HTML

Szexofon blogja

képek, valós és kitalált történetek, gondolatok, sztorik

Friss topikok

  • b0mb3r: csaladiszex.blogspot.com/ (2014.11.02. 00:10) Álmában megdugni
  • A nick már létezik! válassz másikat!: kicsit szomorú a hangulatom máma... egy éve nem írtok. se sokat, sem keveset! egész úton idefelé a... (2013.08.03. 13:12) Kezdődik a Foci EB
  • sz_marta: Ha valaki szeretné kipróbálni, milyen egy női aktfotós előtt pózolni, figyelmetekbe ajánlom magama... (2013.05.22. 13:14) Női aktfotós
  • KeMa: @Hétpettyes lovag: images.doctissimo.fr/soft/1/sexy/nu-feminin/photo/hd/9057640905/15355361442/nu-... (2013.01.24. 00:36) Klasszikus aktok 4.
  • Dors: @-Vadócka-: Mondom, el tudom fogadni, ha mások számára szexi. De nem tehetek az ellen, ha belőlem ... (2012.10.17. 12:49) Köntös

Reggeli quickie

Szexofon 2011.03.31. 06:42

Nem tehetek róla, de szeretem ezt a műfajt..

Vasárnap reggel volt. Az előző éjszakánkon hosszúra nyúlt a buli, álmosan ébredeztünk. Kivételesen én voltam az első aki ébredt, ködös emlékeimben még elevenen élt a hazaérkezés utáni levezetés, amikor lezuhanyozva a másfél napos buli fáradalmait, heverésztünk a kanapén egy-egy cigi erejéig. Megittunk egy pohár bort, aztán indultunk aludni.

Fejemet az ölébe hajtottam, meztelen bőre, forró puncija a fülemre simult. Azt hiszem nem telt el sok idő, hogy a TV-ben futó képsorok számomra értelmetlenné váljanak, arcomat az ölébe fordítottam és szinte álomban röpítettem el a csúcsra, míg kezével le nem tolt a puncijáról. Hamarosan ágyba bújtunk, nem volt folytatás. Mélyen aludtunk reggelig.

De én most már felkeltem. Megcsináltam neki a teát, ettem valamit és kissé nyugtalanul szöszmötöltem a nappaliban. Lassan indulnunk kéne. Családi ebéd.

A Kedves azonban jelét nem adta annak, hogy kijöjjön az álmából. Mélyen aludt, se forgolódás, se mocorgás.

Néhány klikk a szokásos, ismerős blogokra a neten, de a helyzet csak rosszabb lett. Ínycsiklandó és vágykeltő írások, fotók, bejegyzések.

Végül - én megadtam az esélyt! - felmentem a hálóba. Bebújtam mögé az ágyba, a paplan alatt a lehető legszorosabban hozzábújtam. Éreztem azt a semmivel össze nem mérhető forróságot, amire felhevül a teste, valahányszor alszik. Imádom.

Volt már úgy, hogy ettől a helyzettől egyszeriben olyan biztonság és harmónia szállt meg, hogy magam is visszaaludtam és még a végén miattam késtünk el, mert nem tudtam magamhoz térni. Ennek most nem szabad megtörténnie.

Kitartó simogatásal és apró puszikkal hintettem be a tarkóját feje búbját.

Ő halványan nyöszörgött.

Kezem végigpásztázta felém fordítot hátát, tenyerem besiklott a popsija alá és - esküszöm, csak megszokásból - végigfutott a punciján.

Nem tudom mit álmodhatott éppen, de nem tudtam nem észrevenni, hogy mennyire nedvesen, nyitva várja azt, aki arra téved. Hát én betévedtem!

Félálmában hasra fordítottam az oldaláról, felhúzott jobb- és kinyújtott bal lába közé térdeltem, majd könnyeden bevezettem ágaskodó dárdámat.

Szerintem még mindig aludt. Légzése azonban szaporábbra váltott. Térdre emelkedtem, megmarkoltam popsiját és élvezkedtem a látványban, ahogyan dugattyú módjára járok ki és be.

Nyöszörgése erősödött. Karjai a párna alá futottak és belemarkoltak a lepedőbe, teste, feneke átvette a ritmusomat. Lökött, hullámzott, ellentartott.

Talán csak pár perce voltam még benne, amikor erősödött a kéjem. Mellkasom a hátára simult, egyre önzőbb és erősebb ösztönnel ökleltem a farkammal.

Nem telt bele sok idő, testem kifeszült, sorsom bevégeztetett. Szelídre váltó pumpálásokkal adtam ki a gyönyört magamból. Szuszogása alábbhagyott, teste elernyedt, én pedig dolgavégezetten hanyatlottam le mellé az ágyra.

Még tíz percet "intimkedtünk". Fogdosás, nevetgélés, simogatás.

Aztán elkezdődött a nap, indultunk útunkra. Csak egy kicsit késtünk.

Megérte

Címkék: ágyban megtörtént eset

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexofon.blog.hu/api/trackback/id/tr492781571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.31. 09:04:11

Hmmmm, ez biztos nagyon jó lehet, olvasni is nagyon élvezetes! :)))

barbieds (törölt) 2011.03.31. 09:41:38

Nagyon finomak az ilyen félálmos quickie-k. Meg egyáltalán, ha csak úgy elkapnak picit tehetetlen állapotban. ;)

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.04.04. 09:19:55

ezt hívom én Jóreggelt dugásnak :-)
süti beállítások módosítása