:44

Nekem is, nagyon! Frappáns a befejezés :P
süti beállítások módosítása