HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Combfix

Szexofon 2010.04.22. 08:10

Mai témánk megint a combfix. Egyszerű, ritka és mégis minden benne van, ami egy férfit beindít. Amikor a Kedvest először leptem meg combfixszel, még aznap este rögtön leteszteltük. Vizuális élmény. Ilyenkor felkapcsolva kell hagyni a lámpát. Az első (fenti) és a második-harmadik kép - alkatilag/formára - mintha csak a Kedvesről készültek volna. De nem!

 

 

 

Címkék: fotó megtörtént eset

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr141933943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.22. 09:00:20

jó kis képeket gyüjtöttél össze. én amugy is combix fetisiszta is vagyok (bár nyáron inkább pőre láb párti)

vagyok, aki vagyok... 2010.04.22. 13:33:32

ha éppen nem nadrág, vagy -20 fok, vagy +30, akkor szintén. de ha belegondolok, akkor így nem olyan sok marad :D

Dors 2010.04.23. 10:39:51

Kedvelem én is a combfixet. Nem csak kimondottan szexhez, utcára is. Oda inkább úgy, hogy éppen csak kivillanjon a felső, csipkés része, csak sejtesse, hogy mi van rajtam, odaakadjon a szem, hogy megálljon az ész: jól láttam, vagy csak képzeltem, hogy...? :P
A minap vonaton ültem úgy egy fiatalemberrel szemben, combfixben és miniben, csipkevillantósban. Olvastunk mindketten, amikor éreztem, hogy felnéz, mindig visszanéztem és somolyogtam. Nem mert szólni hozzám. Aztán egyszerre szálltunk le, távolodván intettem neki, mire lelkesen visszaintegetett. Remélem, sajnálta, hogy nem elegyedett velem beszélgetésbe :P Aranyos volt, de talán ijesztette magabiztosságom...
Szexofon, te mit tennél ilyen helyzetben?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.04.23. 11:04:06

@Dors: Pár éve még ugyanígy tettem volna, mint a mostani "áldozatod". De ha csak egy szó is elhangzik, onnantól már... :-)

Ez a rész " jól láttam, vagy csak képzeltem, hogy...? " nagyon jól leírja, mi játszódik le egy pasiban! Tökéletes! :-D

Dors 2010.04.24. 12:05:32

@Szexofon: Egy szó sem hangzott el... Én eléggé biztatóan mosolyogtam, talán ezt nem tudta hová tenni. Talán ahhoz volt szokva, hogy ő megnézzen másokat, de őt nem nézik meg. Pedig tényleg aranyos volt. Ha megszólalt volna, biztosan lett volna közös témánk. Bár ismersz, hogy milyen nehezen ismerkedem :P

Ezek szerint ismerem valamennyire a férfiúi lelket... :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.04.27. 11:43:12

@Dors: Lehet, hogy pont az az egy szó hiányzott???
és még a keszkenődet sem ejtetted le? :-D

Dors 2010.04.28. 02:44:54

@Szexofon: Bezony, nem :( Azt hittem, a ráutaló tekintet elég lesz...

mindentkapni · http://www.mindentkapni.hu 2010.05.04. 18:22:04

Mi nagyon sokféle szexi combfixet forgalmazunk, és a visszajelzések alapján tudom, hogy pontosan ugyanilyen hatást érnek el vele az ügyfeleink. Széles a választék, felvehetők nemcsak utcára vagy munkahelyre, de akár az esti csábításhoz egy-egy fehérneműegyüttes vagy szexi jelmez kiegészítőjeként. A combfixeink és harisnyáink az amerikai Leg Avenue cég termékei, és meglepően jó árakon kínáljuk őket.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.05.06. 12:03:46

@mindentkapni: Nekem nincs kifogásom az önreklám ellen, sőt! meg is fogom nézni a honlapotokat, csak.. ha már idekerültél, azt áruld el nekünk, hogyan zajlik ez a "visszajelzések alapján" szitu?
Vesz Nálatok egy hölgy egy/több fehérneműt, csábító rucit, majd visszatelefonál/esetleg a legközelebbi vásárlásnál elmondja, hogy mekkora kan lett a pasijából a szerkó láttán?
Ez olyan nőcis dolog, ezért kérdezem...

mindentkapni · http://www.mindentkapni.hu 2010.07.09. 18:14:37

@Szexofon: Vannak visszatérő vevőink, és amikor a kollégáim telefonon veszik fel a megrendeléseket, gyakran dícsérik a combfixek, harisnyák minőségét. Volt, aki bevallotta, hogy elsőre félt "látatlanban" rendelni, de hogy már kezébe fogta a harisnyánkat, így visszajött, és rendelt még. Ő mondta, hogy most már "ragaszkodik ehhez a minőséghez".

Remélem, azóta már megnézted az oldalunkat. Kíváncsi lennék a Te véleményedre is!

Üdv,
mindentkapni
süti beállítások módosítása