HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Első édeshármasom igaz története

Szexofon 2009.12.09. 07:07

 

Szerintem nincs férfi, aki ne fantáziált volna arról, milyen lehet ágybabújni egyszerre két nővel. Akinek ez még álmodozásaiban sem jött elő soha, az vagy hazudik magának, vagy egy életre ragadjon le a misszionárius póznál (nem mintha az rossz lenne, dehát...).

Már vagy négy éve annak, hogy egy napon, egyszercsak minden előjel nélkül eljött az a varázslatos éjszaka. Nekem ez volt az első, a Kedves előéletében azonban már előfordult egy alkalom, amikor (éppen ugyanezzel a történetbeli) lánnyal lefeküdt. De vissza az édeshármashoz. Semmi előkészítés, semmi rákészülés, semmi megbeszélés. Ahogy addig sejtettem vagy reméltem: spontán módon alakult!

 

Csendesnek induló héköznap este, egymás után beállító barátokkal. Italozás, dumcsizás, fokozódó jóhangulat. Aztán csendben elpárologtak a haverok, ittmaradt a legjobb barátnő, Enikő, aki éppen ki volt bukva a pasijára, arra a bizonyos Szobrász-srácra. Haragban voltak, nem akart hazamenni.

Hamar ágyba bújtunk (hétköznap volt) és mivel a földszinti ágy már foglalt volt (vidéki barátunk heveredett le), a kedvesem úgy döntött (némi - persze ártatlan :-) - sugalmazásomra), hogy akkor hárman alszunk az emeleten a franciaágyon. 

Mielőtt gyanút foghatott volna a Kedvesem (nehogy elejét vegye valami jó mókának) közöltem, hogy Ő lesz az, aki középen alszik. Így is lett. Némileg beitalozva előbb ágyba bújtam, aztán feljött Enikő, decensen csak bugyira és kombinéra vetkőzve a takaró alá bújt az ágy túlsó szélére. Jókedvünk volt, így átnyúlt, fogtam a kezét, ami amúgy sem szokatlan, jóban vagyunk. Nem dumáltunk meg semmit, csak semleges témájú hülyeségeken röhögcséltünk.

Aztán feljött a párom, ahogy mindig szokta pucérra vetkőzött (a takaró alatt én is az voltam) és - barátnője néhány pikáns megjegyzésétől kísérve - bebújt középre az ágyba. Villanyoltás és rövid dumcsi, szintén röhögve.

 

Aztán a Enikő odafordult átölelte és megjegyzéseket tett a derekára. Közben én is - szokásom szerint - átölelve feküdtem a kedvesem túloldalán, így a kezünk a másik lánnyal összeért és miközben dumáltunk fokozatosan a párom hasáról az "aranyháromszögbe" vezettem Enikő ujjait. Ő rögtön felröhögött, hogy nem magától tette, hanem én vagyok a bűnös, amire újabb közös röhögés volt a válasz.

Aztán egészen gyorsan történt minden:

Enikő egyik pillanatról a másikra lecsúszott az ágyban és már nyalogatta is a kedvesemet ahol kell. 

Mire én rögtön a melleit kényeztettem és csókolóztunk, úgy ahogyan kettesben sohasem lehet. Alul kényeztetve, felül velem csókolózva, minden olyan gyorsan és magától értetődően zajlott!

Volt egy pillanat amikor a párom kicsit félénken, miközben - már elnézést - nyalták, megkérdezte, hogy "most mit csináljak ?". Megsímogattam és azt feleltem: Élvezd!

Utána elborult minden. Csókolózás, kényeztetés, kisvártatva már az én párom mondta, hogy nem igazságos, hogy a Enikő még mindig ruhában (bugyiban, kombinéban) van és ketten együtt levetkőztettük. Egyszerűen fantasztikus érzés volt látni, érezni, tanújának lenni, ahogy két lány szereti egymást, és én is ott vagyok velük, közöttük.

Ami különösen izgató volt, hogy a Kedves milyen aktívvá vált!

Amikor ketten símogattuk Enikőt, már a levetkőztetése után káprázatos volt látni ahogyan végigcsókolja a popsiját, kedveskedik neki az ajkával, aztán ő szólt, hogy fordítsuk hanyatt a lányt, és a többit már elképzelhetitek ;-)

A végén aztán én feküdtem a két lány közé - soha nem hittem volna, hogy ez a fantáziám valaha valóra válik - és megtettek mindent amiről egy férfi álmodik. A végén a kedvesem ráhajolt az ölemre és megcsinált, miközben a barátnője mellettem feküdt és a kezével "segített".

Fantasztikus volt. Az a gyöngédség ami két nő (és egy férfi :-) ) együttlétéből árad, az megismételhetetlen. Érdekes volt, hogy egyikünkben sem volt egy pillanatra sem még csak az árnyéka sem a féltékenységnek. Egyszerűen élveztük az egészet. Annyira felizgatott, hogy amikor már elpilledtünk, egy órára rá, muszáj olt a kedvesembe bújnom, úgy hogy közben ott feküdt mellettünk a barátnője !

Az utóélet

Másnap a párom mondta, hogy mi ketten (mármint a Enikő meg én) teljesen hülyék vagyunk. Este viszont egy nagy csokor virággal állítottam be, hangsúlyozottan azért, hogy mennyire szerencsés vagyok, hogy ilyen belevaló és jó csaj a barátnőm.

Elkezdte mondani, hogy ittas volt és egyáltalán nem tetszett ami az éjjel történt. Aztán elmondtam neki, hogy mennyire szép(ek) volt(unk) és nekem ez mennyire nagyszerű élmény és, hogy egész nap csak vetítettem ami az éjjel történt, és hogy ez mekkora élmény nekem, és mennyire nagyszerű, hogy ilyen párom van. Úgy láttam megenyhült, mosolygott. Valahol belül imponált neki.

Az ilyen megtörténhet, néha meg kell történnie.

És ettől semmi sem változik köztünk, sőt, az előző este után másnap jobban kívántam, mint valaha. Azt felelte, hogy ebben biztos volt. Úgyhogy másnap is szeretkeztünk - persze akkor már kettesben.

Címkék: édeshármas megtörtént eset

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr281580627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tusi83 2011.03.29. 13:23:24

Hali!

Hogy is kezdjem? Egyszerűen irigyellek.
Nekem is már nagyon régóta álmom, hogy ilyen helyzetbe kerülhessek, de sajna eddig, még nem volt rá lehetőségem.
Bár a volt barátnőm néha hajlott a dologra csupán 1x volt úgy hogy lehetett is volna valami. De lehet zavarta volna az anyósjelöltet a másik szobában, ha én a párommal meg a csajjal egymásnak esünk...
Most viszont egyedül vagyok, és azt tervezem, hogy valahogy ezt az álmomat teljesítem mielőtt belefognék egy új kapcsolatba.
Esetleg van némi javaslatod, hogy is kezdjek a terv megvalósításához?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.03.29. 23:21:06

@Tusi83: bár nem vagyok egy nagy rutin, de asszem lesz... :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.05.09. 19:25:19

Egy kérdés: Enikővel mi van azóta? Barátok vagytok? Változott a viszonyotok? Vagy úgy tesztek, mintha semmi se történt volna?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.05.10. 08:35:26

@skarlát betű: Semmit nem változott a viszonyunk az égvilágon. Sőt, ha az édeshármas címkére klikkelsz megtalálod, hogy pár évvel később az eset (félig-meddig) megismétlődött.

Nem téma (de nem is tabu) ez közöttünk. A múltkoriban Enikő azt mondta magáról, hogy a "lyuksógorom" :-D
süti beállítások módosítása