HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Laza flört egy régi jelölttel

Szexofon 2010.08.30. 06:57

Ez nem az én sztorim. Ez a Kedvesem sztorija. Volt egy srác - nevezzük Gyurinak - aki annak idején, szingli korszakában, nagyon bejött neki. Amikor az életében váltogatták egymást a-nem-az-igazi-pasik, akikben mindben volt valami érdekes, valami jó, de rövid idő múltán (vagy már az elején) látszott: Nem lesz belőlük hosszú távú kapcsolat. Legfeljebb édes-kedves epizód voltak az életében. Nyolc vagy kilenc évvel ezelőtt volt ez. Amikor engem már ismert, de még mindketten úgy gondoltuk és hittük: találkozásunk, viszonyunk csupán múló kaland lesz csak. Nem tudtam, nem mertem és még nem is akartam kilépni a házasságomból. A Kedvesben pedig fel sem merült, hogy ezt kérje Tőlem. Ezért aztán nem is számított különlegesnek, hogy olykor én magam vittem randevúra őt, remélve, hogy talál egy igazi és hozzávaló férfit, aki én lehettem volna, ha korábban találkozunk...

Ebben az időszakban egyszercsak felbukkant Gyuri. Egy vidéki kastélyszállóba vonult le a baráti körük (mely azóta az enyém is) bulizni. Kibérelték a néhány szobát és birtokba vették tízen-tizenketten a szállót, távol a külvilágtól.

Gyuri megtetszett a Kedvesnek. Csendes, jó humorú, kiegyensúlyozott és a két legfontosabb kritériummal is rendelkezett, amivel a Kedvesnél nyerő helyzetben lehet egy férfi:

1. Intelligens és

2. nagy orra van (utóbbiról az én esetemben le kellett mondania)

Jól illettek egymáshoz. Megvolt köztük az a bizonyos bizsergés amikor érzed: ebből lesz valami. De Gyuri végül nem így gondolta. A Kedvesem hajlott volna rá, szerette volna, látta Gyuriban azt, amit keresett. Talán szex (legalább) lehetett volna. Én úgy ismerem a sztorit, hogy végül nem volt.... de majd egyszer még visszakérdezek rá.

A flörtölés, kölcsönös vonzódás lezárult egy alkoholmámoros mondatban: "Most éppen megjött, szopni meg nincs kedvem" :-)

Így aztán sosem lettek egymáséi. A Kedves többet akart, Gyuri nem. Ennyiben maradtak. Baráti összejöveteleken, bulikon futottak egymásba, dumáltak, beszélgettek... A Kedves csendesen beletörődött, hogy - nem először az életben - érzelmei viszonzatlanok maradtak.

Aztán ahogy az idő telt, a Kedves a párjára talált bennem és Gyuri is megismerkedett, majd összeházasodott Mariannal, akit csak néhány héttel az említett buli után ismert meg.

Mariann nagyon egzotikus, roppant vonzó nő. Egy igazi unikum, aki után nehéz nem megfordulni az utcán. A cége, ahol dolgozik még reklámfotónak is használta az arcát, pedig nem ez a munkaköre. Kicsit maláj vagy félvér kinézetű, csinos és van benne valami megfoghatatlanul érdekes.

Csak jó egy évvel később, amikor már mindannyian együtt utaztunk le egy vidéki bulira, jöttem rá, hogy az egzotikus külső mögött egy potenciális házisárkány rejtőzik. Gyuri azonban - minden színlelés vagy belső keserűség nélkül - szereti és bírja, tolerálja a nehezebb pillanatokat Mariann jellemében. Ők így boldogok. Megbánásról tehát szó sincsen.

Két gyermekük született azóta és ez némileg nyomot hagyott Mariann egykor kifogástalan alakján. Visszahízott - merthogy úgy mondják, még Gyuri előtt is duci volt. De nem akkor amikor Gyuri behozta a csapatba.

A nyárvégi bulin, Gyuriék is ott voltak nálunk a csapattal, a nyaralóban. A társaság java kint a teraszon pusztította az italokat és jártatta a száját. Gyuri és a Kedves - szinte lopva - bennmaradtak a nappaliban, ahonnan a zene szólt. Dumáltak, hidegtálat készítettek a többieknek, majd laza táncra keltek a szoba közepén.

Gyuri a barátom, és mint ilyen pontosan tudja, hogy nem kell tartania a féltékenységemtől. Én láttam őket és hagytam is, hogy a régi időket - az elszalasztott pillanatot - egy kicsit újraéljék egymással. Mariann pedig - szerencsére - nem vett észre semmit.

Gyuri tudta, hogy az az évekkel ezelőtti hajó már nem jön vissza. És nem is hiszem, hogy ezt bánta volna. De azért jól esett nekik visszaidézni, lopva újraélni. Legalább egy beszélgetés, egy tánc erejéig.

Másnap délelőtt a Kedves egy rendkívül rövid ruhában kezdte a napot. Osztatlan sikert aratott a fiútábor körében, de mivel a társaság nem volt józan, rövid idő után egyszerre érezte magán a férfiak éhes-, és a csajok kissé rosszalló pillantásait.

Kétség nem férhet hozzá. Most az én nőm volt a legjobb a csapatban.

Így hát átöltözött valamivel diszkrétebb szerelésbe. Ezt Gyuri fájlalta a legjobban. Talán csak nem Őmiatta vette le azt a ruhát?

Nem. De ennél bővebb választ nem kapott.

Tapintatból volt az egész - és én erről már csak utólag értesültem (merthogy én is elnézegettem volna a csajomat biza...)

Aztán harmadnap, búcsúzáskor, már csak néhányan vettük észre, hogy Gyuri mennyivel szorosabban öleli át a Kedvest. Lopott pillanat, utólagos gesztus, tisztelgés a múlt előtt. Mintegy azt üzenve: akár máshogy is lehetett volna egykoron.

Szépek és aranyosak voltak. Abban pillanatban megértettem egykori önmagam, amikor még egy igazi társat kívántam a Kedvesnek és azt gondoltam, hogy Gyuri pont jó lett volna Neki. Működött volna. Ez biztos. De csak évekkel később derült ki, hogy az én szerencsémre nem alakult így. Ma minden másként lenne, ha akkor Gyuri kötélnek áll.

Pusztán annyi pajzán gondolat jutott eszembe, hogy ha egyszer - viszonzásul az eddigi édeshármasainkért - a Kedves eljut odáig, hogy két pasit találna kérni, akkor Gyuri lesz az ideális harmadik. Bár erre valószínűleg sosem kerül sor.

Címkék: féltékenység megtörtént eset

13 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr482230607

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szerelmem mindig féltékenykedik 2011.05.19. 20:46:40

Az a problémám hogy szerelmem mindig féltékenykedik, pedig én sosem csalnám meg, nem vagyok az a típus. Annyit bizonygattam neki hogy csak őt szeretem! Többször úgy tűnt hogy elhitte, aztán másnap kezdődik elölről, napjában nyolcszor-tízszer felhív hog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.30. 14:22:52

@zotyer: Ugyan miért lenne ez nagyvonalúság??
Egyszerűen csak nincs bennem/bennünk féltékenység

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.30. 15:28:29

Én úgy fogalmaznék, hogy szép gesztus volt részedről Kedves felé...
Ez a mi lett volna, ha... De nem lett, remélhetőleg mindenki szerencséjére. :)
"Most éppen megjött, szopni meg nincs kedvem" - na, ilyet még alkohol hatása alatt sem mernék mondani szerintem, maximum gondolni. :DDD
Gondolom, ha kiegyensúlyozott egy kapcsolat, és nincs ok a féltékenységre, mert mindent meg tudtok beszélni, és hasonlóképpen vélekedtek a fontos kérdésekben, akkor fel sem merül a féltékenység. ;)
Na, egyszer az életben jó lenne azért ezt a szintet elérnem, csak egy kis röpke időszakra, legalább. :)))

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.30. 15:35:23

@Enchantée: :-)
Még csak nem is gesztus.... E blog más posztjai a bizonyság rá, hogyan viszonyulunk egymáshoz - és ami szorosan ide is tartozik - egymás múltjához.

Az ominózus mondat nekem tetszett :-) pikáns, bár biztos beszélt belőle az alkohol is :-))) Ennek megfelelően azért elég frappáns és lényegretörő, minek azt komplikálni, nem?! :-D

Ha kicsit több időm lesz, visszakeresem ahol a Kedves exeivel való viszonyomról említést tettem.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.30. 15:57:31

@Szexofon: Igen tiszta képet rajzoltál a kettőtök viszonyáról, amit én csak irigyelni tudok, nekem ilyenben sosem volt részem.
De pont azért jó olvasni róla, hogy létezik, mert általa meg lehet fogalmazni, mit is szeretnék majd a saját eljövendő életemben, az én Kedvesemmel, és mit nem... :)
A partner múltja számomra is elfogadható, megváltoztathatatlan, engem az aktuális flörtök, érdeklődések zavarnának inkább. Bár, ha valaki eléri nálam, hogy higgyek magamban, akkor lehet, hogy ez fel sem merülne. Önbizalom és pozitív visszajelzés hiányában viszont marad a féltékenység, pedig hogy utálom, főleg magamat olyankor!!!! :(

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.30. 16:34:35

@Enchantée: erre had idézzek egy másik aranyköpést:
"Nem szappanból van, az nem kopik neki el" :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.30. 21:46:11

@Szexofon: És bizonyos dolog a szádban is olvad, nemcsak a kezedben... ;) Mármint nem pont a Tiédben, hanem úgy általánosságban...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.31. 10:21:27

@Enchantée: Sztem szappant még a bevállalósabb lányok is viszonylag ritkán szopogatnak :-)

Dors 2010.08.31. 11:46:17

Főleg, ha, mint Kedvesnek, nincs kedvük szopni :P Ez nagyon tuti mondat és végül is egészen tényszerűen közli az elutasítás okát, mellébeszélés nélkül :D Kopirájtos-e? :DDD

Nagyon szépen írsz az egészről és a hozzáállásod abszolút pozitívan minősít téged, kedves Szexofon. De hát eddig is tudtuk (én tudtam! :P), hogy te egy ilyen jólsikerült férfipéldány vagy :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.08.31. 12:02:18

@Dors: Használd egészséggel a mondást, ha úgy adódik :-)))

Dors 2010.09.01. 15:02:40

@Szexofon: Köszi, még összejöhet a szitu :DDD

mostmar_kicsit_unom 2010.09.02. 01:50:40

én se vagyok féltékeny típus... szerencsére. minden féltékeny ember a saját önbizalomhiányáról tesz tanúbizonyságot.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.03. 11:11:46

@mostmar_kicsit_unom: Igen, a féltékenység egy hosszú téma.... valahol már posztoltam is róla
süti beállítások módosítása