HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Játszadozás kimaradt

Szexofon 2011.11.15. 06:02

Talán mert az a túlságosan későn érő típus vagyok, talán mert túl voltam azon az életkoron, amikor az ember belefut az efféle játszadozásokba és mire megtanultam a maga természetességében és nyíltságában vállalni a szexualitást, a testi örömöket (ez javarészt a befogadó közegen is múlik) azt hiszem Ők legalábbis már túl voltak az ilyesmin.

Szóval se vetkőző póker, sem üvegezés, se társasjáték, se semmi ilyesmi.

Nem mondanám, hogy hiányérzetem van. Sok olyan dolgot megéltem, amit kamaszkori túlfűtött fantáziáimban meg sem közelítettem soha, csak egyszerűen tény, hogy az efféle szexuális (közös) játékok kimaradtak az életemből.

Pedig alapvetően élénk a fantáziám (ennek egy részét ki is éltem/élem ezen a blogon) és sosem nyugszik bennem az a bizonyos homo ludens. A szexben sem...

Kettesben persze más a helyzet, a partnerrel... de ami eszembe jut, hogy egy tálcányi röviditalos poharat teletöltöttünk a legkülönfélébb töményekkel, aztán bekötött szemmel kellett kitalálni (egy-egy levetendő ruhadarab ellenében) mi is volt az akutális kupicában: uncsi, jager, vodka, pálinka és ehhez hasonlók.

Hogy ki nyert azt nem tudnám megmondani. Másnap reggel minden addiginál széttúrtabb ágyon és meztelenül ébredtünk. És hogy volt-e szex, arról nem az emlékeink, hanem a - khmmm.... - némiképp ragacsos testünk árulkodott.

És Ti?

Címkék: dolgok amiket nem csináltam

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr523309294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.11.17. 09:47:52

azt hittem erre a posztra lesz pár reakció...

mugurel 2011.11.17. 22:40:16

Az embereknek vagy nem volt ilyen jelegu tapasztalata, vagy csak sotet korszak es nem emlekeznek (szivesen) ra :P
Nekem nem jutott:( Vagyis csak hasonlo. Egy uveges alkalmaval csokoloztam eloszor, de 9 lannyal. Szulinap volt, 3 fiu volt meghivva es ebbol csak en mentem vegul egyedul el. Altalanos iskola 5. osztalya. Oszinten, nem emlekszem, hogy akkor elveztem-e, vagy nem.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.11.18. 11:35:38

@mugurel: Akkor nem (csak) én voltam az aki kimaradt

Lia(Magnolia) 2011.11.18. 11:46:52

@Szexofon: Kedves Szexofon, mit szeretnél játszani? :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.18. 12:52:46

@Szexofon: Nem, nem csak Neked maradtak ki a játékok...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.11.18. 18:43:43

@Lia(Magnolia): hmmmm.. annyi mindent. Mondjuk szembekötősdit? :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.18. 20:40:58

@Szexofon: Hízelgő, hogy ez az első gondolatod velem kapcsolatban... :)

Esbeth 2011.11.18. 23:21:26

Szexofon, egy társasjáték Neked, egy másik blogger tollából:
kardhal.blog.hu/2010/11/11/jatekszabaly_5

Esbeth 2011.11.18. 23:24:38

Amúgy életem első csókja lánnyal egy felelsz-vagy-mersz miatt volt. Ittunk már egy keveset, amikoris az egyik kérdésre nem akartam válaszolni. Erre a srác azt mondta, akkor csókoljam meg a barátnőjét (akkoriban a leányzó az egyik legjobb barátnőm volt). Megtettem.
Évekkel később tudtam meg, hogy a lány jóelőre megkérte a pasiját, hogy ezt a feladatot adja nekem..:D

haborgo1975 · http://haborgo.freeblog.hu 2011.11.19. 19:43:19

Úgy tűnik, ez is csak egy urban legend, mert, mint minden más hozzászólónak, nekem is kimaradt ez az életemből :-)

Miss Mansfield 2011.11.25. 19:00:38

Felelsz vagy merszet a szomszédlánnyal játszottunk, aki akkor volt 20, én meg 14, szóval ő tudta, mit játszik. Volt csók, pálinka, punci, kábé ennyire emlékszem.
:)
Szerintem ezek a játékok csak a kiskori papás-mamás kiterjesztései, nem? Kamaszkorban, amikor még nem merünk, de már azért nagyok vagyunk...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.11.29. 09:12:32

@Szemtelen Tyúk: Hát erről azért csak eszembe jut egy ilyen, de akkor még szó szerint gyerek voltam, amikor 6-8 évesen a szomszéd lányal meztelenkedtünk...

Talán egyszer megírom majd :-)
süti beállítások módosítása