HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Felöltözés

Szexofon 2011.03.04. 06:40

Jobb ha tudjátok lányok, bármilyen jó, bármilyen hosszú, bármilyen teljes is volt egy együttlét, akármennyire kifacsartatok bennünket a férfiakat az együttlétben, vagy akár csak egy pásztorórán, a mozdulat, amikor a nő kiszáll az ágyból, majd felhúzza a bugyit, óhatatlanul okoz egy lemondást, beletörődést számunkra: Hogy vége.

Vége a gyönyöröknek, a szemlegeltetésnek. Vége a meztelen nő látványának, a simogatásnak, a tudatnak, hogy ott vagy, enyém vagy, velem vagy, bármikor magamévá tehetlek.

Talán ilyenkor fizetjük meg annak az áhítatnak az árát, amikor lekerül rólatok a bugyi...?

Címkék: ágyban megtörtént eset

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr432689569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.03.04. 08:47:05

Én kimondottan szeretem nézni a NŐT amikor öltözik. Nekem az ígéret a jövőre... lekerül majd az a ruha :-)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.03.04. 08:49:40

@zotyer: Én jobban szeretem vetkőzni látni...
Ha vetkőzik = az remény
Ha öltözik = az elmúlás
:-D

barbieds (törölt) 2011.03.04. 09:32:18

Rá kell parancsolni, hogy egész nap járkáljon pucéran! :P (Márhogy otthon persze.)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.03.04. 09:35:33

@barbieds: Nyáron azért előfordul az ilyesmi... parancs nélkül is :-)

dionysus 2011.03.04. 10:40:52

Persze, otthon folyton meztelenül, ez az alaphelyzet.
De ahogy kiszáll a zuhany alól (imádom a friss, zuhany utáni illatot), sminkel, felkerül a szép esti ruha... minden percét élvezem, és inkább azért készülök el nagyon gyorsan, hogy végignézhessem, ahogy felöltözik.
Elkapni és még egyszer átölelni hátulról, ahogy készülődik, végigcsókolni a hátát, ahogy a sminkasztal fölé hajol, utoljára belemarkolni a popsijába, amikor harisnyát húz... nem rossz dolgok ezek. =]

barbieds (törölt) 2011.03.04. 12:57:52

@Szexofon: imádom a meztelenre vetkőzést öltönyös pasi előtt! :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.03.04. 13:38:56

@barbieds: Na tessék!
Még egy öltönyfetisiszta!!!
:-)

dionysus 2011.03.04. 14:16:01

Jó volt a belinkelt írásod (is), Szexofon, és nagy érdekesek hozzá a kommentek. Ismertem öltönyért rajongó hölgyeket, de nincs kedved arról külön posztolni, hogy itt
- az öltöny a lényeg, mint elegáns ruhadarab, vagy
- a "hatalmi szereposztás", ebben is különösen a dominanciát sugárzó férfi, esetleg
- az ezzel járó kiszolgáltatottság,
- vagy valami teljesen más?

Szerintem baromi érdekes téma tele lehetőségekkel. Képanyagot meg aztán pl. Newtontól akármennyit... :D

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2011.03.04. 15:59:24

@dionysus: Kösz, majd egy kicsit agyalok még ezen... :-)
Olvastad a Ht nap c. sorozatot a blog elején vmikor?
szexofon.blog.hu/2009/11/16/het_nap_1
Ugyanez - igaz - fordított felállásban.

barbieds (törölt) 2011.03.05. 08:59:25

@dionysus: nekem például abszolút dominanciát jelez az öltöny, szeretem, ha le sem veszi a pasi, csak a sliccét gombolja ki, miközben én pucér vagyok.

dionysus 2011.03.06. 12:32:56

@Szexofon: Nem vagyok veterán errefelé, most elolvastam, de igazság szerint inkább egy nemi erőszak, mint egy szexuális fantázia képét kaptam. Kérlek, ne essen rosszul: én sem vagyok semmi jónak elrontója, egyszerűen ahogy a lelki oldalát ábrázoltad, az nekem sok volt. Ez valószínűleg egyéni ízlés kérdése, arról meg tudjuk, hogy de gustibus non est disputandum. :)
Ezzel együtt is lelkes olvasója vagyok a blognak.

@barbieds: Heh, ezt nagy örömmel olvastam. :))
süti beállítások módosítása